25 червня о 18:00Вебінар: Компетентнісні завдання з природничої грамотності: від документів PISA до розширеного світогляду

Тема уроку: Середовище опису Scratch й виконання алгоритмів.

Про матеріал
Тема уроку: Середовище опису Scratch й виконання алгоритмів. Мета уроку: навчальна: сформувати поняття програми, комп’ютерної програми, комп'ютерне середовище виконання алгоритму, навчитись завантажувати проект у середовище Scratch та познайомитись з особливостями роботи в середовищі Scratch. розвивальна: розвивати логічне мислення на основі спостережень, порівнянь, усвідомлення отриманого матеріалу; продовжувати розвивати навички роботи з інформаційними технологіями. виховна: стимулювати інтерес до предмету, пізнавальну активність, акуратність, терпимість та інформаційну культуру учнів. Тип уроку: комбінований. Обладнання та наочність: дошка, комп’ютери, підручники, презентація.
Перегляд файлу

Тема уроку:  Середовище опису Scratch й виконання алгоритмів.

Мета уроку:

навчальна: сформувати поняття програми, комп’ютерної програми, комп'ютерне середовище виконання алгоритму, навчитись завантажувати проект у середовище Scratch та познайомитись з особливостями роботи в середовищі Scratch. 

розвивальна: розвивати логічне мислення на основі спостережень, порівнянь, усвідомлення отриманого матеріалу; продовжувати розвивати навички роботи з інформаційними технологіями.

виховна: стимулювати інтерес до предмету, пізнавальну активність, акуратність, терпимість та інформаційну культуру учнів.

Тип уроку: комбінований.

Обладнання та наочність: дошка, комп’ютери, підручники, презентація.

 

Хід уроку

І. Організаційний етап

  •                 Привітання

Результат пошуку зображень за запитом "добрий день з класом"

  •                 перевірка присутніх
  •                 перевірка готовності учнів до уроку

ІІ. Мотивація навчальної діяльності

Розгадай ребус

 

Відповідь: складання.

 

 

Відповідь: виконання.

Відповідь: скретч.

Отже, тема нашого уроку: Середовище опису Scratch й виконання алгоритмів.

ІІІ. Актуалізація опорних знань

Гра «Закінчи речення»

  1.               Вказівка виконавцеві виконати певні події називається…
  2.               Виконавець – це…
  3.               Система команд виконавця – це…
  4.               Виконавцями можуть бути …
  5.               Послідовність команд виконавцю, що визначає, які дії і в якому порядку потрібно виконати, щоб досягти поставленої мети називається…
  6.               Алгоритм можна подавати у … формі.
  7.               Виконавець алгоритму – це…

IV. Вивчення нового матеріалу

Демонстрація навчальних слайдів. Розповідь вчителя.

Підручник:

 


V. Фізкультхвилинка

https://www.youtube.com/watch?v=A09aJ3gvLWs

Пов’язане зображення

 

VІ. Усвідомлення набутих знань й формування вмінь та навичок

Інструктаж вчителя.

Інтерактивні завдання

https://sites.google.com/site/6klasintervpravu/home/5-klas/interaktivni-vpravi-za-novou-programou/algoritmi-i-programi/seredovise-opisanna-i-vikonanna-algoritmiv

Релаксація

Пов’язане зображення

 

VIІ. Підведення підсумків уроку

VIІІ. Домашнє завдання

Опрацювати відповідний параграф підручника.

Впр. 2 на ст. 167.

 

1

 

docx
Додано
29 січня 2019
Переглядів
5519
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку