Що було б, якби ми вивчали історію тільки за писемними джерелами?
Визначте ролі та функції дитини.
Перевірте, чи зрозуміла вона критерії оцінювання.
Поясніть учню конкретні вимоги щодо готового продукту та його презентації.
Чи зрозумів ти критерії для оцінювання проєктної роботи.
Укажіть назви джерел інформації, які має знайти учень.
Знайди та систематизуй інформацію, яка стосується проблемного питання (із підручників, пізнавальних фільмів, публікацій в інтернеті тощо).
Укажи назви інформаційних джерел, які ти знайшов (знайшла) та збираєшся використовувати.
Опишіть, як учень має використовувати зібрану інформацію.
На які аспекти варто звернути особливу увагу?
Як зібрані джерела інформації можуть допомогти тобі у роботі?
Чи доповнював ти перелік інформаційних джерел? Якщо так, то укажи їх назви.
Перелік завдань не є вичерпним і може доповнюватися дитиною.
Поясни значення понять «історичне джерело», «писемне історичне джерело».
Укажи види історичних джерел та назви їх особливості.
Визнач «сильні» та «слабкі» сторони використання писемних історичних джерел в історичних дослідженнях.
Установи час виникнення писемних джерел та схарактеризуй способи вивчення історії людства «дописемного періоду».
Змоделюй ситуацію вивчення історії виключно за писемними джерелами та оціни її достовірність.
Використай зібрану інформацію для формулювання відповідей та оформлення своєї роботи.
Намагайтеся дізнатися більше думок дитини щодо її роботи над проєктом. Звертайте увагу на її емоції.
Сформулюй загальні висновки та визнач уроки історії, які ти засвоїв (засвоїла) під час виконання проєкту.
Обміняйся з учителем враженнями від виконання проєкту та підбий підсумки своєї роботи.