20 вересня о 18:00Вебінар: Numicon (Нумікон): проста математика для всіх

Розробка уроку трудового навчання на тему "Симетричні форми. Аплікація « Гриб».

Про матеріал
Знання, практичні навички засвоює дитина у процесі гри.Чітке поєднання фольклору з театралізацією.Формування власного досвіду дітей через ігрові вправи.
Перегляд файлу

Підготувала вчитель Хомутова Наталія Іванівна.

ТЕМА: Симетричні форми. Аплікація « Гриб».

МЕТА: - розширити та закріпити уявлення  дітей про гриби;

  • Продовжувати формувати навички роботи над виготовленням симетричних форм;
  • Розвивати спостережливість,  творчі здібності дітей;
  • Виховувати шанобливе ставлення до природи, охайність під час роботи.

ЗАВДАННЯ: - познайомити дітей з різноманіттям грибів, навчити поділяти їх на їстівні та отруйні ;

  • Навчити виконувати аплікацію, використовуючи  вже знайомий шаблон.

ТИП:  комбінований урок.

ОБЛАДНАННЯ: малюнки на підлозі, зображення лісу на скляній дошці, план  уроку за малюнками, малюнки грибів,  хустинки,особисті  набори інструментів, супровід музичний ( комп’ютер).

                                   ХІД УРОКУ

 

Зміст уроку

хронометраж

примітки

1

ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ МОМЕНТ

В. – Доброго дня, діти!

Сьогодні незвичайний урок, бо ми вирушимо в цікаву  подорож. А щоб дізнатися, про шлях подорожування, треба відгадати загадку.

 

Дім з усіх боків відкритий,

Під щільною стріхою накритий.

Завітай до цього дому –

Диво пізнаєш у ньому!

  • Діти, про що йде мова? (про ліс)
  • Вірно, ми відправляємося у подорож  по лісу.

Проблемне питання: Навіщо?( Щоб збирати гриби, милуватися красою квітів, слухати співи птахів)

2-3 хвилини

 

2

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

3

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

4

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

5

ВВЕДЕННЯ В ТЕМУ

 

В. Відгадайте, діточки,

Ви веселу загадку:

Під ялинкою обабіч дороги

Хто стоїть посеред трави?

Ніжка є, але немає чобітка.

Шапочка  є, а немає голови? (гриб)

 

  • Вірно, діти!

Ось мій кошик, давайте  підведемося з-за парт, щоб вирушити в цікаву подорож.

ФІЗПАУЗА

Крокуємо по гриби ( діти імітують):

Шосе, ліси, канави.

Дорожні стовпи:

Ліворуч та праворуч.

З широкого шосе -

Рушаємо до лісу,

А там збираємо гриби власноруч.

 

В. – Ось ми зупинилися в лісі на галявині. А галявина-то чарівна, на ній зібралися живі грибочки, які вміють читати вірші.

1 учень

На товстій ніжці

Коричнева шапка

Мабуть, любий грибник мріє

Про……..( боровик)

 

2 учень

Я знаю – не білий,

А  кажуть- простак,

Росту серед берез-

Ось так…( підберезовик)

3 учень

Я в червоній шапочці іду,

Серед коріння я росту.

 Мене побачиш за версту,

Оціниш ти мою красу(підосиновик)

 

4 учень

Ходять у руденьких шапочках,

Дуже дружні  сестрички,

Бо звуть їх - лисички.

 

5 учень

Немає грибів дружніших за ці,

Знають дорослі та діти.

 На пеньках вони ростуть.

Їх опеньками зовуть.

 

6 учень

На галявині у лісі,

Прикрашая темний бор.

Заховався… мухомор.

 

ПРАКТИЧНА РОБОТА

За планом, який розроблений у малюнках, бо первачки ще не вміють добре читати.

    План роботи:

  1. Аналіз зразка.
  2. Повторення правил з техніки безпеки.
  3. Робота з шаблоном, різання паперу.
  4. Збір аплікації.
  5. Виставка робіт.

 

 

Наприклад,

  1. Окуляри – порівнюємо.
  2. Відеоролік.
  3. Ручка – працюємо.
  4. Кошик – збираємо.
  5. Хвіст – хвастаємося, виставка.

ФІЗПАУЗА

( РОБИ ТАК….)

Свіже повітря вдихаємо –

За грибами плентухаємо.

Один за одним по доріжці,

Піднімаємо ми ніжки.

Ось водичка поперед,

Як же нам іти вперед?

Пострибаєм, подригаєм,

Гриби у кошик назбираєм.

Повертаємось до парти,

Працювати знову варто!

ЗАКРІПЛЕННЯ ВИВЧЕНОГО МАТЕРІАЛУ

В. – Молодці, діти!Ось ми зібрали цілу лісну галявину. Настав час вас перевірити на знання про гриби.

 

Наспіви про гриби

1. Шоколадна  шапчина,

Білий шовковий мундир.

Наш опеньок а-ахнув:

 « Ой, справжній командир!»

 

2. Не грайтеся ви, опятка,

Допізна з Іванком рядком.

Ви віддайте Іванку честь –

У кошику для вас місце є!

 

3.Скільки років тобі, грибок?

Ти за видом дідок.

Здивував ти  мне:

Вік тобі всього 2 дні.

 

4.Ми наспіви проспівали,

А тепер поспішаємо у ліс.

До зустрічі, завітаємо

З цієї нагоди іще раз.

 

 

Постановка « Грибна галявина»

 

( На пеньочку сидить грибочок та гілочкою махає на неїстівні гриби-приклади.)

 

Діти виходять з малюночками грибів по черзі, весь клас сортує гриби на їстівні та неїстівні.

 

Гра « Збір грибів»

Діти організують виставку своїх робіт.

Вчитель пропонує до кошика положити неїстівні гриби, бо грає роль Незнайка;

« Ось , діточки, я теж назбирала грибів!»

Разом:

« Ці гриби не кладуть у кошик, бо вони – ОТРУЙНІ!»

 

ПІДСУМОК УРОКУ

В.

- Молодці, діти!Ви добре сьогодні працювали, час повертатися додому.

Учень- гриб.

Нам і літо, і осінь.

Завжди щось добре приносять.

А гриби нам дарує ліс,

 Хоч би кошик додому доніс!

До побачення, в добрий час,

Під ялинкою чекаю вас!

Всіх пригощає смаколиками.

 

 

 

1 хвилина

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1 хвилина

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2 хвилини

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2 хвилини – знайомство.

1 хвилина – аналіз зразка.

1 хвилина – інструктаж.

4 хвилини – пояснення.

10 хвилин – збір аплікації.

 

 

 

 

 

 

 

2 хвилини

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2 хвилини

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

5 хвилин

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2 хвилини

 

 

В.- вчитель

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Костюми

 

 

 

 

 

docx
Додано
18 лютого
Переглядів
310
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку