Чи правда, що під час карантину неможливо провести свято останнього дзвоника?
Учасники кожної підгрупи мають зв'язатися між собою будь-яким зручним способом (наприклад, через прямий ефір в Instagram). Вам потрібно провести мозковий штурм і визначити, що саме ваша підгрупа підготує для святкування останнього дзвоника.
Ви можете обрати форми роботи (ідеї) із запропонованого переліку чи запропонувати власну ідею.
Визначте потрібний формат для виконання практичних завдань проєкту та презентації. Не потрібно намагатися здивувати всіх новими сервісами чи програмами. Ви можете використовувати вже добре перевірені ресурси, які використовувалися під час дистанційного навчання.
Укажіть програми, месенджери та інтернет-ресурси, які ви збираєтеся використовувати у своїй роботі.
Керівники підгруп мають повідомити одне одному, а також учителю інформацію про обрані форми проєктної роботи.
Якщо активності повторюються, ви можете визначити альтернативні завдання, або зосередитися на спільному виконанні роботи.
Представники кожної підгрупи мають знайти в інтернеті детальну інформацію про обрану ними активність. Наприклад, обравши челенджі, ви маєте дізнатися, якими вони бувають, які вимоги є до них тощо.
Після визначення формату роботи та створення переліку інформаційних ресурсів, керівники підгруп мають повідомити вчителю план своєї роботи.
Кожен учасник проєкту має виконати взяті на себе завдання (вивчити вірш, пригадати кумедну історію, прийняти челендж, обрати цікаву книгу тощо).
Якщо потрібно підготуйте візуальні матеріали (це можуть бути фото, малюнки, відеозаписи тощо).
Учасники кожної підгупи мають обговорити все, що їм вдалося зробити. Якщо потрібно, учні можуть доопрацювати завдання або виправити виявлені помилки.
Підготуйтеся до проведення свята: визначте почерговість і тривалість кожного виступу, розрахуйте час для обговорення.
Чи сподобався вам такий формат святкування останнього дзвоника?
Яка форма роботи сподобалася вам найбільше? Чому?
Оціни свої старання за 12 бальною шкалою.