Аудіювання: Дві груші і одна

Додано: 5 березня
Предмет: Літературне читання, 3 клас
8 запитань
Запитання 1

Назвіть головних дійових осіб оповідання.


варіанти відповідей

Сергій, бабуся;

 Сергій, Леся, бабуся, мама;

Бабуся, Сергій, Леся.

Запитання 2

Що сталося з бабусею?


варіанти відповідей

а) Вона впала й не могла піднятися;



б) вона розсипала груші;

в) вона не могла нести важкий кошик.

Запитання 3

Як допоміг бабусі Сергій?

варіанти відповідей

а) Він показав, де лежать розсипані груші;


б) він зібрав груші і поклав у бабусин кошик;


в) він узяв кошик і поніс.

Запитання 4

Як допомогла бабусі Леся?

варіанти відповідей

а) Сказала, скільки груш ще не зібрано;


б) швиденько зібрала груші у фартушок і висипала в кошик;


в) покликала на допомогу брата.

Запитання 5

Яка головна думка тексту?


варіанти відповідей

Потрібно допомагати ділом, а не словами.

Стареньким більше подобаються маленькі діти.

Зробив діло, гуляй сміло.

Запитання 6

Чия це фраза?

—Та не там! Ось тут!

варіанти відповідей

Бабусі

Сергія

Лесі

Мами

Запитання 7

Чия це фраза?


— Ти вже встиг з’їсти другу?

варіанти відповідей

Мами

Бабусі

Лесі

Сергійка

Запитання 8

Обери події, які відбувалися в оповіданні.


(Декілька правильних відповідей)

варіанти відповідей

Діти їли морозиво у парку.

Бабуся не втримала кошик, і груші розсипалися.

Старенькій, дуже важко було нахилятися.Та вона ще й не добачала: мацає, мацає рукою навколо себе, аж поки знайде якусь грушу.

До нас підбігла Леся. Але вона не стала підказувати.Присіла, швиденько зібрала груші у фартушок і висипала в кошик

Бабуся купила дітям морозиво.

Діти одразу ж побігли додому розповісти мамі, як допомогли старенькій і які гарні груші вона дала нам. Мама теж раділа,що в неї такі виховані та чемні діти.

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест