ТЕМА Індія,Японія у ХУІ ст.
На бланках теми немає,а є 5 фактів про кожну з країн. За цими фактами діти мають здогадатися,які це країни і яка тема уроку
ЗАВДАННЯ 1 (15 хв)
Індія
1.Приблизно 35% населення цієї країни нині проживають за межею бідності
2.Рік тут діляться на 6 сезонів- весна, літо, мусони, осінь, переддень зими і зима.
3.Ця країна- Батьківщина шахів
4.Корова тут- священні тварина
5.Невідмінною частиною релігійного життя є танці
Японія
1.Економіка цієї країни у сучасності є третьою за величиною і поступається лише Китаю і США
2.Столиця цієї країни є найдорожчим містом для життя
3.Єдина країна в світі,що пережила атаку ядерною зброєю
4. Найвідоміші компанії: Toyota, Honda, Sony, Nintendo, Canon, Panasonic, Toshiba
5.Стародавні воїни цієї країни називалися самураями
МОТИВАЦІЯ І ПРОБЛЕМНЕ ПИТАННЯ учні на стікерах пишуть відповідь на запитання «Чого ми не знаємо про історію Індії та Японії» . В кінці уроку учні мають зняти ці стікери ,якщо вони дізналися про ту інформацію,що писали на них. Стікери наклеюються на дракона на дошці.
Навіщо сучасним українцям знати історію Індії та Японії?
ПЛАН УРОКУ що в себе включає вивчення історії країни?
На дошці- листок,вчитель за підказками дітей заповнює схему: внутрішня політика,зовнішня політика,культура та релігія
ВИВЧЕННЯ НОВОГО МАТЕРІАЛУ
ІНДІЯ
1.Внутрішня політика Індії ЗАВДАННЯ 2 (15 хв)
На мм дошці - презентація,що коментується вчителем. За нею учні заповнюють таблицю у бланку. Також у бланках наведені приклади історичних джерел і карти до теми,за якими учні виконують завдання.
Держава Великих Моголів 1526-бл. 1680 рр. |
|
Правління Акбара 1556-бл.1580 рр. |
|
Правління Шах-Джахана 1605—1627 рр. та Аурангзеба 1658—1707 рр |
|
2.Зовнішня політика Індії ЗАВДАННЯ 3 (10 хв)
У бланках – слова,склавши які у речення можна визначити зовнішню політику Індії. На презентації перевіряємо себе.
Індія- Франція-Голландія- Велика Британія-Португалія
1.Індія- Португалія -море-військові експедиції-Гоа-прянощі і тканини-експлуатація-насильство-християнство
2.Індія-Велика Британія-1600 р.-Ост-Індійська компанія-власне військо-власні монети-експедиції- Бомбей,Калькутта,Мадрас-торгівля-колоніальні загарбання
3.Індія-Франція-Голландія- суперництво з Англією- повернення земель Англії- 5 прибережних міст- активна торгівля- поступилися англійцям
3.Релігія та культура Індії ЗАВДАННЯ 4 (15хв)
В бланках є опис трьох релігій. Треба з᾽єднати опис релігії з її назвою
Іслам 1
Сикхізм 2
Індуїзм 3
НАУКА ЗАВДАННЯ 5 (5 хв) у презентації вчитель показує малюнки,а діти вгадують ,яка це наука і записують у бланк.
Математика астрономія астрологія хімія медицина інженерія переклад книг історія
ЛІТЕРАТУРА ЗАВДАННЯ 6(10 хв)
Файзі Саїб Тебрізі Абул Кадир Беділ Міра Баї |
«Очі залиті сльозами, Що робити й куди йти, подруго, кому повідати про свій біль. Вкусила мене змія розлуки, йде життя хвиля за хвилею.» Міра Баї |
У бланку за заготовкою учні пробують скласти власний вірш у індійському стилі ---------------------------------йду я, -------------------------------------- не бачу. --------------------------------------хочу -----------------------------------не плачу |
АРХІТЕКТУРА на презентації- фото архітектурних об᾽єктів Індії. Діти коментують побачене та заповнюють схему у бланку ЗАВДАННЯ 7 (5 хв)
Особливості індійської архітектури:
1.
2.
3,4,5
ЖИВОПИС мініатюра – приклад у презентації
МУЗИКА,ТАНЦІ,ПІСНІ перегляд відео https://www.youtube.com/watch?v=QK1f_MCDKMk (6 хв)
ОБГОВОРЕННЯ мене найбільше вразило у цьому танці….
ЇЖА на фото у бланках-традиційні індійські страви. Треба письмово описати кухню. ЗАВДАННЯ 8 (5 хв)
ЯПОНІЯ
4.Внутрішня політика Японії ЗАВДАННЯ 9 (20 хв)
На бланках учні отримують матеріал з теми і 8 запитань до нього,на які мають дати усні відповіді учителю.
У VI ст. в Японії тривав процес формування державності, який супроводжувався боротьбою кланів за лідерство. Тоді ж із Кореї стала поширюватися нова релігія — буддизм. Звісно, не всі клани прихильно поставилися до нової віри. Зрештою спалахнула відкрита ворожнеча між родом Сога, який підтримав буддизм, і кланами, що виступали проти запровадження нової релігії. У вирішальному збройному зіткненні здобули перемогу Сога, а їхній представник очолив уряд. Правитель отримав титул «небесного імператора» (тенно), а державу стали називати Ніппон (Ніхон), тобто «Корінь сонця». Звідси й походить європейська назва Японія, тобто Країна вранішнього сонця. Перша постійна столиця Японії — м. Нара. У середині VIII ст. в Японії спостерігається нове протистояння між кланами. У результаті в країні утвердився при владі клан Фудзівара, який позбавив імператора важелів правління. Така ситуація тривала до XI ст., коли в Японії стали формуватися клани військової аристократії — самураї. Між самурайськими угрупованнями, серед яких найбільший вплив мали Тайра й Мінамото. У 1192 р. Йорітомо Мінамото здобув титул верховного воєначальника (сьогуна) і став першим узаконеним військовим правителем Японії.
У 1467 р. за правління восьмого сьогуна Асікаги Йосімаси в Японії спалахнула громадянська війна. Вона поглибила політичну нестабільність у країні й спричинила безперервні війни в провінціях.
Процес національного об’єднання країни розпочав полководець Ода Нобунага (1534-1582).Він розпочав війну з войовничими конкурентами й могутніми буддійськими монастирями.Захоплюючи нові землі, Ода Нобунага наділяв ними відданих йому підлеглих, щоб зміцнити своє панування над підкореними територіями. Зростання могутності Оди Нобунаги викликало невдоволення серед частини самураїв. У 1582 р. вороги оточили його в одному з храмів м. Кіото, і він учинив самогубство.
Справу об’єднання Японії продовжив один із полководців Оди Нобунаги, колишній селянин Тойотомі Хідейосі (1536-1598). Задля зміцнення влади над країною Токугава Іеясу в 1603 р. проголосив себе сьогуном. Так було засновано сьогунат Токугава (1603-1867) зі столицею в м. Едо (нині — м. Токіо). Фактично Токугава та його послідовники відсторонили імператора від влади й політичного життя. Однак вони й надалі спиралися на його релігійний авторитет і постійно стверджували, що отримали санкцію на владу від самого імператора.
Однією з важливих складових внутрішньої політики сьогунату Токугава стало самозакриття країни, спричинене масовим припливом європейців, поширенням християнства й загрозою перетворення Японії на колонію. Ще наприкінці XVI ст. велике обурення в країні викликала практика португальських та іспанських місіонерів вивозити з Японії людей для продажу в рабство. Тож було видано кілька указів, спрямованих проти християнства. За межі Японії було вислано всіх англійців, іспанців і португальців. Станом на 1639 р. християнство було остаточно заборонено.
XVIII ст. Із твору «Записи про розквіт і падіння храму південних варварів» щодо гоніння на християн
(...) У третьому році Кан’єй [1626]... Переказували, що в провінціях знову з’явилася ця [християнська] секта, тому чиновники з адміністрацій провели ретельне слідство. Вони арештували тих, хто не змінив віру, запхали їх [по шию] у солом’яні мішки й склали горою по п’ятдесят осіб у трьох місцях. Той, хто бажав змінити віру, падаючи, виповзав з такої гори, і його бажання задовольняли. [Людину] питали про секту, до якої вона хотіла вступити, викликали ченця з монастиря цієї секти, і [змушували] подавати управителю посвідчення, що він буде прихожанином цього монастиря. Так було започатковано систему монастирських довідок. Мабуть, відтоді [християн], які змінили віру, почали називати коробі — «падаючі».
Запитання до тексту
1.Від якого слова походить сучасна назва «Японія»?
2.Чому чиновники нав᾽язували простим японцям твердження,що імператор - син неба та богів?
3.Хто такий сьогун?
4.Хронологічні рамки існування сьогунату Такугава
5.Чому імператор не зміг протидіяти сьогуну?
6.Чим було спричинене само закриття країни?
7.Що в політиці європейців викликало найбільше обурення в місцевих жителів?
8.Чому японські чиновники боролися проти християнства?
5.Зовнішня політика Японії. ЗАВДАННЯ 10 (10 хв)
Самозакриття країни- обговорення значення терміну,запис його у бланк. Заповнити дерево - записати основні причини і наслідки для самоізоляції країни.
Самоізоляція- це політика не підтримання міжнародних відносин
6.Культура Японії ЗАВДАННЯ 11 5 СЛІВ ПРО ВІДМІННОСТІ КУЛЬТУР (23 хв)
Презентація з коментарями вчителя
ПОЕЗІЯ,ПРОЗА
ВІЙСЬКОВЕ МИСТЕЦТВО ЧЕРЕЗ ТАНЕЦЬ відео танцю. https://www.youtube.com/watch?v=L6cOJJlrEiA
Обговорення - що незвичного для українців у цьому танці?
ТЕАТР
КАРТИНИ І СТАТУЕТКИ практичне завдання - з пластиліну спробуємо зліпити японську статуетку. Зразок у презентації
ОДЯГ- гра - одягни самурая. На дошці – чоловік та жінка-японці ,яких треба одягнути,взути та зробити зачіску у японському стилі за допомогою одягу на наліпках.
ЇЖА у корзині- набір продуктів,найбільш вживаних у Японії. У бланку маємо записати рецепт страви з них.
Рис,морська капуста,соя,квасоля,чай,лапша,м᾽ясо
ПІДСУМОК УРОКУ ЗАВДАННЯ 12 (10 хв)
Учні мають час переглянути бланки з конспектом . У бланках- два риб᾽ячих скелети (фіш боун) . Заповнюємо- особливості розвитку Індії,особливості розвитку Японії.
ПОВЕРНЕННЯ ДО ЗАВДАННЯ УРОКУ якщо дізналися інформацію,якої не знали,знімаємо з дракона стікери.
ДОМАШНЯ РОБОТА (4 хв)
Робота з контурною картою- позначте на карті місцезнаходження та підпишіть назви основних архітектурних та релігійних об᾽єктів сучасних Індії та Японії. (Максимум-5 балів)
Додаткове завдання- Чайна церемонія – один з елементів культури вивчених сьогодні країн. Чи була в Європі подібна традиція? Опишіть її. (10 балів)
Всесвітня історія, 8 клас
ТЕМА УРОКУ __________________________ та _______________________ у У-ХУІ століттях
І.Підпишіть країни,які ми будемо вивчати,вгадавши їх за наступними фактами: (2 бали)
1.Приблизно 35% населення цієї країни нині проживають за межею бідності
2.Рік тут діляться на 6 сезонів- весна, літо, мусони, осінь, переддень зими і зима.
3.Ця країна- Батьківщина шахів
4.Корова тут- священна тварина
5.Невідмінною частиною релігійного життя є танці
1.Економіка цієї країни у сучасності є третьою за величиною і поступається лише Китаю і США
2.Столиця цієї країни є найдорожчим містом для життя
3.Єдина країна в світі,що пережила атаку ядерною зброєю
4. Найвідоміші компанії: Toyota, Honda, Sony, Nintendo, Canon, Panasonic, Toshiba
5.Стародавні воїни цієї країни називалися самураями
ІІ. Спираючись на матеріал з презентації та розповідь вчителя,заповніть таблицю (5 балів)
ВНУТРІШНЯ ПОЛІТИКА ІНДІЇ
Держава Великих Моголів 1526-бл. 1680 рр. |
Відомі очільники
Економічне життя
Соціальне та релігійне життя
|
Правління Акбара 1556-бл.1580 рр. |
Основні реформи та їх значення
|
Правління Шах-Джахана 1605—1627 рр. та Аурангзеба 1658—1707 рр |
Завоювання
|
Зовнішня політика Індії
ІІІ. Опишіть зовнішню політику Індії,використовуючи всі слова у реченні (3 бали)
1.Індія- Португалія -море-військові експедиції-Гоа-прянощі і тканини-експлуатація-насильство-християнство
_____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
2.Індія-Велика Британія-1600 р.-Ост-Індійська компанія-власне військо-власні монети-експедиції- Бомбей,Калькутта,Мадрас-торгівля-колоніальні загарбання
____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
3.Індія-Франція-Голландія- суперництво з Англією- повернення земель Англії- 5 прибережних міст- активна торгівля- поступилися англійцям
______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Культура та релігія Індії
ІУ. У Індії були панівними три релігії. Вкажіть біля назви релігії номер її опису (3 бали)
Індуїзм-
Іслам -
Сикхізм-
У.Підпишіть по фото з презентації науки,що вивчали індуси (1 бал)
______________,____________________,__________________,________________,_______________,_________,__________________,___________________
УІ. Спробуйте уявити себе індійським поетом і скласти власні рядки у індійському стилі , використовуючи поетичну заготовку. Для прикладу - вірш Міри Баї. (3 бали)
Файзі Саїб Тебрізі Абул Кадир Беділ Міра Баї |
«Очі залиті сльозами, Що робити й куди йти, подруго, кому повідати про свій біль. Вкусила мене змія розлуки, йде життя хвиля за хвилею.» Міра Баї |
_________________________йду я,
-------------------------------------- не бачу.
--------------------------------------хочу
-----------------------------------не плачу |
Поети Індії |
Приклад ліричного індійського вірша |
Ваш власний віршований шедевр |
УІІ. Перегляньте в презентації фото найвідоміших архітектурних об᾽єктів Індії . Вкажіть особливості індійської архітектури (2 бали)
1.__________________________________________________________________________________________
2.__________________________________________________________________________________________
3.__________________________________________________________________________________________
4.__________________________________________________________________________________________
5.__________________________________________________________________________________________
УІІІ. Індуси - ще ті ласуни) Опишіть найбільш поширені продукти індійської кухні,аналізуючи фото традиційних індійських страв (3 бали)
___________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Внутрішня політика Японії
ІХ. Прочитайте матеріал про внутрішню політику Японії. Опрацюйте уривок з історичного джерела. Підготуйте усну відповідь на питання після тексту (5 балів)
У VI ст. в Японії тривав процес формування державності, який супроводжувався боротьбою кланів за лідерство. Тоді ж із Кореї стала поширюватися нова релігія — буддизм. Звісно, не всі клани прихильно поставилися до нової віри. Зрештою спалахнула відкрита ворожнеча між родом Сога, який підтримав буддизм, і кланами, що виступали проти запровадження нової релігії. У вирішальному збройному зіткненні здобули перемогу Сога, а їхній представник очолив уряд. Правитель отримав титул «небесного імператора» (тенно), а державу стали називати Ніппон (Ніхон), тобто «Корінь сонця». Звідси й походить європейська назва Японія, тобто Країна вранішнього сонця. Перша постійна столиця Японії — м. Нара. У середині VIII ст. в Японії спостерігається нове протистояння між кланами. У результаті в країні утвердився при владі клан Фудзівара, який позбавив імператора важелів правління. Така ситуація тривала до XI ст., коли в Японії стали формуватися клани військової аристократії — самураї. Між самурайськими угрупованнями, серед яких найбільший вплив мали Тайра й Мінамото. У 1192 р. Йорітомо Мінамото здобув титул верховного воєначальника (сьогуна) і став першим узаконеним військовим правителем Японії. У 1467 р. за правління восьмого сьогуна Асікаги Йосімаси в Японії спалахнула громадянська війна. Вона поглибила політичну нестабільність у країні й спричинила безперервні війни в провінціях. Процес національного об’єднання країни розпочав полководець Ода Нобунага (1534-1582).Він розпочав війну з войовничими конкурентами й могутніми буддійськими монастирями.Захоплюючи нові землі, Ода Нобунага наділяв ними відданих йому підлеглих, щоб зміцнити своє панування над підкореними територіями. Зростання могутності Оди Нобунаги викликало невдоволення серед частини самураїв. У 1582 р. вороги оточили його в одному з храмів м. Кіото, і він учинив самогубство.Справу об’єднання Японії продовжив один із полководців Оди Нобунаги, колишній селянин Тойотомі Хідейосі (1536-1598). Задля зміцнення влади над країною Токугава Іеясу в 1603 р. проголосив себе сьогуном. Так було засновано сьогунат Токугава (1603-1867) зі столицею в м. Едо (нині — м. Токіо). Фактично Токугава та його послідовники відсторонили імператора від влади й політичного життя. Однак вони й надалі спиралися на його релігійний авторитет і постійно стверджували, що отримали санкцію на владу від самого імператора.
Однією з важливих складових внутрішньої політики сьогунату Токугава стало самозакриття країни, спричинене масовим припливом європейців, поширенням християнства й загрозою перетворення Японії на колонію. Ще наприкінці XVI ст. велике обурення в країні викликала практика португальських та іспанських місіонерів вивозити з Японії людей для продажу в рабство. Тож було видано кілька указів, спрямованих проти християнства. За межі Японії було вислано всіх англійців, іспанців і португальців. Станом на 1639 р. християнство було остаточно заборонено.
XVIII ст. Із твору «Записи про розквіт і падіння храму південних варварів» щодо гоніння на християн
(...) У третьому році Кан’єй [1626]... Переказували, що в провінціях знову з’явилася ця [християнська] секта, тому чиновники з адміністрацій провели ретельне слідство. Вони арештували тих, хто не змінив віру, запхали їх [по шию] у солом’яні мішки й склали горою по п’ятдесят осіб у трьох місцях. Той, хто бажав змінити віру, падаючи, виповзав з такої гори, і його бажання задовольняли. [Людину] питали про секту, до якої вона хотіла вступити, викликали ченця з монастиря цієї секти, і [змушували] подавати управителю посвідчення, що він буде прихожанином цього монастиря. Так було започатковано систему монастирських довідок. Мабуть, відтоді [християн], які змінили віру, почали називати коробі — «падаючі».
Запитання до тексту
1.Від якого слова походить сучасна назва «Японія»?
2.Чому чиновники нав᾽язували простим японцям твердження,що імператор - син неба та богів?
3.Хто такий сьогун?
4.Хронологічні рамки існування сьогунату Такугава
5.Чому імператор не зміг протидіяти сьогуну?
6.Чим було спричинене само закриття країни?
7.Що в політиці європейців викликало найбільше обурення в місцевих жителів?
8.Чому японські чиновники боролися проти християнства?
Зовнішня політика Японії
Х. Сформуйте поняття «самозакриття,самоізоляція» (1 бал)
______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________На гілочках дерева напишіть причини і наслідки політики самоізоляції для будь-якої країни (4 бали)
Причини Наслідки
Культура та релігія Японії
ХІ. Переглядаючи матеріали презентації,ознайомтеся з культурою Японії. Запишіть по 5 слів,що відрізняють певне направлення культури Японії від культури України. (8 балів)
Японці- талановитий культурний народ. В їх культурі мали широкий розвиток…
-ПОЕЗІЯ,ПРОЗА
____________________________________________________________________________________________________
-ВІЙСЬКОВЕ МИСТЕЦТВО ЧЕРЕЗ ТАНЕЦЬ
Перегляд відео-матеріалу https://www.youtube.com/watch?v=L6cOJJlrEiA
_________________________________________________________________________________________________________________________________________________
ТЕАТР______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
-КАРТИНИ І СТАТУЕТКИ ______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
-ОДЯГ ______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
-ЇЖА
______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Використовуючи представлені продукти,що є основою традиційної японської кухні,складіть рецепт страви,що смакувала б японцям
_______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Підбиття підсумків уроку
ХІІ. Перегляньте свій робочий конспект та пригадайте матеріал,що розглядався на уроці. «Одягніть» рибку - запишіть на кісточках чим же унікальна в своїй історії Японія та чим унікальна Індія. (4 балів)
Японія
Індія
Максимальна кількість балів за урок- 44
ДОМАШНЯ РОБОТА
Робота з контурною картою- позначте на карті місцезнаходження та підпишіть назви основних архітектурних та релігійних об᾽єктів сучасних Індії та Японії. (максимум-5 балів)
Додаткове завдання- Чайна церемонія – один з елементів культури вивчених сьогодні країн. Чи була в Європі подібна традиція? Опишіть її. (10 балів)
РЕКОМЕНДАЦІЇ ЩОДО ВИКОНАННЯ ДОДАТКОВОГО ЗАВДАННЯ
Японія
Індія
Таймінг уроку
Підтема, блок |
Формат роботи / метод навчання |
Завдання для учнів |
Час виконання |
Активність |
|
Учні |
Вчитель |
||||
В цьому блоці ми описуємо теми, які розбираємо |
Обов’язково відзначити що Ви та учні будете робити. |
Яке саме завдання виконують учні? |
Скільки хвилин витрачаємо на блок роботи. |
Скільки хвилин учні є активними учасниками процесу. |
Скільки хвилин учні пасивні слухачі/триває бесіда з викладачем. |
Оголошення теми,мети та завдань уроку,плану вивчення матеріалу |
«Чистий листок» «Мікрофон» «Діаграма» |
Визначаємо країну за 5 фактами. Даємо відповідь на питання «Чого ми не знаємо про історію Індії та Японії» на стікерах,стікери приклеюються на дракона на дошці. Обговорення- навіщо сучасним українцям знати про історію Індії та Японії. Заповнюємо діаграму «Що включає в себе вивчення історії країни» |
15 хв |
11 хв |
4 хв |
Внутрішня політика Індії |
Таблиця, Презентація |
Заповнення таблиці на основі презентації паралельно з поясненням вчителя |
15 хв |
15 хв |
10 хв |
Зовнішня політика Індії |
Презентація, «склади речення» |
Складання речень із слів,що характеризують підтему. Перевіряємо результат по матер. презентації |
10 хв |
6 хв |
4 хв |
Релігія та культура Індії |
Встанови відповідність |
Ознайомлення з назвами релігій та їх характеристиками- треба встановити відповідність |
15 хв завд 4 5 хв завд 5 10 хв завд 6 5 хв завд 7 6 хв відео 5 хв завд 8
|
13 хв 4 хв 9 хв 5 хв 5 хв 4 хв |
2 хв 1 хв 1 хв 5 хв 1 хв 1 хв |
Внутрішня політика Японії |
Робота з текстом та історичними джерелами , обговорення |
Учні ознайомлюються з додатковим історичним матеріалом та дають усні відповіді на запитання до нього |
20 хв |
15 хв |
5 хв |
Зовнішня політика Японії |
«Мікрофон» «Дерево» |
Обговорення визначення терміну «самоізоляція» , заповнення дерева- причини і наслідки ізоляції для країни |
10 хв |
5 хв |
5 хв |
Культура Японії |
Презентація «5 слів» Відео Робота з пластиліном
|
По матеріалам презентації учні записують по 5 слів по про напрямки культури. Ліпимо статуетку з пластиліну в японському стилі Гра «Одягаємо самурая»- знайомство з національним одягом японців за допомогою роздаткового матеріалу. Записуємо рецепт японської страви , виходячи з демонстраційних продуктів. |
23 хв |
20 хв |
3 хв |
Підсумок уроку |
«Fish-bown»
|
Заповнення риб᾽ячого скелету- особливості розвитку Індії,особливості розвитку Японії. Повернення до проблемного питання- знімаємо стікери з дракона |
10 хв |
9 хв |
1 хв |
Домашня робота |
Робота з контурною картою Додаткове творче завдання |
Акцентування уваги на домашньому завданні |
4 хв |
1 хв |
3 хв |