Тест на тему:" Творчість поетів 20-30-х років ХХ ст. (П.Тичина, М. Рильський, М.Зеров, М.Семенко. Є.Плужник)"

Про матеріал


УКРАЇНСЬКА ЛІТЕРАТУРА

Контрольна робота №1

Творчістю поетів 20-30-х років ХХ ст.

(П.Тичина, М. Рильський, М.Зеров, М.Семенко. Є.Плужник)

Перегляд файлу

11 клас

УКРАЇНСЬКА ЛІТЕРАТУРА

Контрольна робота №1

Творчістю поетів 20-30-х років ХХ ст.

(П.Тичина, М. Рильський, М.Зеров, М.Семенко. Є.Плужник)

І варіант

1. Першою збіркою П.Тичини є
А) «Осінні зорі»
Б) «Сонячні кларнети»
В) «Чернігів»
Г) «Замість сонетів і октав»

 

2.Укажіть, до якого угрупування належав М. Рильський:
А) футуристів
Б) символістів
В) неокласиків
Г) імпресіоністів

 

3.М.Драй-Хмара назвав неокласиків «гроном п’ятірним нездоланих співців». Кого він мав на увазі:
А) Тичину, Семенка, Зерова, Рильського, себе;
Б) Зерова, Рильського, Филиповича, Бургардта, себе;
В) Плужника, Тичину, Рильського, Зерова, себе;
Г) Зерова, Семенка, Плужника, Филиповича;

 

4. Євген Плужник народився в:
а) Кантемирівці; б) Коломиївці;
в) Калинівці; г) Карташовці.


5. Скільки збірок вийшло за життя Є.Плужника:
а) 3 б) 4
в) 1 г) 2

 

6. Жанр ліричної поезії, в якому Є.Плужник розмірковує над проблемами, здебільшого схиляючись до філософських узагальнень.
а) медитація; б) сонет;
в) імітація; г) пісня.

7. Літературний напрям, притаманний поезіям Є.Плужника:
а) експресіонізм; б) модернізм;
в) екзистенціалізм; г) авангардизм;


8. Збірка, яка залишилася ненадрукованою за життя Є.Плужника:
а) «Рання осінь»; б) «Рівновага»;
в) «Дні»; г) «Вибране»;

 

9. Психологічна поема, яка увійшла до збірки «Дні»
а) «Канів»; б) «Галілей»;
в) «Недуга»; г) Професор Сухорат»;
 


10. Поезія, яка закінчується словами «Вірю»
а) «Я знаю»;                         б) «Суди мене»;
в) «Сідало сонце»;               г) «Для вас, історики майбутні»

 

11. Ліричний вірш, який складається з чотирнадцяти рядків (двох чотиривіршів та двох тривіршів)
а) сонет                             б) верлібр
в) гімн                                 г) ода

 

12. У поезії якого автора ставиться запитання: «Чому не можна перевернути свiт? Щоб поставити все догори ногами?»
а) Плужника;                 б) Тичини
в) Рильського                 г) Семенка

 

ЗАВДАННЯ ВИСОКОГО РІВНЯ

13. Установіть відповідність між зразком поезії та видом лірики:

1. «Одчиняйте двері…» б
2. «О панно Інно» а
3. «Місто» в
4. «Ніч…а човен – як срібний птах»  д

А) інтимна лірика
Б) громадянська лірика
В) авангардна лірика
Г) філософська лірика
Д) пейзажна лірика

14. Установіть відповідність між назвою художнього засобу та уривком поезії, де цей засіб наявний:

1. Метафора г
2. Порівняння в
3. Епітет б
4. Персоніфікація д

А) Ми проходимо до останнього пункту.
Ми перемогли всі стихії й дощі.
Я відчинив двері замкнуті —
Хто хоче зі мною гулять вночі?

Б) Для вас, історики майбутні,
Наш біль - рядки холодних слів!
О, золоті далекі будні
Серед родючих вільних нив!

В) Ніч... а човен - як срібний птах!..
(Що слова, коли серце повне!)
...Не спіши, не лети по сяйних світах,
Мій малий ненадійний човне!

Г) Річний пісок слідок ноги твоєї
І досі ще – для мене! – не заніс...
Тремтить ріка, і хилиться до неї
На тому березі ріденький ліс...

Д) Ви знаєте, як сплять старі гаї?
Вони все бачать крізь тумани:
Ось місяць, зорі, солов’ї…
«Я – твій!» - десь чують дідугани.
Та ви вже знаєте, як сплять гаї.

15. Розкрити значення терміну  кларнетизм, терцет.

 

 

 

11 клас

УКРАЇНСЬКА ЛІТЕРАТУРА

Контрольна робота №1

Творчістю поетів 20-30-х років ХХ ст.

(П.Тичина, М. Рильський, М.Зеров, М.Семенко. Є.Плужник)

ІІ варіант

1. У творчості П.Тичини літературні образи тісно переплетені з образами
а) живописними                                  б) архітектурними
в) скульптурними                                г) музичними

2. До якого виду лірики належить поезія « Арфами, арфами...» П. Тичини:
а) пейзажна                                         б) інтимна
в) філософська                                     г) громадянська

3. Збірка М. Рильського, яка яскраво ілюструвала його творчу манеру, мала назву:
а) « Знак терезів»                             б) « Синя далечінь»
в) « На білих островах»                 г) « Троянди й виноград»

4.Представником авангардного мистецтва в українській літературі був:
а) М. Зеров;                         б) М.Семенко;
в) П.Тичина;                        г) М.Рильський.

5.Хто з поетів не розділив долю митців «Розстріляного відродження»:
а) М.Рильський;                  б) Є.Плужник;
в) М.Зеров;                          г) П.Филипович.

6. Літературне угрупування, до якого належав М.Зеров
а) «ВАПЛІТЕ»                      б) неокласики
в) «Празька школа»              г) «Нова генерація»

7. Жанр ліричної поезії, в якому автор розмірковує над проблемами, здебільшого схиляючись до філософських узагальнень називається…
а) медитація;                          б) сонет;
в) імітація;                                г) пісня.

8. Батько Є.Плужника був:
а) письменником;                              б) купцем;
в) бухгалтером;                                  г) священником;

 

9. Перша збірка Є.Плужника:
а) «Рівновага»                        б) «Дні»
в) «Рання осінь»                     г) «Сідало сонце»

 

10. Псевдонім Є.Плужника:
а) мрійник; б) Плужний;
в) Кантемирянин; г) українець;

11. Друге ліричне «Я» поета; умовне літературознавче поняття, яким позначається коло ліричних творів певного автора, форма втілення його осяянь, думок, переживань:
а) ліричний образ;                     б) ліричний герой;
в) ліричний персонаж;              г) ліричний мотив;

12. Утвердження життєздатності нації, незнищенність волелюбного духу народу:
а) гуманізм;                            б) оптимізм;
в) вітаїзм;                              г) синкретизм;


ЗАВДАННЯ ВИСОКОГО РІВНЯ

13.Установіть відповідність між автором та назвою його твору.

1. П. Тичина в
2. М.Зеров д
3. М. Рильський б
4. Є.Плужник  а

5. М.Семенко г

А) «Річний пісок…слідок ноги твоєї»
Б) «Молюсь і вірю»
В) «Ви знаєте, як липа шелестить»
Г) «Запрошення»
Д) «Київ – традиція»

14. Установіть відповідність між назвою художнього засобу та уривком поезії, де цей засіб наявний:

1. Метафора г
2. Порівняння
3. Епітет б
4. Персоніфікація д

А) Ми проходимо до останнього пункту.
Ми перемогли всі стихії й дощі.
Я відчинив двері замкнуті —
Хто хоче зі мною гулять вночі?

Б) Для вас, історики майбутні,
Наш біль - рядки холодних слів!
О, золоті далекі будні
Серед родючих вільних нив!

В) Ніч... а човен - як срібний птах!..
(Що слова, коли серце повне!)
...Не спіши, не лети по сяйних світах,
Мій малий ненадійний човне!

Г) Річний пісок слідок ноги твоєї
І досі ще – для мене! – не заніс...
Тремтить ріка, і хилиться до неї
На тому березі ріденький ліс...

Д) Ви знаєте, як сплять старі гаї?
Вони все бачать крізь тумани:
Ось місяць, зорі, солов’ї…
«Я – твій!» - десь чують дідугани.
Та ви вже знаєте, як сплять гаї.

15. Розкрити значення термінів вітаїзм,  катре́н.

Середня оцінка розробки
Структурованість
4.8
Оригінальність викладу
4.8
Відповідність темі
4.8
Загальна:
4.8
Всього відгуків: 4
Оцінки та відгуки
  1. Черниш Наталія Олегівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Feshenko Yar
    Загальна:
    4.3
    Структурованість
    4.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    4.0
  3. Постой Тамара
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  4. Сивер Лілія Анатоліївна
    Загальна:
    4.7
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    4.0
    Відповідність темі
    5.0
Показати ще 1 відгук
doc
Додано
28 серпня 2018
Переглядів
18423
Оцінка розробки
4.8 (4 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку