Шляхи ефективної підготовки здобувачів освіти до зовнішнього незалежного оцінювання з математики. Презентаціяучителя математики. Худенка Дмитра Андрійовича
Номер слайду 2
Результати зовнішнього незалежного оцінювання за 2018/2019 навчальний рік у країні, які свідчать про те, потрібно шукати шляхи ефективної підготовки до ЗНО:1)кількість осіб, які виявили бажання взяти участь у зовнішньому незалежному оцінюванні з математики зростає (участь у основній сесії з математики взяли 155202 особи – це на 48818 осіб більше, ніж у 2018 році); 2)вибір математики для складання ДПА у формі ЗНО склав 122162 випускники(38,8%); 3)кількість випускників, які не подолали «поріг» склав 28109 осіб, що свідчить про значні прогалини в математичній підготовці.
Номер слайду 3
Результати за рівнем навчальних досягнень по містах і селах подані в таблиці:{5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A} Початковий(%)Середній(%)Достатній(%)Високий(%)Село, селище17,350,526,65,6 СМТ16,444,130,39,1 Місто11,241,532,614,7:
Номер слайду 4
Пошук ефективних шляхів підготовки до зовнішнього незалежного оцінювання з математики. Особливості організації навчально-виховного процесу на уроках математики:1)Повторення навчального матеріалу у відповідності до Програми зовнішнього незалежного оцінювання на усіх етапах уроку; 2) впровадження елементів тестового контролю якості знань; 3) аналіз способів розв’язання і вибір оптимального.
Номер слайду 5
Позакласна робота з математики: Гурткова робота по підготовці до ЗНО з математики; факультативна робота по підготовці до ЗНО з математики.
Номер слайду 6
Інші види позакласної роботи. Математичні вікторини. Математичні бої. Математичні вечори. Математичні бюлетені. Математичні олімпіади.І інше.
Номер слайду 7
Участь різних видах тестування Діагностичне тестування. Поточне тестування по виявленню прогалин у засвоєнні окремих тем. Контрольне тематичне тестування. Он-лайн тестування. Пробне незалежне оцінювання.
Номер слайду 8
Вимоги до відповідей на тести. Відповідь на закритий тест повинна мати коротке обґрунтування. Перед тим, як написати відповідь, потрібно прочитати умову. Всі обчислення повинні бути виконані без допомоги електронних і інших засобів.
Номер слайду 9
Перепідготовка – початок роботи!В роботі зроблена спроба пошуку ефективних методів підготовки до ЗНО з математики. Вдячний колегам за корисне спілкування, корисні поради. Їх обов'язково використаю в роботі. Вдячний усім викладачам, які занурили мене в студентське життя.
Номер слайду 10
Відомості про автора презентації. Худенко Д. А. - вчитель математики КЗ «Солоницівський ліцей № 3» Солоницівської селищної ради