Чи можна сказати, що природно-ресурсний потенціал України використовується раціонально?
Проєкт буде актуальним для учнів 8 класу під час вивчення теми «Природні умови і ресурси України» на уроках географії. Він допоможе школярам поглибити та структурувати знання з цієї теми. Засвоєну інформацію учні також мають візуалізувати. Їхнє завдання – створити карту природних ресурсів України. Виконати його можна традиційним способом (вручну), або за допомогою комп’ютерних програм.
Перед початком роботи над проєктом ви маєте об'єднати школярів у кілька робочих груп. Діти можуть самостійно визначити їхній склад, але вчитель має його затвердити. Рекомендована кількість членів кожної групи – до 5 осіб.
Дайте визначення поняттям «природно-ресурсний потенціал» та «природні ресурси».
Поясніть значення поняття «природні умови». Назвіть основні компоненти природних умов і їхній вплив на господарську діяльність людини.
Поясніть значення поняття «раціональне використання».
Дослідіть способи та умови використання чи видобування природного ресурсу, який ви досліджуєте.
Що таке національна екологічна мережа?
Що таке мінерально-сировинні, лісові, фауністичні, водні, земельні та рекреаційні ресурси?
Наведіть приклади мінерально-сировинних, лісових, фауністичних, водних, земельних та рекреаційних ресурсів.
Що таке природоохоронні території? Які природоохоронні території існують? Навіщо вони потрібні?
Які загрози приховує безвідповідальне та нераціональне використання природно-ресурсного потенціалу України?
Що таке інфографіка? Де і з якою метою її використовують?
Поміркуйте, у чому полягає унікальність природних ресурсів України?
Які основні заходи щодо раціонального використання природних ресурсів та охорони довкілля запроваджуються в Україні?
Сформулюйте загальні висновки щодо проєкту.
Оцініть свій внесок у роботу над проєктом.
Чи справедливу, на вашу думку, оцінку ви отримали за проєкт?
Чи є щось, щоб ви хотіли покращити у своїй роботі над проєктом?