4 клас Сімейне навчання І семестр МИСТЕЦТВО:ОБРАЗОТВОРЧЕ МИСТЕЦТВО Діагностувальна робота

Додано: 15 грудня
Предмет: Образотворче мистецтво, 4 клас
12 запитань
Запитання 1

Назвати зайвий колір веселки.

варіанти відповідей

а) Жовтий

б) Зелений

в) Рожевий

Запитання 2

Згадайте три основні кольори. 

варіанти відповідей

а) жовтий, зелений, червоний;

б) червоний, жовтий, синій;

в) жовтий, синій, помаранчевий.

Запитання 3

Яке поєднання кольорів є НЕ правильним?

варіанти відповідей

а) червоний + синій = фіолетовий;

б) мсиній + жовтий = зелений;

в) червоний + жовтий = синій.

Запитання 4

У якому рядку перелічені теплі кольори?


варіанти відповідей

а) червоний, помаранчевий, жовтий;

б) зелений, блакитний, синій, фіолетовий;

в) червоний, жовтий, блакитний.

Запитання 5

Малюнки, створені олівцем, тушшю, вугіллям називаються:

варіанти відповідей

а) живопис;

 б) графіка;

в) скульптура.

Запитання 6

Що таке пейзаж?

варіанти відповідей

 а) зображення природи;

б) зображення людини на повний зріст;

 в) зображення зовнішнього вигляду та внутрішнього світу людини;

 г) зображення тварин.

Запитання 7

Хто такий «живописець»?

варіанти відповідей

 а) людина, яка вміє писати;

б) художник;

в) письменник, який пише “живі”, веселі оповідання;

 г) людина яка дуже швидко і багато малює.

Запитання 8

Яке з перерахованих понять НЕ означає вид образотворчого мистецтва?

варіанти відповідей

а) живопис;

 б) скульптура;

 в) кіно;

 г) графіка.

Запитання 9

Що таке колаж?

варіанти відповідей

 а) мистецтво гарного та виразного листа;


б) зображення щоденного побутового життя на грецьких вазах;


 в) поєднання різних матеріалів в одній роботі шляхом наклеювання;


Запитання 10

Вітраж – це…


варіанти відповідей

а) кам'яна скульптура;

 б) древній дерев'яний храм;


 в) кольорове скло, що заповнило простір вікна.


Запитання 11

Що не є жанром живопису?


варіанти відповідей

а) малюнок;

 б) портрет;


 в) натюрморт.


Запитання 12

У якому рядку надано визначення слова «контраст»?

варіанти відповідей

 а) розміщення предметів на картинній площині відповідно до задуму автора;


 б) співвідношення світла та тіні на формі предмета;


 в) дуже велика різниця (світлий/ темний, низький/ високий, великий/ маленький).


Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест