Яким чином дослідники космосу вплинули на погляди людства щодо виникнення та існування Землі?
На підготовчому етапі вчителю слід ознайомитися із внеском у вивчення космосу таких учених і дослідників: К. Птолемея, Г. Галілея, Н. Коперніка, Ю. Гагаріна, Н. Армстронга, С. Хогінга, М. Чурюмова.
Варто детально розглянути зміст поняття «інфорграфіка», а також ознайомитися з методикою створення та «читання» інфорграфіки на уроках у школі.
Природознавство (5 клас): Небо і небесна сфера. Небесні світила. Видимі рухи світил. Небо і небесна сфера. Небесні світила. Видимі рухи світил. Людина і Всесвіт. Астрономія – наука, що вивчає Всесвіт.
Ви та ваші учні можете використовувати корисну інформацію, зібрану у пропонованих статтях.
На цьому етапі саме на вчителя покладено завдання підготувати обладнання та матеріали, які допоможуть дітям створити інфографіку (наприклад, роздруковані портрети діячів та зображення їхніх досягнень). Педагог має розподілити імена вчених між групами учнів та за потреби пояснити зміст кожного зображення.
Вчитель може заздалегідь опрацювати параграф підручника та зазначити в зошиті тези, які повинна буде проговорити команда учнів.
Опрацюйте матеріали з теми, подані у підручнику та атласі. За потреби ви можете використовувати й додаткові джерела інформації (наприклад, знайдені в інтернеті).
Дізнайтеся, що таке інфографіка та підготуйтеся до її створення.
Кожна група може обрати (або дізнатися від учителя) одного з перелічених діячів. Зокрема: К. Птолемей, Н. Копернік, Ю. Гагарін, Н. Армстронг, Г. Галілей, Ст. Хокінг.
Укажіть, про якого вченого ви будете створювати інфографіку та власну художню розповідь.
На основі зібраної інформації підготуйтеся до створення історії про дослідження вченого.
У комплекті для підготовки колажу учні отримують наступні зображення:
Окрім запропонованих зображень діти можуть домалювати свої картинки та необхідні, на їх думку, зображення.
Учні можуть дописати репліки за принципом створення коміксу.
Після створення колажу учні об’єднують всі картинки в єдину розповідь про вченого.
Використайте зібрану інформацію та оримані зображення для створення тематичної інфорграфіки на аркуші формату А4.
Придумайте власну історію про наукове досягнення чи відкриття, яке стосується дослідника, над вивченням постаті якого працює ваша команда.
Підготуйтеся до презентації вашого проєкту.
Під час дискусії необхідно бути готовим відповідати на такі запитання:
Сформулюйте загальні висновки з теми проєкту.
Укажіть, чи сподобалося вам виконувати цей проєкт?
Чи хотіли б ви стати дослідником космосу?