Курс

Інтерактивне навчання - активність без втоми: від мотивації до рефлексії

24 годин підвищення кваліфікації

Матеріал курсу допоможе систематизувати набуті знання про застосування інтерактивних прийомів у освітньому процесі, навчитися ефективно впроваджувати елементи інтерактивного навчання як на окремих етапах заняття, так і при створенні інтерактивного уроку

Борисенко Наталія
  • 24 годин підвищення кваліфікації
  • Безкоштовне навчання
  • Довічний доступ
  • Запитання до автора
  • Спілкування з колегами
  • Свідоцтво та підсумковий іспит
Приклад свідоцтва про завершення курсу

Чого ви навчитеся

  • знаходити креативні шляхи і підходи, «родзинки» для уроків і для розв’язання непростих ситуацій;
  • застосовувати якісно групову (командну) роботу на будь-якому уроці, зокрема й контролю;
  • враховувати індивідуальні потреби окремих учасників освітнього процесу під час групової (командної) роботи;
  • ефективно впроваджувати елементи інтерактивного навчання не лише на окремому етапі освітнього процесу, а й створювати повноцінний інтерактивний урок;
  • проводити урок так, щоб після нього не відчували втоми ані учні, ані вчитель;
  • мотивувати до навчання й надихати до співпраці учнів та учениць;
  • залучати учнівство до генерування ідей щодо уроків;
  • сприяти формуванню критичного мислення та спонукати учнів і учениць до ухвалення самостійних рішень;
  • формувати в учнівства високий рівень відповідальності за себе, за наслідки своїх дій і за командний результат;
  • оцінювати без стресу, при цьому справедливо й об’єктивно, і навчати такого ж само- та взаємооцінювання своїх учениць і учнів.

Пропонований курс допоможе сучасним педагогам і педагогиням будувати уроки таким чином, щоб враховувати потреби і тих учнів та учениць, які прагнуть працювати в команді, і тих, які більш схильні до індивідуальної роботи; покращити мотиваційну складову, залучаючи учнівство до продукування ідей для уроків, до само- і взаємооцінювання; посилити впевненість у своїх навчальних силах, що покращить результативність навчання; розкрити здібності; формувати почуття відповідальності за особистий і командний результат, емпатії; навчити учнів і учениць самостійно розподіляти ролі в команді, спираючись на найсильніші якості одне одного; формувати критичне та креативне мислення; розширити кордони уроку – вийти за межі стандартів, позбутись стереотипів; визначати свою роль як модератора уроку і навчитись без стресів регулювати непрості ситуації, зокрема й проводити інтерактивні уроки контролю.

Матеріали курсу

  • Особливості проходження онлайн-курсу
    • Реєстрація на курс та можливості, які вона відкриває
    • Прогрес проходження курсу
    • Про тестову перевірку набутих знань
    • Про свідоцтво про проходження курсу
    • Про підсумковий тест
  • Інтерактивне навчання: що, як і навіщо
    • Інтерактивне навчання: що, як і навіщо
    • Тест
  • Групова робота як основа інтерактиву, або як врахувати індивідуальні потреби в груповій роботі
    • Групова робота як основа інтерактиву, або як врахувати індивідуальні потреби в груповій роботі
    • Тест
  • Адаптація ігор для розваг та інших «ненавчальних» предметів для навчальних цілей
    • Адаптація ігор для розваг та інших «ненавчальних» предметів для навчальних цілей
    • Тест
  • Від інтерактиву на окремому етапі до інтерактивного уроку
    • Від інтерактиву на окремому етапі до інтерактивного уроку
    • Тест
  • Оцінювання групової діяльності: справедливо і без стресу
    • Оцінювання групової діяльності: справедливо і без стресу
    • Творче завдання
    • Корисні посилання та матеріали
    • Тест
  • Підсумковий іспит
    • Підсумковий тест

Автор курсу


Борисенко Наталія

вчителька української мови та літератури, вчитель-методист вищої кваліфікаційної категорії.

  • Учителька української мови та літератури Харківської ЗОШ № 10.
  • Топ-50 Global Teacher Prize Ukraine 2020.

Поширені запитання

Коли розпочнеться курс? Чи є часові обмеження його проходження?

Повний запис курсу вже викладено. Ви можете навчатися у зручний для вас час. Реєстрація на курс передбачає, що ви отримуєте необмежений доступ до всіх навчальних матеріалів. Повторний перегляд так само доступний.

Як отримати повний доступ до курсу?

Повний доступ до курсу передбачає можливість скласти фінальний тест та завантажити свідоцтво про проходження курсу. Наприкінці курсу є розділ «Підсумковий іспит». Тут ви знайдете всю необхідну інформацію Для оплати повного доступу використовується система liqpay. Вам потрібно натиснути на кнопку «Замовити свідоцтво»; далі система переведе до оплати, де ви зможете обрати зручний варіант.

Як скачати свідоцтво та програму курсу?

Програму курсу можуть завантажити всі зареєстровані слухачі на сторінці «Про курс», що є у кожному розділі.
Свідоцтво завантажується на сторінці курсу (кнопка «Скачати свідоцтво») та в особистому кабінеті в розділі «Мої курси», коли досягнуто 100% загально прогресу навчання на курсі (засвоєно всі теоретичні матеріали, виконано практичні завдання (зверніть увагу, що важливо самостійно поставити "пташку", коли засвоєно матеріал та виконано завдання блоку), складено проміжні тестування, отримано повний доступ до курсу та складено підсумковий іспит).

Чи зараховується проходження курсу як підвищення кваліфікації?

Освітній проект «На Урок» є суб'єктом підвищення кваліфікації. Відповідно свідоцтва, які ви отримуєте після навчання з «На Урок» можуть зараховуватись для підвищення кваліфікації педагогічних та науково-педагогічних працівників. Остаточне рішення про зарахування ухвалюється педагогічною радою вашого закладу освіти. Наша діяльність відповідає вимогам чинного законодавства. За посиланням https://naurok.com.ua/proof ви можете знайти більше інформації та перевірити отримані документи про підвищення кваліфікації від «На Урок».

Як зв’язатися зі службою підтримки?

Якщо у вас виникають нагальні питання щодо онлайн-курсу, неодмінно звертайтесь до служби підтримки https://naurok.com.ua/page/contact-us, обравши найзручніший варіант комунікації.