Приречені ми на сірість чи можемо зробити місто прекрасним?
Ви можете додати або прибрати конкретні пункти чи кроки, відповідно до вікових та індивідуальних характеристик учнів.
Укажіть ролі та функції кожного з учасників роботи над проєктом
Рекомендація: використовуйте додаткові джерела (періодичні видання, енциклопедії, довідники) з мережі інтернет чи шкільної бібліотеки.
Укажіть назви інформаційних джерел, які ви знайшли та збираєтеся використовувати.
Проаналізуйте якісний та кількісний склад зелених насаджень в мікрорайоні школи (дерев, кущів та інших рослин).
Укажіть загальну кількість зелених насаджень, а також число рослин кожного виду.
Проаналізуйте, від кого у вашому населеному пункті залежить кількість зелених насаджень
Якою інформацією ви ділилися з людьми?
Яка була реакція у людей на запропоновану інформацію?
Які види найбільш поширені? Чому, на вашу думку, саме так?
Перерахуйте організації, які займаються озелененням у вашому населеному пункті
Запропонуйте кроки щодо збільшення зелених насаджень у вашому населеному пункті
Чого вдалося досягти, а чого ні?
Які плани на майбутнє після завершення проекту?
Яких висновків ви дійшли під час виконання проєкту?