Річне оцінювання із зарубіжної літератури для 11 класу (екстернат)

Про матеріал
Завдання складені для учня - екстерната 11 класу за програмою «Зарубіжна література для 10 – 11класів загальноосвітніх навчальних закладів з українською мовою навчання (рівень стандарту)» (колектив авторів, голова – Л. П. Юлдашева), затвердженої наказом МОН від 23.10.2017 року № 1407 (зі змінами, внесеними МОН від 03.08.2022 № 698). Річне оцінювання містить різнорівневі завдання репродуктивного, аналітичного, творчого та дослідницького характерів, які охоплюють увесь програмовий матеріал.
Перегляд файлу

                                                                                                                                 ЗАТВЕРДЖУЮ

                                                                                                         Директор

Прилуцького закладу                                                                                                          загальної середньої

освіти І-ІІІ ступенів №7

(ліцею № 7)

                                                                                   О. В.Бондаренко

2025 р.

                                                                                                                                                        Річне оцінювання

із зарубіжної літератури

екстерна Прилуцького ліцею № 7

за курс 11 класу

Мостової Вікторії Юріївни

I рівень (початковий)

  1. Тестові питання (0,5 балів за кожну правильну відповідь)

Хто є автором сатиричної казки «Скотоферма»?
а) Ф. Кафка; б) Дж. Орвелл; в) Е. Ґемінґвей; г) Г. Г. Маркес.

  1. Який літературний напрямок представлений у творі «Перевтілення»

Ф. Кафки?
а) Реалізм; б) модернізм; в) постмодернізм; г) символізм.

 

  1. Який твір Франца Кафки розпочинається з перетворення головного героя?
    а) «Процес»; б) «Замок»; в) «Перевтілення»; г) «Америка».

 

  1. Який головний мотив у філософській трагедії «Фауст» Й. В. Гете?
    а) Пошук істини; б) суспільний протест;  в) політична боротьба; г) любовна драма.

 

  1. Головний герой повісті-притчі «Старий і море» Ернеста Ґемінґвея—це:
    а) Хлопчик Моноліно; б) знатний капітан Немо; в) хлопчик-підмайстер Бен;  г) старий рибалка Сантьяго.

 

  1.  Яка літературна течія найбільше пов’язана з творчістю Габріеля Гарсіа Маркеса?
    а) Реалізм; б) натуралізм;  в) магічний реалізм; г) екзистенціалізм.

 

Відповіді: 1-б; 2-б; 3-в; 4-а; 5-г; 6-в.

II рівень (середній). (За кожне завдання- 1б)

  1.  Установити відповідність між твором та цитатою, яка належить герою твору.

Автор, назва твору

Цитата із твору

1.Бертольт Брехт «Матінка Кураж та її діти»

А) «Спинися, мить! Прекрасна ти!»

 

2. Джордж Орвелл «Колгосп тварин»

Б) «Усі тварини рівні… Але деякі рівніші!…»

3. Пауль Целан «Фуга смерті»

В «Кураж мене звуть, фельдфебелю, тому, що, боячись розору, я під гарматним вогнем виїхала з Риги з півсотнею хлібин у фургоні. »

4.Й.В. Ґете «Фауст»

Г) «Подорожній, коли ти прийдеш у Спарту, перекажи македонцям, що вкупі мертві ми тут лежимо, вірні їм даним словом».

5. Генріх Белль «Подорожній, коли ти прийдеш в Спа…»

Д) «Один чоловік живе в хаті твоя золотиста коса Маргарито
твоя попеляста коса Суламіф він зі зміями грає»

Відповідь: 1-в; 2-б; 3-д; 4-а; 5-г.

  1. Установити відповідність між твором та цитатою твору.

Автор, назва твору

Цитата із твору

1.Альбер Камю «Чума»

А) «О постаті убиті любі
О дорогі розквітлі губи
Міє Мареє
Єтто Лорі
Анні і ти Маріє
Де ви дівчата
Я вас питаю
Та біля водограю…».

 (Переклад М. Лукаша)

2. Г.Г. Маркес «Стариган з крилами»

Б) «Починається
плач гітари,
розбиваються
дзбани ранку…»

(Переклад В. Стуса)

3. Р. М. Рільке

В) « бацила чуми ніколи не вмирає, ніколи не щезає, десятиліттями вона може дрімати десь у закрутку меблів або в стосі білизни, вона терпляче вичікує своєї години …»

4.Ґ. Аполлінер

Г) «Він був одягнений, як жебрак, череп його був лисий, як коліно, рот беззубий, як у старезного діда, великі пташині крила, обскубані та брудні», «говорив незрозумілою мовою».

5. Ф.Ґ, Лорка

Д) «Згаси мій зір — я все ж тебе знайду,
Замкни мій слух — я все ж тебе почую,
Я і без ніг до тебе домандрую,
Без уст тобі обітницю складу…» (Переклад М. Бажана)

Відповідь: 1-в; 2-г; 3-д; 4-а; 5-б.

  1. Установити відповідність між твором та його жанром.

Автор, назва твору

жанр

1.Альбер Камю «Чума»

А) трагікомедія

2. Г.Г. Маркес «Стариган з крилами»

Б) новела

3. Ф. Дюрренматт "Гостина старої дами".

В) оповідання

4. Хуліо Кортасар «Менади».

Г) Філософський роман-притча

5. Джон Майкл Ґрін «Провина зірок».

 

Д) роман

Відповідь: 1-г; 2-в; 3-а; 4-б; 5-д.

IIІ рівень (достатній). Продовжіть речення.  (За кожне завдання- 1б)

  1.  Епічний театр -це…Назвіть, кому належить теорія епічного театру й художня практика, у чому вони полягали?
  2.  «Театр абсурду» - це… .Назвіть авторів та їхні твори, що є прикладом «театру абсурду» в літературі.
  3.  Жанру антиутопії у ХХ ст. –це …Назвіть ознаки та представників у літературній творчості.

IV рівень (високий) ((3 бали – за грамотне розкриття теми)13.Напишіть есе на тему: «Людину можна знищити, але здолати неможливо» (за повістю Ернеста Ґемінгвея «Старий і море»).

docx
Додано
9 травня
Переглядів
1252
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку