Різнорівнева
діагностувальна робота
з навчального предмета
«Математика»
для 4 класу
за програмою О.Я Савченко
Тема «Нумерація чисел в межах
мільйона. Величини»
за підручником Н.П. Листопад
Роботу склала вчителька початкових класів
Голубівської гімназії Голубівського ліцею
Сторожук Наталія Олексіївна
2024 рік
Складено згідно методичних рекомендацій щодо оцінювання результатів навчання учнів 1-4 класів закладів загальної середньої освіти (наказ МОН України від 13.07.2021. №813)
Під час діагностувальної роботи визначаємо
характеристики результатів навчання:
Тема: Нумерація чисел в межах мільйона. Величини.
Вибери самостійно завдання за рівнем складності: |
|
Діагностувальна робота №3
Завдання 1
Запиши числа цифрами: чотириста п’ять тисяч двісті дев’яносто сім; тридцять одна тисяча вісімсот один; двісті чотирнадцять тисяч сто; шістсот двадцять одна тисяча дев’ять.
Порівняй записані числа.
Запиши числа в порядку зростання.
Запиши найбільше число та розклади його на розрядні доданки.
Завдання 2
Запиши кожну величину в найменших одиницях, скориставшись опорними таблицями:
3 кг = …г 5км = …м
Запиши величини від найменшої до найбільшої:
ц г т кг
Порівняй величини:
34 см 5 дм 1м 65 см
Виконай дії з іменованими числами:
45 ц · 8 = 345 кг – 129 кг =
Завдання 3
Знайди значення виразів:
523+121= 423 · 4 =
745 – 324= 250 : 10 =
(952 – 315) : 7 · 8 =
1000 – (238 + 567) : 5 · 3 =
Завдання 4
Виміряй сторони прямокутника:
AB= …
AC=…
Накресли прямокутник за зразком.
Накресли прямокутник за зразком та знайди його
периметр.
Знайди периметр та площу даного прямокутника.
Завдання 5
Розв’яжи рівняння:
47 – c = 26
а + 230 = 670
450 – 240 + b = 720
230 · 3 – а = 140 + 310
Задача 6
Під огірки виділили ділянку, довжина якої 12 м, а ширина 6 м. Яка площа цієї ділянки?
Площа футбольного поля складає 346 м², а волейбольного у два рази менша. Яка площа волейбольного поля?
Площа грядки з огірками становить 34 м², а площа з помідорами на 6 м² більша. Яку площу займають огірки з помідорами?
Для фруктового саду виділили ділянку, довжина якої 45 м, а ширина у п’ять разів коротша. Третю частину всієї площі засадять грушами, а решту площі – яблунями. Яку площу виділять під яблуні?
Самоаналіз |
Познач V : (Як тобі було виконувати завдання?) |
Мені було дуже легко |
Мені була потрібна допомога вчителя ( батьків) |
Мені було дуже важко |
|
|
|
|
Бланк оцінювання результатів діагностувальної роботи |
|||
Характеристика результатів навчання |
Рівень реалізації навчальної діяльності |
№ завдання |
Рівень результатів навчання П С Д В |
Читає, записує, утворює, порівнює числа, визначає розрядний склад числа. |
Розпізнавальний, репродуктивний, продуктивний, продуктивно-творчий. |
1 |
|
Володіє навичками додавання і віднімання, множення і ділення чисел. |
Розпізнавальний, репродуктивний, продуктивний, продуктивно-творчий. |
2 |
|
3 |
|
||
4 |
|
||
5 |
|
||
6 |
|
||
Читає і записує математичні вирази, у тому числі і змінною, знаходить їх значення; розв’язує рівняння, добирає розв’язок нерівності зі змінною. |
Розпізнавальний, репродуктивний, продуктивний, продуктивно-творчий. |
3 |
|
5 |
|
||
Аналізує текст задачі, створює за потреби модель, обґрунтовує спосіб розв’язування, розв’язує задачу, прогнозує і перевіряє розв’язок. |
Розпізнавальний, репродуктивний, продуктивний, продуктивно-творчий. |
6 |
|
Розпізнає, будує геометричні фігури, конструює об’єкти з геометричних фігур. |
Розпізнавальний, репродуктивний, продуктивний, продуктивно-творчий. |
4 |
|
Використовує для вимірювання величин доцільні одиниці вимірювання, оперує величинами, користується приладами для вимірювання. |
Розпізнавальний, репродуктивний, продуктивний, продуктивно-творчий. |
2 |
|
4 |
|