Чи можна вважати рухи протесту на початку 2000-х років складовою процесу формування українського громадянського суспільства?
Мета проекту: допомогти дітям усвідомити власну громадянську позицію; формувати почуття єдності українців як нації; удосконалювати громадянські та соціальні компетентності.
Проєкт дасть можливість зрозуміти процес формування українського громадянського суспільства, яке вчилося відстоювати та захищати свої громадянські права та свободи, а також відслідкувати фактори державотворення в Україні.
Матеріали проєкту можна використати в курсі всесвітньої історії під час вивчення тем про формування державності в країнах Східної Європи в порівнянні, а також на уроках правознавства та у виховній роботі.
Проєкт доцільно виконувати в групах, що дасть можливість глибше відслідкувати тему, обмінятись інформацією, подискутувати.
Визначте причини акції «Україна без Кучми»
Яку роль в організації акції відіграла справа Георгія Гонгадзе?
Охарактеризуйте хід кампанії та визначте її кульмінаційний момент.
Які наслідки мала кампанія? Як ви оцінюєте дії її учасників?
Доберіть ілюстративний та відеоматеріал із теми. Створіть ІРП.
Визначте причини протестної акції «Повстань, Україно!»
Яку роль в організації акції відіграла справа Георгія Гонгадзе?
Охарактеризуйте хід кампанії та визначте її кульмінаційний момент.
Які наслідки мала кампанія? Як ви оцінюєте дії її учасників?
Доберіть ілюстративний та відеоматеріал із теми. Створіть ІРП.
Коли і за яких умов виник Блок Віктора Ющенка «Наша Україна»?
Як проходила передвиборча кампанія?
Охарактеризуйте хід президентських виборів 2004 року.
Яку роль у суспільному незадоволення результатами виборів відіграв сам Віктор Ющенко?
Які наслідки мали президентські вибори?
Як ви оцінюєте втручання іноземних держав (зокрема Росії) у політичні процеси в Україні?
Доберіть ілюстративний та відеоматеріал із теми. Створіть ІРП.
Корекція здійснюється в реальному часі через сервіс Seesaw та через усні зауваження.
Орацюйте матеріали статей Вікіпедії та виконайте завдання проєкту. Проаналізуйте та критично оцініть отриману інформацію.
Використовуючи навички роботи з онлайн-сервісами, створіть інтерактивні робочі плакати.
Для фіксації результатів роботи та занесення її в робочі зошити учнів, виконується узагальнююча робота всіх груп в одному з онлайн - сервісів (Flinga або сервіс для створення ментальних мап)
Даний етап реалізується за допомогою онлайн-ресурсу https://b.socrative.com
Учні отримують код від класу і дають індивідуально відповіді на запитання. Ресурс формує їх автоматично, тому немає потреби витрачати зайвий час.
Також учитель, може сформулювати власні запитання, враховуючи попередні відповіді школярів. Учні можуть відповідати усно або через згаданий вище сервіс.
Цей етап реалізується за допомогою онлайн-ресурсу https://b.socrative.com
Учні отримують код від класу і мають індивідуально дати відповіді на запитання. Ресурс формує їх автоматично, тому немає потреби витрачати зайвий час:
1. Well did you understand today's material? (Як ви оцінюєте рівень засвоєння матеріалу?)
а. Дуже добре
б. Добре
в. Є ще потреба повторити матеріал
с. Залишилось багато запитань по темі.
2. What did you learn in today's class? (Чому ви навчилися сьогодні у класі?)
3. Please answer the teacher's question. (Будь ласка, дайте відповідь на питання вчителя).