Чи може людина обійтися без водних розчинів?
Під час визначення ролей та функцій учасників проєктної роботи неодмінно зважайте на бажання та інтереси школярів.
Укажіть імена та прізвища учнів, які увійшли до кожної з підгруп. Також укажіть, які школярі стали керівниками цих підгруп.
Укажіть назви інформаційних джерел (підручників, довідників чи інтернет-ресурсів), які діти мають неодмінно використовувати.
Укажіть назви інформаційних джерел, які ви знайшли та намагаєтеся використовувати.
Укажіть, чи дозволяє зібрана інформація знайти відповіді на проблемне запитання?
Укажіть, чи доповнили ви перелік інформаційних джерел? Якщо так, назвіть додані джерела.
Перелік завдань не є вичерпним і може доповнюватися учнями чи вчителем.
Дізнайтеся та укажіть основні принципи створення розчинів. Назвіть правила безпеки під час роботи з водними розчинами.
Створіть різні водні розчини для побутових потреб (наприклад, для консервування).
Установіть, чому вода та водні розчини такі важливі для існування живої природи на Землі.
Знайдіть кілька задач на визначення масовї частки розчиненої речовини (до 10). Створіть хоча б 10 подібних задач, які б стосувалися вашого повсякденного життя (приготування їжі, лікування, сільського господарства тощо).
Визначте площу, об'єм та глибину морів та океанів. Укажіть, як вони впливають на характеристики водних розчинів на Землі.
Обміняйтеся напрацюваннями з представниками інших підгруп вашої проєктної команди. Використайте зібрану інформацію для оформлення роботи.
Заздалегідь домовтеся з учнями щодо кількості доповідачів під час презентації. Це можуть бути лише керівники підгруп чи всі учні.
Сформулюйте висновки щодо проведеної роботи. Наведіть приклади використання здобутих вами знань у повсякденному житті.
Поділіться враженням від виконання спільного проєкту. Оцініть ефективність роботи кожної з творчих підгруп.
Складіть пазл «Наступного разу я зроблю ось так…» (якщо ви гадаєте, що цю проєкну роботу можна виконати ще успішніше).