Тема. Лічильна одиниця «сотня». Лічба сотнями. Порівняння сотень. Арифметичні дії над сотнями.

Про матеріал
Тема. Лічильна одиниця «сотня». Лічба сотнями. Порівняння сотень. Арифметичні дії над сотнями. Мета: ознайомлювати з розрядним складом трицифрових чисел та сотнями формулювати вміння називати трицифрові числа, вчити записувати трицифрові числа; вдосконалювати вміння обчислювати значення виразів, фор¬мувати вміння розв'язувати задачі; удосконалювати вміння порівнювати числа; розвивати увагу та спостережливість. Обладнання: індивідуальні картки, цеглинки LEGO,підручник, робочий зошит. ХІД УРОКУ І. Організаційний момент. Посміхніться товаришу, що ліворуч від вас, Привітайтесь із 10 учнем нашого класу. Потисніть ручку тому, хто народився в листопаді. II. Актуалізація опорних знань, умінь, уявлень 1. «Мозкова атака» - Назвіть найменше двоцифрове число? (10) - Як називають число, що складається з однієї цифри? З двох ? З трьох цифр ? - Найменше трицифрове число? - Назвіть число, що містить 2 дес., 5дес. 9 од.? 2. Робота в зошиті. - Відкриваємо зошит. Записуємо число. Класна робота. 3. Каліграфічна хвилинка. - Запишіть відповіді до таблиці множення числа 5. ІІІ. Мотивація навчальної діяльності. IV. Оголошення теми, мети, завдань уроку. ( українські купюри ) Сьогодні ми будемо вчитися рахувати великі числа, для того, щоб ви вміли рахувати гроші Лічильна одиниця «сотня». Лічба сотнями. Порівняння сотень. Арифметичні дії над сотнями. 1. Робота з підручником. Колективне виконання завдання. С. 143, №1 (письмово) ( Робота з картками: обчислити вирази і замінити число літерою алфавіту.) НЕЙРОФІЗКУЛЬТХВИЛИНКА V. Вивчення нового матеріалу (первинне засвоєння) С.144, № 2 ( письмово) («Подорож у столицю козаків»). ПЕРЕГЛЯД фільму «Столиця козаків» Ознайомлення із особливостями читання й запису трицифрових чисел • Усне виконання завдання. • Запис чисел у зошиті. • Лічба у зворотному порядку. • Робота з довідничком у підручнику на с.145 • №5 (усно) Робота зі скриньками онлайн. VІ. Закріплення, систематизація та узагальнення . Гра - онлайн «Продовж рядочок» Робота з індивідуальними картками.(об’єднання в групи за обраним малюнком) 600 + 200 = 900– 100 = 200 + 600 = 800 – 600 = 900 – 600= VІІ.Рефлексія навчально – пізнавальної діяльності – Що нового ви дізналися на уроці? Скільки клітинок буде займати запис трицифрового числа? - Із якими числами ми познайомились сьогодні на уроці? Самооцінка кубики LEGO - мені було легко - були труднощі - було складно VІІІ. Домашнє завдання. Д /з с.147, №8 Тема. Лічильна одиниця «сотня». Лічба сотнями. Порівняння сотень. Арифметичні дії над сотнями. Мета: ознайомлювати з розрядним складом трицифрових чисел та сотнями формулювати вміння називати трицифрові числа, вчити записувати трицифрові числа; вдосконалювати вміння обчислювати значення виразів, фор¬мувати вміння розв'язувати задачі; удосконалювати вміння порівнювати числа; розвивати увагу та спостережливість. Обладнання: індивідуальні картки, цеглинки LEGO,підручник, робочий зошит. ХІД УРОКУ І. Організаційний момент. Посміхніться товаришу, що ліворуч від вас, Привітайтесь із 10 учнем нашого класу. Потисніть ручку тому, хто народився в листопаді. II. Актуалізація опорних знань, умінь, уявлень 1. «Мозкова атака» - Назвіть найменше двоцифрове число? (10) - Як називають число, що складається з однієї цифри? З двох ? З трьох цифр ? - Найменше трицифрове число? - Назвіть число, що містить 2 дес., 5дес. 9 од.? 2. Робота в зошиті. - Відкриваємо зошит. Записуємо число. Класна робота. 3. Каліграфічна хвилинка. - Запишіть відповіді до таблиці множення числа 5. ІІІ. Мотивація навчальної діяльності. IV. Оголошення теми, мети, завдань уроку. ( українські купюри ) Сьогодні ми будемо вчитися рахувати великі числа, для того, щоб ви вміли рахувати гроші Лічильна одиниця «сотня». Лічба сотнями. Порівняння сотень. Арифметичні дії над сотнями. 1. Робота з підручником. Колективне виконання завдання. С. 143, №1 (письмово) ( Робота з картками: обчислити вирази і замінити число літерою алфавіту.) НЕЙРОФІЗКУЛЬТХВИЛИНКА V. Вивчення нового матеріалу (первинне засвоєння) С.144, № 2 ( письмово) («Подорож у столицю козаків»). ПЕРЕГЛЯД фільму «Столиця козаків» Ознайомлення із особливостями читання й запису трицифрових чисел • Усне виконання завдання. • Запис чисел у зошиті. • Лічба у зворотному порядку. • Робота з довідничком у підручнику на с.145 • №5 (усно) Робота зі скриньками онлайн. VІ. Закріплення, систематизація та узагальнення . Гра - онлайн «Продовж рядочок» Робота з індивідуальними картками.(об’єднання в групи за обраним малюнком) 600 + 200 = 900– 100 = 200 + 600 = 800 – 600 = 900 – 600= VІІ.Рефлексія навчально – пізнавальної діяльності – Що нового ви дізналися на уроці? Скільки клітинок буде займати запис трицифрового числа? - Із якими числами ми познайомились сьогодні на уроці? Самооцінка кубики LEGO - мені було легко - були труднощі - було складно VІІІ. Домашнє завдання. Д /з с.147, №8
Перегляд файлу

 

Тема. Лічильна одиниця «сотня». Лічба сотнями. Порівняння сотень. Арифметичні дії над сотнями.

Мета: ознайомлювати з розрядним складом трицифрових чисел та сотнями формулювати вміння називати трицифрові числа,  вчити записувати трицифрові числа; вдосконалювати вміння обчислювати значення виразів, фор­мувати вміння розв'язувати задачі; удосконалювати вміння порівнювати числа; розвивати увагу та спостережливість.

Обладнання:  індивідуальні картки, цеглинки LEGO,підручник, робочий зошит.

 

ХІД УРОКУ

 

І. Організаційний момент.

Посміхніться товаришу, що ліворуч від вас,

Привітайтесь із 10 учнем нашого класу.

Потисніть ручку тому, хто народився в листопаді.

II. Актуалізація опорних знань, умінь, уявлень

 

1.             «Мозкова атака» 

- Назвіть найменше двоцифрове число? (10)

- Як називають число, що складається з однієї цифри? З двох ? З трьох цифр ?

-   Найменше трицифрове число?

-   Назвіть число, що містить 2 дес.,  5дес. 9 од.?

 

2. Робота в зошиті.

 

- Відкриваємо зошит. Записуємо число. Класна робота.

 

3. Каліграфічна хвилинка.

- Запишіть відповіді до таблиці множення числа 5.

 

ІІІ. Мотивація навчальної діяльності.

 

IV. Оголошення теми, мети, завдань уроку.

( українські купюри )

 

 

C:\Users\User\Desktop\1.png

 

C:\Users\User\Desktop\ced3a34eb75efc854031fb32fdcef6ef.jpeg

 

C:\Users\User\Desktop\800px-500_гривень_2015_року_(новий_зразок)_аверс.jpgСьогодні ми будемо вчитися рахувати великі числа, для того, щоб ви вміли рахувати гроші

 

Лічильна одиниця «сотня». Лічба сотнями. Порівняння сотень. Арифметичні дії над сотнями.

 

  1. Робота з підручником.         

Колективне виконання завдання.

С. 143, №1 (письмово)

( Робота з картками: обчислити вирази і замінити число літерою алфавіту.)

 

НЕЙРОФІЗКУЛЬТХВИЛИНКА

 

V. Вивчення нового матеріалу (первинне засвоєння)

С.144, № 2 ( письмово)

(«Подорож у столицю козаків»).

 ПЕРЕГЛЯД фільму «Столиця козаків»

Ознайомлення із особливостями читання й запису трицифрових чисел

  • Усне виконання завдання.
  • Запис чисел у зошиті.
  • Лічба у зворотному порядку.
  • Робота з довідничком у підручнику на с.145
  • №5 (усно)

Робота зі скриньками онлайн.

 

VІ. Закріплення, систематизація та узагальнення .

Гра - онлайн «Продовж рядочок»

 Робота з індивідуальними картками.(об’єднання в групи за обраним малюнком)

600 + 200 =

900– 100 =

200 + 600 =

800 – 600 =

900 – 600=

VІІ.Рефлексія навчально – пізнавальної діяльності

 

– Що нового ви дізналися на уроці?

Скільки клітинок буде займати запис трицифрового числа?

- Із якими числами ми познайомились сьогодні на уроці?  

 

Самооцінка кубики LEGO

  •          C:\Users\User\Desktop\240-0.pngмені було легко
     
  •          C:\Users\User\Desktop\45155622.jpg  були труднощі
     
  •          C:\Users\User\Desktop\Без названия.jfif    було складно
     

VІІІ. Домашнє завдання.

Д /з с.147, №8

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

docx
Пов’язані теми
Математика, 3 клас, Розробки уроків
НУШ
Додано
1 грудня
Переглядів
86
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку