"Раціоналізація домашнього завдання – запорука розвитку і саморозвитку кожного учня"

Про матеріал
Матеріал для виступу на педагогічній раді. Описує значення, функції, способи виконання домашніх завдань. Методи планування та перевірки домашніх завдань.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Раціоналізація домашнього завдання – запорука розвитку і саморозвитку кожного учня. Дніпровський ліцей № 142 ім. П’єра де Кубертена ДМРПідготувала: Андрієнко А. В., вчитель історії

Номер слайду 2

Учитель повинен знати, яку мету він переслідує, задаючи учням роботу додому. Це складова частина уроку, але воно повинно бути індивідуальним, творчим, розвивати особистість учня . Домашнє завдання

Номер слайду 3

це продовження роботи, яка була розпочата на уроці;це закріплення матеріалу, який вивчався на уроці;повинно мати випереджувальний характер;повинно виконуватися з використанням додаткових джерел;повинно мати на меті розвиток творчих здібностей учнів;розмір його має бути мінімальним, щоб не відштовхнути учня;немає необхідності задавати те, що досягнуто. Місце та значення домашнього завдання

Номер слайду 4

Домашнє завдання може виконувати наступні функціїЗапам’ятовування і тренування. Застусування матеріалу в нестандартних ситуаціях. Контроль за вивченим матеріалом. Самостійне ознайомлення з новим матеріалом. Випереджувальне вивчення теми. Самоконтроль та систематизація

Номер слайду 5

Скласти хронологічну таблицю. Заповнити таблицю. Скласти історичний портрет. Складання ментальних карт. Порівняльних таблиць. Діаграм Вена. Тематичних кросвордів та ребусів.усніОпрацювати параграф. Прочитати джерело. Підібрати приклад. Відповісти на запитання.письмовіпредметно практичніСпособи виконання домашніх завдань

Номер слайду 6

Рівні домашнього завданняобов'язковий мінімумабсолютно зрозуміло і доступно всімтренувальнийдля тих, хтобажає добре знати предметтворчийдобровільно для тих, хто хоче вищі бали

Номер слайду 7

Планування домашніх завдань. Домашнє завдання повинно бути диференційованим, тобто на будь-якому уроці учням має бути запропоновано хоча б два рівні завдань (репродуктивне та з ускладнюючими елементами). Домашні завдання протягом вивчення теми бажано задавати в системі повільно наростаючої складності: репродуктивних, пізнавально-пошукових, творчих, пізнавально-практичних. Домашні завдання творчого та пізнавально-практичного характеру бажано пропонувати учням на початку або в середині вивчення теми, надати певний час для їх виконання і встановити термін звітності.

Номер слайду 8

Методи превірки домашнього завдання на уроках історіїМОЗКОВИЙ ШТУРМВЗАЄМОПЕРЕВІРКАТЕСТИІСТОРИЧНІ ДИКТАНТИ«МІКРОФОН»ЗАГАДКИ-РЕБУСИЧИСТА ДОШКАСКЛАДАННЯ ТАБЛИЦЬ/СХЕМНАПИСАННЯ ЕСЕРОЗВ’ЯЗУВАННЯ/СКЛАДАННЯ КРОСВОРДІВТЕМАТИЧНІ ВИСТУПИІНТЕРАКТИВНІ ВПРАВИ

Номер слайду 9

1. БАЗОВИЙ ЛИСТ. У ЛИСТІ ПЕРЕРАХОВАНІ БАЗОВІ ПИТАННЯ, ВІДПОВІДІ НА ЯКІ ПОВИНЕН ЗНАТИ КОЖЕН УЧЕНЬ ПО ДАНІЙ ТЕМІ. 2. ОПИТУВАННЯ ПО ЛАНЦЮЖКУ. ВИКОРИСТОВУЄТЬСЯ, КОЛИ ПОТРІБНО ДАТИ РОЗГОРНУТУ ВІДПОВІДЬ. ОДИН УЧЕНЬ ПОЧИНАЄ ВІДПОВІДАТИ – ІНШІ ДОПОВНЮЮТЬ.3. ПРОГРАМОВАНЕ ОПИТУВАННЯ. УЧНІ ПОВИННІ ВИБРАТИ ОДНУ ПРАВИЛЬНУ ВІДПОВІДЬ З ДЕКІЛЬКОХ ВАРІАНТІВ. ПРИ ЦЬОМУ ВАЖЛИВО ОБҐРУНТУВАТИ СВІЙ ВИБІР. ДЛЯ ІНІЦІАЦІЇ ДИСКУСІЇ, ВЧИТЕЛЬ МОЖЕ ПОЧАТИ ЗАХИЩАТИ НЕВІРНУ ВІДПОВІДЬ.4. ВЗАЄМНЕ ОПИТУВАННЯ. ОДНЕ З НАЙБІЛЬШ СКЛАДНОКОНТРОЛЬОВАНИХ. УЧНІ ПРАЦЮЮТЬ В ПАРАХ АБО ВСІМ КЛАСОМ, ОПИТУЮЧИ ОДИН ОДНОГО ЗГІДНО ЗАЗДАЛЕГІДЬ СКЛАДЕНИМ ПИТАННЯМ І ВИСТАВЛЯЮЧИ ОЦІНКИ ЗА ЗАЗДАЛЕГІДЬ ВИЗНАЧЕНИМИ КРИТЕРІЯМИ. 5. ІНДИВІДУАЛЬНЕ ОПИТУВАННЯ. ЕФЕКТИВНИЙ ПРИЙОМ ДЛЯ РОЗВИТКУ УСНОГО МОВЛЕННЯ. ПЕРЕДБАЧАЄ ГРУНТОВНЕ ОПИТУВАННЯ ОДНОГО УЧНЯ, МАКСИМАЛЬНО ГЛИБОКУ ОЦІНКУ ЙОГО ЗНАНЬ І УМІНЬ.6. ПРАВДА ЧИ БРЕХНЯ. ГОТУЮТЬСЯ ПИТАННЯ, ЯКІ ПОТРЕБУЮТЬ ЛАКОНІЧНИХ ВІДПОВІДЕЙ АБО НА ЯКІ МОЖНА ВІДПОВІСТИ ОДНОЗНАЧНО «ТАК» АБО «НІ». Методи якими я користуюся для превірки домашнього завдання на уроках історії

Номер слайду 10

Методи якими я користуюся для превірки домашнього завдання на уроках історії7. ЧИСТА ДОШКА. НА ДОШЦІ ПИШУТЬСЯ ДАТИ, ТЕРМІНИ, ІМЕНА ДІЯЧІВ І УЧНІ ПОВИННИ ДАТИ ВІДПОВІДЬ, ХАРАКТЕРИСТИКУ, ПІСЛЯ ЗАПИС ПРИБИРАЄТЬСЯ.8. РОЗВ’ЯЗУВАННЯ/СКЛАДАННЯ КРОСВОРДІВ. ОБОВ’ЯЗКОВО ДАТИ МОЖЛИВІСТЬ УЧНЯМ СВОЮ РОБОТУ ПРОДЕМОНСТРУВАТИ НА УРОЦІ.9. ІСТОРИЧНІ ДИКТАНТИ. ВСТАВИТИ ПРОПУЩЕНІ СЛОВА В ТЕКСТІ.10. ВИКОНАННЯ ТЕСТОВИХ ЗАВДАНЬ. ТЕСТИ РІЗНОГО ТИПУ СКЛАДНОСТІ. 11. ТЕМАТИЧНІ ВИСТУПИ. УЧЕНЬ ГОТУЄ ПОВІДОМЛЕННЯ, ДОКЛАД, ПРЕЗЕНТАЦІЮ, І МОЖЕ ЩЕ ПІДГОТУВАТИ ВЛАСНІ ЗАПИТАННЯ ДЛЯ ПЕРЕВІРКИ УВАЖНОСТІ СВОЇХ ОДНОКЛАСНИКІВ.12. СКЛАДАННЯ ТАБЛИЦЬ/СХЕМ. ГОТУЄТЬСЯ ШАБЛОН ТАБЛИЦІ, ЯКУ УЧЕНЬ ПОВИНЕН ЗАПОВНИТИ.13. ЗАГАДКИ-РЕБУСИ. ПІДГОТОВЛЕНІ ВІДПОВІДНО ДО ТЕМИ ДОМАШНЬОГО ЗАВДАННЯ14. НАПИСАННЯ ЕСЕ. ПОТРІБНО ДАТИ ЧІТКЕ ПОЯСНЕННЯ ВИДУ РОБОТИ ТА КРИТЕЦІЇ ОЦІНЮВАННЯ

Номер слайду 11

урізноманітнювати домашні завдання;використовувати диференційовані домашні завдання;використовувати завдання творчого характеру;не перевантажувати учнів обсягом домашніх завдань;чітко планувати матеріал длядомашнього завдання;упевнитися, що всі учні зрозуміли домашнє завдання;на уроці вчити учнів техніки й методів навчання, а додому задавати; завдання на закріплення вміння застосовувати ці техніки й методи;плануючи наступний урок, не забувати про перевірку домашнього завдання;не бути переконаним, що всі учні обов'язково виконають домашнє завдання. Пам'ятка для вчителя010203

Номер слайду 12

Дякую за увагу!

pptx
Додано
22 січня
Переглядів
186
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку