Різнорівнева діагностувальна робота з навчального предмета «Математика»

Про матеріал
Основна мета такого виду роботи полягає в тому, щоб отримати детальну інформацію про рівень знань і вмінь кожного учня з математики. Це дозволяє вчителю: Ідентифікувати сильні сторони: Визначити, які теми учні засвоїли найкраще. Виявити прогалини: Зрозуміти, які розділи викликають найбільші труднощі. Диференціювати навчання: Скласти індивідуальні навчальні плани, адаптовані до потреб кожного учня. Оцінити ефективність навчання: Проаналізувати результати і внести необхідні корективи в навчальний процес. Мотивувати учнів: Завдяки різним рівням складності завдань, кожен учень має можливість досягти успіху.
Перегляд файлу

 

 

 

Різнорівнева

діагностувальна робота

з навчального предмета

«Математика»

 

для 4 класу

за програмою О.Я Савченко

Тема «Нумерація чисел в межах

мільйона. Величини»

за підручником Н.П. Листопад

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

          Роботу склала вчителька початкових класів

           Голубівської гімназії  Голубівського ліцею

Сторожук Наталія Олексіївна

 

 

2024 рік

 

 

 

 

Складено згідно методичних рекомендацій щодо оцінювання результатів навчання учнів 1-4 класів закладів загальної середньої освіти (наказ МОН України від 13.07.2021. №813)

 

 

 

 

Під час діагностувальної роботи визначаємо
характеристики результатів навчання:

 

 

  •   Читає, записує, утворює, порівнює числа, визначає розрядний склад числа.
  •   Володіє навичками додавання і віднімання, множення і ділення чисел .
  •   Читає і записує математичні вирази, у тому числі зі змінною, знаходить їх значення; розв’язує рівняння, добирає розв’язок нерівності зі змінною.
  •   Аналізує текст задачі, створює за потреби модель, обґрунтовує спосіб розв’язування, розв’язує задачу, прогнозує і перевіряє розв’язок.
  •   Розпізнає, будує геометричні фігури, конструює об’єкти з геометричних фігур.
  •   Використовує для вимірювання величин доцільні одиниці вимірювання, оперує величинами, користується приладами для вимірювання.

 

 

 

 

 

 

 

Тема: Нумерація чисел в межах мільйона. Величини.

Вибери самостійно завдання за рівнем складності:

  •          початковий рівень
  •          середній рівень
  •          достатній рівень
  •          високий рівень

 

 

Діагностувальна робота №3

 

Завдання 1

Запиши числа цифрами: чотириста п’ять тисяч двісті дев’яносто сім; тридцять одна тисяча вісімсот один;    двісті чотирнадцять тисяч сто;    шістсот двадцять одна тисяча дев’ять.

 

Порівняй  записані числа.

Запиши числа в порядку зростання.

Запиши найбільше число та розклади його на розрядні доданки.

 

Завдання 2

Запиши кожну величину в найменших одиницях, скориставшись опорними таблицями:

3 кг = …г   5км = …м

 

Запиши величини від найменшої до найбільшої:

ц  г т кг

 

Порівняй величини:

34 см       5 дм        65 см

 

Виконай дії з іменованими числами:

45 ц · 8 =     345 кг – 129 кг =

 

Завдання 3

Знайди значення виразів:

523+121=     423 · 4 =

 

745 – 324=  250 : 10 =

   

  (952 – 315) : 7 · 8 =

 

1000 – (238 + 567) : 5 · 3 =

 

 

Завдання 4

Виміряй сторони прямокутника:

AB= …

AC=…

Накресли прямокутник за зразком. 

Накресли прямокутник за зразком та знайди його

периметр.

 

Знайди периметр та площу даного прямокутника.

 

Завдання 5

Розв’яжи рівняння:

47 – c = 26

а  + 230 = 670 

450 – 240 +  b = 720

230 · 3 – а = 140 + 310

Задача 6

 Під огірки виділили ділянку, довжина якої 12 м, а ширина  6 м. Яка площа цієї ділянки?

 Площа футбольного поля складає 346 м², а волейбольного у два рази менша. Яка площа волейбольного поля?

 Площа грядки з огірками становить 34 м², а площа з помідорами на 6 м² більша. Яку площу займають огірки з помідорами?

 Для фруктового саду виділили ділянку,  довжина якої 45 м, а ширина у п’ять разів коротша. Третю частину всієї площі засадять грушами, а решту площі – яблунями. Яку площу виділять під яблуні?

Самоаналіз

Познач V :

(Як тобі було виконувати завдання?)

 

Мені було дуже легко

 

Мені була потрібна допомога вчителя

( батьків)

 

Мені було дуже важко

 

 

 

 

Бланк оцінювання результатів діагностувальної роботи

Характеристика результатів навчання

Рівень реалізації навчальної діяльності

 

№ завдання

Рівень результатів навчання

П   С   Д   В

Читає, записує, утворює, порівнює числа, визначає розрядний склад числа.

Розпізнавальний, репродуктивний, продуктивний, продуктивно-творчий.

1

 

Володіє навичками додавання і віднімання, множення і ділення чисел.

Розпізнавальний, репродуктивний, продуктивний, продуктивно-творчий.

2

 

3

 

4

 

5

 

6

 

Читає і записує математичні вирази, у тому числі і змінною, знаходить їх значення; розв’язує рівняння, добирає розв’язок нерівності зі змінною.

Розпізнавальний, репродуктивний, продуктивний, продуктивно-творчий.

3

 

5

 

Аналізує текст задачі, створює за потреби модель, обґрунтовує спосіб розв’язування, розв’язує задачу, прогнозує і перевіряє розв’язок.

Розпізнавальний, репродуктивний, продуктивний, продуктивно-творчий.

6

 

Розпізнає, будує геометричні фігури, конструює об’єкти з геометричних фігур.

Розпізнавальний, репродуктивний, продуктивний, продуктивно-творчий.

4

 

Використовує для вимірювання величин доцільні одиниці вимірювання, оперує величинами, користується приладами для вимірювання.

Розпізнавальний, репродуктивний, продуктивний, продуктивно-творчий.

2

 

4

 

 

 

docx
Пов’язані теми
Математика, 4 клас, Контрольні роботи
НУШ
Додано
11 грудня
Переглядів
7
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку