Навіщо дотримуватися всіх вимог карантину, а не розглядати його як додаткові канікули?
Пропонований проєкт можуть виконувати діти різного віку (від учнів початкової школи до старшокласників). Тож вам варто детально підлаштувати його для роботи в конкретному класі. Наприклад, для учнів молодшої школи можна використати тільки певні завдання чи елементи проєктної роботи. Старшокласники ж можуть додавати власні ідеї та завдання для того, щоб зробити проєкт ще цікавішим і змістовнішим.
Укажіть, хто конкретно буде виконувати ту чи іншу роль.
Укажіть, що таке карантин, навіщо його вводять та чому громадяни повинні дотримуватися його умов.
Що таке «епідемія» та «пандемія»? Назвіть історичні приклади їх виникнення. Якими були їхні причини та як людство змогло їх подолати?
Знайдіть в інтернеті та інших джерелах інформації відомості про основні правила техніки безпеки під час карантинних заходів і дистанційного навчання.
Знайдіть корисні матеріали, які допомагають інформувати громадян про ризики під час періоду карантину та правила поведінки (інформаційні буклети, відеоролики, плакати тощо).
Проаналізуйте основні правила техніки безпеки та особистого захисту населення під час карантинних заходів. Укажіть типові помилки, яких може припускатися людина (наприклад, миття рук без мила, повторне використання одноразової маски, вживання фруктів із магазину без їх ретельного миття тощо).
Знайдіть та проаналізуйте основні рекомендації від МОЗ та ВОЗ щодо протидії коронавірусу, а також проаналізуйте їх. Про які моменти ми можемо забувати? Як цьому зарадити?
Виконайте пропоновані онлайн-тести щодо правил безпеки та життєдіяльності в умовах карантину. Укажіть, чи знали ви відповіді на всі питання? Які моменти здалися вам суперечливими.
Подумайте, чому дистанційне навчання під час карантинних заходів таке важливе. Укажіть, як би ви хотіли його організовувати?
Укажіть, у чому перевага саме візуальних матеріалів для поширення корисної інформації щодо протидії коронавірусу? Наведіть приклади.
Створіть кілька мотиваційних плакатів, які допоможуть пояснити, що карантин – це дійсно серйозна річ і всі ми маємо дотримуватися його вимог.
Кожен член вашої команди має підготувати есе (до двох сторінок) на тему «Чому під час карантину потрібно вчитися, а не байдикувати». Як альтернатива, ви можете спільно придумати невеликий твір (до 5 сторінок) на таку ж тему.
Створіть невеликий колаж (для цього можна використати один із доступних онлайн-сервісів, наприклад Befuky) про продуктивний карантин членів вашої проєктної команди. Покажіть, чим ви займаєтеся, як навчаєтеся та яким чином проводите вільний час.
Зніміть на відео власну відеоінструкцію зі створення марлевої пов’язви власноруч.
Сформулюйте загальні висновка та підготуйте презентацію.
Сформулюйте висновки щодо виконаної роботи.
Чи допоможуть вам отримані знання у повсякденному житті? Наведіть приклади.
Обміняйтеся враженнями від виконаної роботи. Скажіть, яку користь принесла для групи праця кожного з учасників команди.