Тест за розділом "Дуель"
повісті Валентина Чемериса
"Вітька + Галя, або Повість про перше кохання".
а) Через суперечку про футбол.
б) Через ревнощі до Галі.
в) Через давню образу.
г) Через непорозуміння між хлопцями.
2. Яку роль відіграє гумор у цьому епізоді? (2 - а)
а) Зменшує напругу та драматизм ситуації.
б) Підкреслює серйозність конфлікту.
в) Робить історію більш трагічною.
г) Не відіграє жодної ролі
3. Який урок можна винести з цієї історії? (3 - б)
а) Дуель – це гідний спосіб вирішення конфліктів.
б) Ревнощі можуть призвести до необдуманих вчинків.
в) Важливо завжди відстоювати свою честь.
г) Потрібно завжди слухати своїх друзів.
4. Яку зброю було обрано для дуелі? (4 - в)
а) Шаблі.
б) Пістолети.
в) Дерев'яні шпаги.
г) Каміння.
5. Яку роль відіграв Федько у цій ситуації? (5 – б)
а) Підбурював Вітьку до дуелі.
б) Намагався запобігти дуелі.
в) Був байдужим спостерігачем.
г) Радів з того, що відбувається.
6. Де саме відбувалася дуель? (6 - г)
а) На березі річки.
б) У лісі.
в) На шкільному подвір'ї.
г) На пустирі за селом.
7. Яка основна думка, яку автор хоче донести до читача, описуючи цю сцену? (7 - б)
а) Заклик до насильства.
б) Засудження легковажності та імпульсивності.
в) Прославлення героїзму та мужності.
г) Байдужість до проблем молоді.
8. Хто став секундантом Вітьки? (8 - б)
а) Галя.
б) Федько.
в) Дід Свирид.
г) Батько Вітьки.
9. Як дуель вплинула на стосунки між Вітькою та Галею? (9 - б)
а) Вони посварилися.
б) Їхні стосунки стали міцнішими.
в) Вони стали ворогами.
г) Нічого не змінилося.
2. Які деталі опису дуелі створюють комічний ефект? (2 - б)
а) Серйозність та урочистість ситуації.
б) Недосвідченість та наївність дуелянтів.
в) Використання справжньої зброї.
г) Присутність великої кількості глядачів.
4. Які художні засоби використовує автор для опису емоцій героїв? (4 - г)
а) Порівняння та метафори.
б) Гіперболи та іронію.
в) Епітети та описи природи.
г) Усі перелічені засоби.
4. Яке несподіване втручання сталося під час дуелі? ( 4 – б)
а) Приїхала міліція.
б) З'явилася Галя.
в) Пішов дощ.
г) З'явився директор школи.
а) Страх і розпач.
б) Гордість і ревнощі.
в) Байдужість і зневага.
г) Цікавість і бажання випробувати себе.
5. Чим закінчилася дуель? (5-б)
а) Пораненням одного з дуелянтів.
б) Примиренням хлопців.
в) Втечею обох дуелянтів.
г) Втручанням дорослих.
2. Як поводився Петро Білий під час дуелі? (2-б)
а) Був впевнений у своїй перемозі.
б) Боявся та хотів все закінчити.
в) Поводився благородно та стримано.
г) Намагався залякати Вітьку.
.