Розробка сценарію випускного вечора, 11 кл.

Про матеріал

Розробка сценарію випускного вечора для учнів 11-х кл. Стане у пригоді класному керівникові, педагогу-організатору, заступнику директора з виховної роботи.

Перегляд файлу

Сценарій випускного вечора

(Таня і Вітя) - 1

(музика із КВК) - 2

Ведучі по черзі:Шановні гості, учителі, батьки, друзі!

Разом: Вас вітають випускники 2014 року.

Вед 1. Дитинства світ – цілющая криниця,

Вед 2. В нім струменять пісні,мов джерелиця,

Вед 3. Кружляє танець, не змовкає сміх,

Вед 4. В дитинства світ запрошуємо всіх.       

Вед 1.             Відійшло дитинство.

Вед 2.Воно проходило по краплині,тихо і непомітно, з першими буквами на дошці.

Вед 3.             З коротенькими платтячками.

Вед 4.             З довгоочікуваними дзвінками, які дорожчі були всіх звуків на світі.

Вед 1. Мабуть, з погляду сьогоднішнього дня, ці одинадцять років здаються нам одинадцятьма сторінками чудової казки, повної пригод, несподіванок, загадок. Сьогодні ми перегорнули останню сторінку... У такі хвилини, зазвичай буває радісно, адже ми досягли того, чого прагнули, дізнавшись, який же він, цей щасливий кінець.

Вед 2. Але чомусь сум охоплює душу, тому що закінчилися пригоди; доводиться прощатися з улюбленими героями. Та час від часу, я впевнений, нам захочеться погортати книжку та пригадати прочитані глави.

Вед 3. Дитинство — безтурботна країна. Кожному з нас доводиться бувати в ній лише один раз. Згодом стежинка до цієї країни заростає дорослими турботами та проблемами.

Вед 4. І скільки б не шукали цю країну на карті — даремно: лише приємні щемливі спогади та мрії мають чарівну здатність повернути нас у дитинство.

Вед 1.: На жаль, повторити все те, що було у нас в стінах рідної школи – неможливо.

Вед 2.: Але так хочеться хоча б на мить повернутися у щасливе та безтурботне наше дитинство.

Вед 3.: Перші кроки маленької людини у світ пізнання. Пригадаймо, якими вони були...

Вед 4.Маленькі, несміливі, але цікаві й спостережливі прийшли вперше до школи.

Музика «Ми - першокласники»


Інтермедія «Першокласники» - 3

 Учениця (сідає  на стілець). Ей, слу­хай! Тебе як звати?

Учень (несміливо). Сергій.

Учениця. А ти з ким сидиш?

Учень. Не знаю...

Учениця (садить його на сусідній стілець). Зі мною будеш сидіти.

У ч є н ь. А тітка не буде лаятись?

У ч є н и ц я. Не тітка, Сергійко, а вчи­телька. Вона нас вчити буде.

Учень (сів). Як це вона вчити буде, коли сама нічого не знає?

Учениця. Думаєш?

Учень. Ти що сама не бачиш? Вона ж весь час у дітей про все питає.

Учениця. А мене Альоною звати. Запам'ятаєш?

Учень. Звичайно. У нас дома свиню так звати.

Учениця. Сам ти свиня!

У ч е н ь. Свиня - це тьотя, а  я -дядя. А я зараз учительці скажу.

Учениця. Такти, Сергійко, ще і ябеда (замахується). Ми в дитсадку таким носи квасили (Сергійко хникає). Та добре, не хнич, я жартую. Жуйку хочеш?

Учень. Ні.

Учениця. Ну, Сергійко давай мири­тися.

У ч є н ь. Давай... (протягує  руку) жуйку (Звонок) - 4

Учениця. Чекай, Сергійко, по-моєму заняття вже закінчились.

Учень.Нарешті. А завтра, що, знову  приходити?

Учениця.І завтра, Сергій, і післязавтра і ще, ще. Тебе що дома не
попереджали?        

Учень. Ні. Господи, якщо весь  час  учитися, то жити  коли? (Йде.)      

Учениця. Сергій, а портфель?

У ч є н ь. Я взяв свій.

Учениця. Мій портфель. Тепер ти завжди будеш носити мій портфель (його), правда?

У ч е н ь. А жуйку даси?  

Учениця. Дам, дам.

Уч е н ь. Ну, добре (бере портфель). А  жуйку? (біжить за нею).

Музика «Ми - першокласники» - 3

 


СЦЕНКА

 

Вед 5: А зараз і не віриться, що ми колись були такими маленькими.

Вед 6.А саме такими нас запам’ятали перші вчительки(і) Бабенко Валентина Вікторівна, Петренко Валентина Іванівна та Солук Олена Олегівна.

Вед 5.А нам так боязко було відірватися від теплих маминих рук, лякало незвідане, але підійшла вчителька, перша вчителька, взяла наші малесенькі рученята до своїх долонь і повела першими сходинками спілкування й навчання.

Вед 6.Тактовна і лагідна, вона завжди булла поряд: мирила нас, заплітала косички, витирала носики, втішала, терпляче сіяла зернятка людяності і доброти.

(гарна мелодія) - 5

Воєдило Коля:У класі тихо. Схвилювали нас,
            Учителько… Аж серце завмирає,
            Бо вже перед очима ні, не клас -
            Весь світ широкий без кінця, без краю.
            Це ж ви завісу наче підняли
            І перед нами йде життя народу.

Данич Діма: Ідуть віки і рід на зміну роду…
            Вузенька стежка, яка до дошки йшла,
            Вона широкою дорогою ставала
            І нас в житті упевнено вела
            У світ широкий, наш прекрасний звала.

            І скільки нас, то стільки і стежок,

Що в(у) єдину сходяться дорогу.
            В ході колишніх учнів чути крок -
            То ви йдете, вродлива, щира, строга.
ВСІ: Найперші, рідні, наші вчительки, терплячі і хороші, Велике Вам спасибі!

 


Дарують квіти першим учителькам

Вед 5.: Ось і перегорнули ми першу сходинку навчання в початковій школі.

Вед 6.: А скільки веселих і не дуже приємних моментів було у нас (для нас) у старших класах.

Вед 5.: Давайте пригадаємо… Ну, наприклад, як швидко можна зібратися до школи.

 

СЦЕНКА ЯСІ - 6

 

Вед 6.:Ось так ми щоранку поспішали до школи, щоб на уроках отримувати нові знання, підтверджуючи, а іноді і ні, їх гарними оцінками. Подивимось?

 

Сценка ТЕЛЕПАТ

Музика - 7

Телепат

 Учень 1.(Наспівує від радості). Ну, це ти здорово придумав. Телепатія! Думки на відстані! Спробуй, утелепатай мені що-небудь.

 Учень 2.(Розводить руками, як екстрасенс) Легко! 12 балів у тебе в кишені. Без мороки!

 Учень 1. А у вас кури несуться? А казав батько, що ти за мене заміж підеш… Що ти мені літературу втелепачуєш? Надумався Стецька мені! Зараз у нас буде біологія. На, візьми підручник – параграф 36. Дивись, утискуй капітально.

 Учень 2 (сідає на край сцени, кладе на коліна підручник, поглядаючи в нього, посилає думки)

(Дзвінок - 4 Початок уроку. Заходить вчитель літератури.)

 Учитель. Доброго ранку, діти!Марина Степанівна захворіла, тому замість біології буде література. Отже, творчість Тараса Шевченка. Хто бажає відповідати? Як завжди – ліс рук. (звертається до учня 1) йди до дошки.

 Учень 1 (відкашлюється). Образ Стецька у «Сватанні на Гончарівці». Стецько – сільський персонаж, походить із середовища заможних селян. Малюючи образ героя, письменник докладно говорить … (починається дія телепатії), що тіло його складається з гриба і водорості, які знаходяться в тісному взаємозв’язку. Він дуже невибагливий. Живе в пустелях, скелях, тундрах. Відмираючи, він утворює перегній. У цьому його головна роль … в літературному шедеврі.

 Учитель. Що з тобою?

 Учень 1. Можна, я краще про Уляну розповім? В Уляни багато прекрасних задатків, автор вказує на властиві їй «благородне прагнення почуттів і думок молодих». В середині літа вона зацвітає. Комахи погано відвідують її квітки – у них немає ні нектару, ні достатку пилку. (Мотає головою.) Уляна – образ знедоленої людини. Його садять навесні, перед посадкою бульби пророщують у світлому приміщенні.

 Учитель. Ти не захворів бува? Чи не готовий відповідати?

 Учень 1. Готовий…. А можна інший образ? Олексій для Уляни – милий ідеал. Від природи Олексій обдарований живим розумом. Восени він відкладає яйця в кокон, сплетений з тонкої павутини. Кокон він плете в затишних місцях: під пеньками, камінням. Зовні Уляна крупніша самця.

 Учитель витріщає очі.

 Учень 1. Ні! Ні! Я образ Стецькового батька готував.

 Учитель. Ну, давай про Павла, про Кандзюбу.

 Учень 1.Постать Павла Кандзюби в творі є повним тілом, що вкрите лускою. При линьки шкіра сходить одним шматком. Він пересувається, звиваючись по землі. Отруйність особи загальновідома.

 Учитель. Досить! Сідай.

Дзвінок.- 4

 Учень 1 (підбігає до учня 2). Ну, удружив. Думки на відстані. Ось тобі і телепатія. (Вдаряє його підручником по голові.) Ось тобі – дванадцятка забезпечена! Ось тобі – відмінником станеш!

 

Вед 5.Найкращий учитель для дитини той, хто духовно спілкуючись з нею, забуває, що він учитель і бачить у своєму учневі друга, однодумця.

Вед 6. Такий учитель знає найпотаємніші куточки серця свого вихованця і слово в його вустах стає потужним знаряддям впливу на молоду людину, що формується. Саме такими для нас були ви, любі учителі, ви впевнено вели нас шляхом добра, любові, надії та віри.

СЦЕНКА - 8

Учитель: Женя! У тебе весь урок рот не закривається. Ану, скажи мені, як називається людина, яка весь час говорить, а її ніхто не слухає:

Женя: Учитель, Любов Дмитрівно!

Учитель: Вдома скажеш своїй мамі, що ти випив у мене літру крові!

 

Учитель: Так, хто піде відповідати? Знову ніхто не хоче? Тому, хто перший піде до дошки, поставлю на один бал більше.

Вітя: О! Я вже вийшов! Ставте 4!

 

Учитель: Ярослав! Подивись на Діму. Який він розумний, старанний, як його всі люблять!

Ярослав: Подумаєш, якщо мене відмити і причесати, я теж таким буду!

 

Учитель: Так, пишемо контрольну. А ви знаєте, що на контрольній навіть у найгіршого учня можна знайти щось цікаве, якщо його ретельно обшукати (витягує шпаргалку у учня) Ось, бачите, шпаргалка.

Учень: Не маєте права! Я подам на вас у суд!

Учитель: А я розповім твоїй мамі!

 

Заходить кл. керівник

Кл. керівник: Ну, як поводилися сьогодні мої лоботряси?

Учитель: Ви знаєте, вони гарні діти! Вони вміють слухати.

Кл. керівник? Ага, значить знову увесь урок жували. Он, подивіться, під всіма партами обгортки від цукерок, насіння, огризки. Так, 11 – А, попереджаю: насіння, горішки і банани їсти разом з кожурою. Морозиво – разом з паличкою і обгорткою.

Учень: А суп?

Кл. керівник: А суп – разом з тарілкою!

8

Вед 1.Ще давньоримський філософ сказав про вчителя так: «Ця посада набагато вагоміша за найвищі посади в державі»,

Вед 2. А німецький філософ Дістервег вважав, що «учитель для школи – це те саме, що Сонце для Всесвіту. Він джерело тієї сили, яка надає руху всій машині. Машина заіржавіє в мертвому заціпенінні, якщо він не зуміє вдихнути в неї життя і рух.»

Вед 1.Вчителі…Добрі і суворі, вимогливі і справедливі, молоді та з багаторічним стажем. Щодня летять на роботу, забуваючи про власну родину, віддають свою любов учням, не сподіваючись на подяку. Бо найкращою подякою для них стане колись почуте: «Така хороша людина! А це ж ваш випускник!»

Вед 2.Друзі, а все ж таки в нашій школі найкрасивіші, найпорядніші, найрозумніші, найерудованіші, найлюдяніші, найвеселіші, найпедагогічніші педагоги. Саметі люди, які є інтелектомнації. Люди з великоїлітери. Люди, якімаютьзолоті руки та золотіголови. Люди, гідні найвищих нагород, найвисокогарніших слів.

 

Вед 1.Учителю мій, наставнику добрий,

                           Прийми наш сердечний уклін до землі.

                           За працю величну, за ночі безсонні

                           За любляче серце спасибі тобі.

Вед 2.За все, що сказано невчасно,

                               І все, що зроблено не так,

                              Без заперечення ,завчасно

                               Скажу тихесенько: «Пробач»

Квіти учителям __________________________- 9

Вед 3.Та не лише учителям діставалося від нас.

Вед 4. А наші батьки? Скільки болю і клопотів завдавали ми їм?

Вед 3: Ось хоча б пригадаємо день, коли у нас в школі були батьківські збори. І саме цього разу мама вирішила все ж таки на них сходити.

 

СЦЕНКА - 10

МАМА ПРИЙШЛА з батьківських зборів

Син: а я пропилососив ...

Мама: що робиш?

Син: я історію ...

(мама перебиває)

Мама: зараз батько прийде він тобі влаштує!

Папа: чортовий завод, звідки стільки придурків на один квадратний метр, всім би руки б повідривав! Мати, що на зборах сказали?

Син: мамааа ...

Мама: палить він ...

Папа: кури давай, (син киває головою) кури я тобі кажу, на підпалюй .. не хочеш? Значить ти в мене місяць без інтернету, без мобільного телефону і ще без телевізора!

(син підпалює сигарети)

Папа: я тобі щас устрою! - 10

 

Вед 3.Час нестримно біжить. Ось уже екзамени. Випускні. Знали б ви, скільки ми недоспали ночей, недоїли, готуючись до них.

Ситуація на ДПА - 11

Учитель: так, усі пишуть, усі молодці.

Батько: синок в 3 правильна  відповідь Д!

Учитель: так я не зрозуміла чий це батько? Чий це  батя,  я запитую?

Батько: так синок, тепер ми починаємо вирішувати частину Ц. (бігають навколо дітей) Щоб знайти мінімальне і максимальне значення функції треба узяти її похідну і прирівняти  до нуля, це і виходить рішення рівняння (втікає) синок далі сам!

(Мама вибігає з бананом)

Мама:Синок я принесла тобі поїсти!

Учитель: так от чиї це батьки! Іванов живо до директора! - 11

Влад: Я виріс, мамо,  вищим став за тебе, небо

                         Яке ти носиш в лагідних очах

                        Журитися за мене ні, не треба

                        Я вже дорослий, зваж на це хоча б

                        Я виріс, мамо, ніжними піснями

                         Освячую найвищу доброту

                         Лиш до сльози твоєї, рідна мамо,

                         Я не доріс, й мабуть не доросту.

 

ПІСНЯ батькам - 12

Вед 5:Ну а зараз невеличкий майстер-клас для тих, хто залишається гризти граніт науки – для учнів-десятикласників, у яких іспити ще попереду:

Учень 1 . Шкільні премудрості .

Учень 2 . Далі сядеш більше спишеш .

Учень 3 . Учитель не восьминіг, всім відразу 12-тки поставити не може.

Учень 4 . Від знань ще ніхто не вмирав, але ризикувати не варто!

Учень5 . На уроці краще зайве з'їсти, ніж сказати .

Учень 6 . Погана звичка запізнюватися на перший урок породжує гарну звичку солодко поспати і щільно попоїсти вранці.

Учень 1 . Щоб перетравлювати знання, треба поглинати їх з апетитом.

Учень 2 . Важкий характер можна компенсувати легкою поведінкою.

Учень З. Не списуй у кого попало, а то попадешся!

Учень 4 . Треба всіх вчителів направити на курси підвищення зарплати!

Учень 5 . Слово - срібло, а тисячі слів - твір!

 

Вед. 6. От і підходить до завершення наш виступ. Можливо, не все, про що ми співали, відповідає дійсності, але ви сміялися, значить, вам сподобалося.

Вед 1. З приємними спогадами, зі сльозами на очах і з сумом у серці прощаємося ми зі школою. Перед нами шлях до нового, самостійного життя.

Музика _______________________

1в. Ну ось і все.

 Спасибі, люба школо,

 Бо промайнули довгий десять літ.

 Уроки, дискотеки, друзів коло, -

 Прекрасний, чарівний дитинства світ!

3в. Ще мить – і назавжди залишимо ми школу,

 Підемо усі в самостійне життя,

 Та рідний поріг не забудем ніколи,

 До нього серця наші знов прилетять

4в. Тепер уже прийшла пора прощання,

 І ми сьогодні трішечки сумні.

 За наше виховання і навчання,

Разом: СПАСИБІ, ДОРОГІ УЧИТЕЛІ!

5в. Як швидко шкільні роки пролетіли,

 Неначе вчора ми були такі малі.

 За те, що нас любили й розуміли, -

Разом: СПАСИБІ, ДОРОГІ УЧИТЕЛІ!

6в. Бувало, біля дошки ми “німіли”,

 Забувши теорему чи вірші,

 Спасибі, що ви лагідно сварили,

 Шановні, дорогі учителі!

7в. Та кожним роком впевненішим кроком,

 Ми переходили із вами з класу в клас,

 За ваші ласку і за нас тривогу

 Ми полюбили ніжно й щиро вас.

8в. За те, що ви були за батька й матір,

 Учили чесно жити на цій землі,

 Що нам не поспішали двійки ставить,

Разом: СПАСИБІ, ДОРОГІ УЧИТЕЛІ!

9в. Вже позаду залишилися уроки,

 Екзамени нам більше не здавати,

 Минуло одинадцять років,

 І нам сьогодні хочеться сказати…

10в. Що будемо ми чесно в світі жити,

 Творити, мислити, як ви учили нас,

 Свій край безмежно й віддано любити,

 Як це робив славетний на Тарас!

 11в. Дитинство наше, мов вчорашній день,

 Ось-ось майне крильми у темінь ночі.

 Аби світанок від дзвінких пісень

 Прокинувся і нам заглянув в очі.

12в. Прийде світанок… Сонце зустрічай!

 Дай для польоту лелечатам неба!

 Слова останні: “Школо, прощавай!

 Ми будем завжди памятать про тебе!”

 

ПІСНЯ - 13

 

Золотяться юні мрії,

 Ритм вистукують роки

 І звучить вже вальс надії

 Вальс для вас, випускники!

 

   ( Випускники танцюють вальс)

 

А від дітей подяку шлемо нині

Й уклін земний батькам, усій родині.

І хай цей вальс, що зараз пролунає,

Випускників з батьками закружляє.

 

docx
Додано
29 жовтня 2018
Переглядів
223
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку