Чому успіх будь-якого бізнес-проєкту залежить від якісного брендбуку?
Основною метою проєкту є закріплення знань учнів із теми «Брендинг», а також формування навичок створення брендбуку компанії (зокрема її логотипу), використовуючи для цього графічні редактори.
Чим векторна графіка відрізняється від растрової?
Із яких елементів складається брендбук?
Проаналізуй стилістику та кольорову гаму логотипу. Чи гармонійно вони поєднуються з концепцією бренду?
Чи вдається тобі дотримуватися визначеного плану роботи?
Чи виникали у тебе труднощі на етапі пошуку інформації?
Дай визначення поняттям: «бренд», «брендинг», «брендбук», «айдентика», «растрова графіка» та «векторна графіка».
Придумай власний бренд чи обери компанію, для якої ти хотів би провести ребрендинг.
Продумай та деталізуй структуру свого брендбуку.
Ознайомся з інтерфейсом та інструментами обраного графічного редактора. Укажи його сильні та слабкі сторони.
Зроби ескіз логотипу для обраної компанії.
Оформи логотип за допомогою векторного графічного редактора.
Виконай усі інші завдання для підготовки брендбуку (опиши місію та цінності компанії, досліди цільову аудиторію, придумай слоган тощо).
Оформи презентацію свого брендбуку.
Які відомі бренди були досліджені тобою на аналітичному етапі? Які висновки ти зробив?
Який графічний редактор ти використовував? Чому обрав саме його? Опиши його переваги та недоліки.
Чому логотип виконано у такій стилістиці та кольоровій гамі?
Чи можеш ти назвати й інші векторні графічні редактори?
Сформулюй загальні висновки. Визнач, чому ти навчився за час виконання проєкту.
Чи легко тобі було самостійно планувати свою роботу? Чи вдалося тобі дотримуватися окресленого плану.
Подумай, чи хотів б ти працювати у цій сфері у майбутньому.