Що було б, якби ми вивчали історію тільки за писемними джерелами?
Чи зрозумів ти критерії для оцінювання проєктної роботи.
Знайди та систематизуй інформацію, яка стосується проблемного питання (із підручників, пізнавальних фільмів, публікацій в інтернеті тощо).
Укажи назви інформаційних джерел, які ти знайшов (знайшла) та збираєшся використовувати.
Як зібрані джерела інформації можуть допомогти тобі у роботі?
Чи доповнював ти перелік інформаційних джерел? Якщо так, то укажи їх назви.
Поясни значення понять «історичне джерело», «писемне історичне джерело».
Укажи види історичних джерел та назви їх особливості.
Визнач «сильні» та «слабкі» сторони використання писемних історичних джерел в історичних дослідженнях.
Установи час виникнення писемних джерел та схарактеризуй способи вивчення історії людства «дописемного періоду».
Змоделюй ситуацію вивчення історії виключно за писемними джерелами та оціни її достовірність.
Використай зібрану інформацію для формулювання відповідей та оформлення своєї роботи.
Сформулюй загальні висновки та визнач уроки історії, які ти засвоїв (засвоїла) під час виконання проєкту.
Обміняйся з учителем враженнями від виконання проєкту та підбий підсумки своєї роботи.