Навіщо людині треба знати суть процесів, які відбуваються у рослинному світі?
Під час виконання проєкту учні вивчатимуть та досліджуватимуть тему «Рослини». Основним завданням є проведення у домашніх умовах досліду з вирощування насіння та презентація його результатів на уроці. Також виконавці проєкту повинні вести журнал, у якому вони будуть описувати хід та проміжні результати досліду. Щоб закріпити отримані знання, під час презентаційного етапу вчитель має організувати дискусію між учасниками проєкту. У ході її проведення розглядатиметься проблемне запитання та інші важливі запитання з теми.
Цей проєкт дасть можливість школярам зрозуміти суть біологічних процесів. А ще – під менторством учителя школярі зможуть відчути себе справжніми дослідниками та ширше відкрити для себе світ біології.
Презентацію проєкту можна провести на уроці. Учитель може збільшити час на її проведення у залежності від кількості учасників проєкту.
Дай визначення поняттям «насіння» та «проростання» .
Подумай, яку рослину ти можеш виростити. Поясни свій вибір.
Дізнайся, які існують етапи розвитку рослин.
Досліди основні моменти теми «Безпечне довкілля та наслідки забруднення довкілля для життя і здоров’я людини».
Чи є обрана тобою рослина корисною для людини? Наведи приклади.
Як утворюється насінина? Із яких частин вона складається?
Як розвиваються і ростуть рослини? Які типи тканин є у них?
На які групи поділяються всі рослини на Землі?
Чи можна вважати насінину живою? Поясни свою відповідь.
У чому полягає значення та основна функція насіння?
Чому ти обрав/обрала для пророщування насіння саме цієї рослини?
Чому необхідно обрати ємність для пророщування насіння з екологічно безпечного матеріалу?
Під час виконання практичного етапу проєкту ти маєш провести эксперимент із вирощування насіння.
Умови експерименту такі: ти маєш вирощувати однакове насіння за трьох різних умов. Так ти зможеш дослідити вплив різних умов на ріст і розвиток рослин.
Для проведення досліду тобі необхідно:
На проведення досліду ти матимеш не більше одного місяця. Врахуй це, обираючи насіння для пророщування. Не барись і одразу починай виконувати завдання проєкту!
Чи сподобалось тобі виконувати цей проєкт?
Що нового ти дізнався/лась під час виконання проєкту?
Чи був цей проєкт корисним для тебе?
Які висновки за час виконання проєкту ти зробив/зробила?