Чому знання геометрії дійсно важливе для реального життя?
Проєкт допоможе вчителю узагальнити і систематизувати знання учнів про рівність трикутників, а також формувати у них навички практичного використання набутих теоретичних знань. Робота над проєктом допоможе розвивати творчі здібності і логічне мислення школярів під час пошуку раціональних шляхів для розв’язування різноманітних завдань.
Пропонований проєкт можна виконувати зі всіма учнями класу. Для цього потрібно об'єднати у пари всіх школярів.
Тривалість виконання проєкту залежить від кількості учнів у класі, адже потрібно, щоб усі групи встигнули презентувати свій приклад задачі. Крім того, проєкт потрібно виконувати тільки на уроці.
Поміркуйте, які повсякденні проблеми можна вирішити, використовуючи знання про ознаки рівності трикутників?
У яких сферах життя та навчання можна застосувати знання про ознаки рівності трикутників?
Продумайте алгоритм вирішення проєктної задачі.
Поміркуйте над проблемним питанням проєкту. Запропонуйте кілька варіантів, які проілюструють відповідь на нього.
Перевірте правильність вирішення задачі у вчителя. Ви можете переходити до наступного завдання (створення власної задачі) тільки тоді, коли вчитель підтвердить правильність вашої відповіді.
Придумайте власну задачу, для вирішення якої необхідно застосувати знання про ознаки рівності трикутників.
Обміняйтесь задачами з іншими учасниками проєкту (ви маєте отримати задачу від іншої пари та передати комусь свою задачу).
Підготуйтеся до презентації алгоритму вирішення задачі, яку ви отримали. Ви також маєте пояснити, чому ваша група поставила за нею ту чи іншу оцінку.
Укажіть, чому корисному ви навчилися під час роботи над проєктом.
Проаналізуйте свою роботу в парі. Скажіть, що вам вдалося зробити добре, а що потребує вдосконалення.