Спортивна розвага для дітей дошкільного віку «Ми – одна команда» з використанням інтерактивних технологій

Про матеріал
Мета: розвивати спритність, уважність, навички метання предметів, закріпити вміння об’єднуватись у команди за кількістю; встановити та закріпити дружні відносини між вихованцями, розвивати вміння взаємодіяти в команді, вміння домовлятись, формувати зацікавленість та любов до спорту у дітей; мотивувати до рухливого та здорового способу життя.
Перегляд файлу

Спортивна розвага для дітей дошкільного віку «Ми – одна команда» з використанням інтерактивних технологій

Проведена у ЗДО №3 (ясла-садок комбінованого типу) Смілянської міської ради черкаської області

image 

Інструктор з фізкультури Марія Пономаренко

 

Мета: розвивати спритність, уважність, навички метання предметів, закріпити вміння об’єднуватись у команди за кількістю; встановити та закріпити дружні відносини між вихованцями, розвивати вміння взаємодіяти в команді, вміння домовлятись, формувати зацікавленість та любов до спорту у дітей; мотивувати до рухливого та здорового способу життя. 

Рекомендоване місце проведення: у спортивній або музичній залі.  Обладнання та матеріал: «павук» (саморобний інвентар з «лапками»мотузками), комети, м’які різнокольорові сніжки, картки до дихальних вправ, кеглі та шари для боулінгу, кубики, гумові м’ячі, спортивні дуги, парашут. 

Форма одягу дітей: спортивна форма.

Рекомендована попередня робота: гра «Кеглі» (боулінг), закріпити вміння рахувати в межах 10, вправляти у перекочуванні м’ячів.

Музичний та відео супровід                          Відео заходу

image

Короткий зміст

Тема: Ми – одна команда

Руханка: «Річка невеличка» / «Український гопачок» - на вибір

Комплекс загальнорозвиваючих вправ: перекочування м’ячів між перепон, перекочування м’яча одне одному у парах

Рухливі ігри та естафети: гра «Голова та хвіст», гра «Кеглі» (боулінг)

Вправи з інвентарем: гра «Павук», метання комет та кольорових м’яких сніжок Тренінгові вправи: гра «Молекули»

Релаксація: «Зіркове дихання», «Яблучне дихання»

Ментальні вправи: «Смайлик», «Бінго»

Рефлексія: «Дай п’ять або обійми!»

 

1.   Коло-привітання

Діти розміщуються в колі на парашуті.  Інструктор пропонує привітатися один з одним долонями, коліном, ліктем, плечем.

2.   Вправа «Знайди свою пару» 

Діти шукають свою пару за кольором одягу, за порою року (день

народження літо, осінь, зима, весна) 

-                      Тема нашої зустрічі «Ми - одна команда». А що для вас означає слово «команда»? (Відповіді дітей)

-                      Сьогодні ми будемо згуртованою, дружньою командою. Почнемо нашу пригоду? (Відповіді дітей)

3.   Вправа «Бінго»

Діти почергово кладуть руки долонею вниз у центр одну на одну, з наростанням промовляють «О-о-о-о-о-о БІНГО!».

4.   Руханка (розминка)

«Річка невеличка» / «Український гопачок» - на вибір

5.   Комплекс загальнорозвиваючих вправ 1) прокочування м’ячів між кубиків. 

2)     прокочування м’ячів одне одному, сидячи на підлозі, у парах, прокочувати і влучати м’ячем у дугу, що стоїть між дітьми. 

3)     метання комет, м’яких кольорових сніжків. 

6.                   Гра «Павук»

Діти тримають за «лапки»-мотузки «павука», у ньому лежить предмет (напр., кубик). Завдання дітей узгоджувати рухи та дії так, щоб донести свого павучка, не втративши предмет. 

7.                   Гра «Молекули»

Діти переміщуються по залу врозтіч, поки звучить музика. Коли вона зупиняється, інструктор дає сигнал: «Молекули, один (два, три, чотири…)», що означає зібратись у тій кількості, що оголосив педагог. Діти, як молекули, притискаються одне до одного.   

8.                   Гра «Кеглі» (боулінг)

Діти об’єднуються у команди та грають у боулінг: прокочують шар, намагаючись збити усі кеглі. 

9.                   Вправа для відновлення дихання та заспокоєння «Яблучне дихання», «Зіркове дихання». 

Діти розміщуються на парашуті, отримують картки з вправою. Проводячи пальчиком по лінії навколо яблука чи зірки, роблять дихальні вправи, відновлюють дихання. 

10.              Рефлексія «Дай п’ять або обійми»

Діти по черзі висловлюють свої враження та обирають дію «дати п’ять» чи «обійняти».  

pdf
Пов’язані теми
Фізична культура, Сценарії
Додано
18 березня
Переглядів
83
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку