тест "Узазальнення матеріалу за 1 семестр 11 клас"

Про матеріал
завдання містить 10 тестових питань ,які поєднують базові знання з біологіі і реальні життєві ситуації,що сприяє формуванню природничих компетенцій.
Перегляд файлу

1.У Китаї із часів правління династії  Хань  (250 років до н.е.) вживають напій  під назвою «Чайний гриб». Люди похилого віку нашого регіону також вживають його. Учні висловили свою думку з цього приводу. Учень 1 –«Напій має лікувальні властивості» ;Учень 2-«Чайний гриб» є симбіотичним комплексом ,утвореним оцтовокислою бактерією і дріжджами»;Учень3-« Подібні симбіози дріжджі утворюють також у «Молочному» та «Рисовому» грибах». Хто з учнів висловив вірне твердження?

  А) учень1      Б) учень 2     В) учень 3     Г) всі твердження вірні

2.Зараз є популярним вирощування екзотичних рослин. В мого однокласника дома  вирощують комахоїдні рослини. Я з друзями оглянули ці дивовижні рослини.    Учні висловили свою думку з цього приводу. Учень 1 –«Пастки росички круглолистої-це видозміна листка» ; Учень2-«В природі комахоїдні рослини трапляються там ,де в  середовищі не вистачає Нітрогену» ; Учень3-«Хижацтво є додатковим мінеральним живленням ,рослина  є фотосинтезуючим автотрофом. Тобто росичка- міксотроф». Хто з учнів висловив вірне твердження?

  А) учень1      Б) учень 2     В) учень 3     Г) всі твердження вірні

3.На верхівці кімнатної рослини аглаонеми я побачила краплі води ,показала бабусі. «Рослина плаче»- сказала бабуся. Я позвала однокласників ,які живуть поруч .    Учні висловили свою думку з цього приводу. Учень 1 –«Рослина виділяє заву воду». Учень 2- «Надлишок води виводиться завдяки процесам випаровування в гутації.» Учень3-«Якщо вдома «заплаче» кала або монстера, то ймовірно вологість повітря різко підвищилось і  слід чекати дощу Хто з учнів висловив вірне твердження?

  А) учень1      Б) учень 2     В) учень 3     Г) всі твердження вірні

4. Я з однокласниками обговорювала значення знань з біології для майбутньої професії. Учень 1-«Для кінолога  біологічні знання важливі»; Учень 2-«Для фітодизайнера біологічні знання важливі» Учень3-«Для продавця овочів біологічні знання  потрібні» Хто з учнів висловив вірне твердження?

  А) учень1      Б) учень 2     В) учень 3     Г) всі твердження вірні

5.Багато моїх знайомих зараз хворі на грип. Я з однокласниками обговорювала проблему вірусних захворювань. Учень1-«Вірус сказу людині може передатися через укуси  хворих лисиці, вовка, собаки» Учень 2-«Вірусні захворювання не передаються статевим шляхом» Учень3-«Віруси передаються тільки повітряно-крапельним шляхом». Хто з учнів висловив вірне твердження?

  А) учень1      Б) учень 2     В) учень 3     Г) всі твердження вірні

6.Спостерігаючі за зграйкою хатніх горобців учні висловили  твердження .Учень1-«Кількість горобців у нашому місті  зменшилась через нестачу їжі взимку; шумове забруднення ,пов’язане з повітряними тривогами і вибухами»Учень2-«Хатній горобець – птах року 2024» Учень3-«Хатні горобці  завдають шкоду врожаю зернових» Хто з учнів висловив вірне твердження?

  А) учень1      Б) учень 2     В) учень 3     Г) всі твердження вірні

7.Я йшла із школи  з однокласниками  через сквер. Ми звернули увагу  на лишайники на деревах. Учні  висловили  твердження .Учень1-«Лишайники-індикатори повітря». Учень 2-«Сквер є агроценозом»Учень3-«Штучні екосистеми стабільні довгий час без втручання людини» Хто з учнів висловив вірне твердження?

  А) учень1      Б) учень 2     В) учень 3     Г) всі твердження вірні

8. Збираючи  букет з опалого листя дерев ,я звернула увагу ,що більшість листових пластинок тополі, берези асиметричні .Я показала букет однокласникам. Учні  висловили  твердження .Учень1-«Асиметричність листової пластинки деяких дерев свідчить про забруднення повітря»». Учень 2-«Асиметричність листової пластинки залежить від  температури» Учень 3-«Асиметричність листової пластинки залежить від мінерального живлення рослин» » Хто з учнів висловив вірне твердження?

  А) учень1      Б) учень 2     В) учень 3     Г) всі твердження вірні

9.На стовбурі дерева я побачила гриб трутовик справжній. Пригадала, що назва трутовик походить від слова «трут» Так в давнину називали матеріал, здатний загорятися від іскри. Розповіла про це однокласникам» Учні  висловили  твердження .Учень1-«Частину свого життя трутовики існують як паразити ,частину- як сапрофіти » Учень2-«Трутовики шкодять лісовому і парковому господарствам» Учень3-«Трутовики –не завдають шкоди деревам». Хто з учнів висловив вірне твердження?

  А) учень1      Б) учень 2     В) учень 3     Г) всі твердження вірні

10.У вихідні я з друзями часто гуляємо на узбережжі моря. Після шторму  на піску залишаються водорості і черепашки молюсків. Учні  висловили  твердження .Учень1-«Гідросфера становить приблизно70% поверхні Землі».Учень2-«На поширення гідробіонтів впливає солоність води».Учень3-«для водного середовища характерні висока густина, менші коливання температури ніж у наземно- повітряному». Хто з учнів висловив вірне твердження?

  А) учень1      Б) учень 2     В) учень 3     Г) всі твердження вірні

11.В Чорному морі мешкає  акула катран. Рибалки випускають її  знов до моря. Але я з однокласниками  змогли добре катрана розглядіти . Учні  висловили  твердження .Учень1-« Катран –хижак». Учень 2-«Катран має обтічну форму, що зменшує тертя о воду» Учень3-«Катран не має зябрових кришок» ».Хто з учнів висловив вірне твердження?

  А) учень1      Б) учень 2     В) учень 3     Г) всі твердження вірні

12.На  підводних каміннях  я з однокласниками назбирали мідій .Цей двостулковий молюск є важливим компонентом екосистеми моря. Учні  висловили  твердження .Учень1-«Мідії є фільтраторами води».Учень2-«Мідії   знищуються черевоногим молюском рапаною.» Учень3-«Мідії не використовуються людиною» Хто з учнів висловив вірне твердження?

  А) учень1      Б) учень 2     В) учень 3     Г) всі твердження вірні

13.У Чорному морі поширені медузи: аурелія, коренерот, люцернарія .Їхні тіла виглядають  красиво, але плавати поблизу від деяких медуз небезпечно. Учні  висловили  твердження .Учень1-«У коренерота щупальців немає».Учень2-«Медузи мешкають тільки в солоних водоймах» Учень 3-«Люцернарія веде прикріплений спосіб життя». Хто з учнів висловив вірне твердження?

  А) учень1      Б) учень 2     В) учень 3     Г) всі твердження вірні

14.Гуляючи на свіжому повітрі біля  моря я і мої друзі вирішили перекусити, купили суші. До їх складу входить норі- висушені червоні водорості з роду Порфіра .Учні  висловили  твердження .Учень1-«Цю водорость людина вирощує штучно».Учень2-«Порфіра поширена в Чорному морі» Учень3-«Червоні водорості запасають вуглевод-багрянковий крохмаль». Хто з учнів висловив вірне твердження?

  А) учень1      Б) учень 2     В) учень 3     Г) всі твердження вірні

15. На узбережжі ми побачили порожні пляшки і інше смиття. Який внесок в охорону природи може внести учень. Учні  висловили  твердження .Учень1-«Це справа дорослих» .Учень 2-« Просвітницька діяльність, роз’яснення серед школярів ,мешканців мікрорайону» .Учень3-«Організація прибирання узбережжя школярами і їхніми батьками» Хто з учнів висловив вірне твердження?

  А) учень1      Б) учень 2     В) учень 3     Г) всі твердження вірні

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

docx
Додав(-ла)
фіщук олена
Додано
18 березня
Переглядів
153
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку