Чому навіть найбільш переконливі твердження потребують критичного розгляду?
Укажіть, хто буде керівником вашої команди, а хто входитиме до кожної групи (пошукової, аналітичної, презентаційної).
Ознайомтеся з пропонованим відео.
Що нового ви дізналися? Чи допоможе вам отримана інформація виконати проєкт?
На що треба зважати під час пошуку необхідних джерел інформації (наприклад, чи потрібно поцікавитися, ким є автор певного твердження, яка його кваліфікація тощо)?
Які джерела інформації можна вважати достовірними, а які ні?
Як ви гадаєте, чи впливає недостовірна наукова інформація на життя пересічного громадянина нашої країни?
Якими можуть бути наслідки рішень, що були прийняті на основі хибних наукових тверджень? Наведіть приклади.
Чи вдається вам працювати за планом?
Чи є моменти, які викликають у вас особливі труднощі?
Детально проаналізуйте формулювання запропонованих наукових тверджень. Укажіть, які моменти є неоднозначними, а які потребують детального вивчення?
Підсумуйте відповіді, які ви отримали на попередніх етапах роботи. Укажіть, які твердження є найбільш суперечливими?
Сформулюйте відповідь на проблемне питання проєкту, сприраючись на аналіз пропонованих наукових тверджень.
Сформулюйте загальні висновки та підготуйте мультимедійну презентацію.
Представте вашу доповідь-презентацію, розкрийте тему, спростуйте або підтвердіть пропоновані твердження, дайте відповідь на проблемне питання проєкту.
Визначте, чому ви навчилися за час виконання проєкту.
Чи комфортно вам було виконувати свої обов’язки? Чи вдалося вам зробити все задумане?
Чи є справедливою, на вашу думку, оцінка, яку ви отримали за презентацію?
Чи є щось, що б ви хотіли покращити у своїй роботі над проєктом?