Що є обєктом вивчення науки біології?
Що таке популяція?
Що таке екосистема?
Що таке біосфера?
Для яких організмів не характерний клітинний рівень організації?
У яких організмів клітинний і організмовий рівні організації збігаються?
Прикладом якого рівня організації живого є ДНК?
Прикладом якого рівня організації живого є лелека?
Прикладом якого рівня організації живого є зграя вовків?
Прикладом якого рівня організації живого є озеро?
Прикладом якого рівня організації живого є нейрон (нервова клітина)?
На якому рівні організації живого знаходиться зображений на малюнку об’єкт?
Яка наука вивчає ою’єкт, зображений на малюнку?
Яка наука вивчає ою’єкт, зображений на малюнку?
Яка наука вивчає ою’єкт, зображений на малюнку?
Яка наука вивчає ою’єкт, зображений на малюнку?
Яка наука вивчає поведінку тварин?
На занятті гуртка «Юний дослідник» діти з учителем планували наукове дослідження: «Визначення залежності продуктивності курчат породи Х від складу кормів». Установіть послідовність етапів цього дослідження.
А. Проводимо зважування на кожен п’ятий день дослідження протягом місяця, результати заносимо в таблицю.
Б. З’ясовуємо, що курчата породи Х залежно від вигодовування можуть набирати масу в межах 50–100 грамів на місяць.
В. Аналізуємо результати дослідження, визначаємо, який корм дав кращий приріст у курчат.
Г. Зображуємо у вигляді графіка приросту дані з таблиці про зважування.
Д. Робимо висновок, як впливають на приріст курчат звичайні та комбіновані корми.
Е. Обираємо для дослідження три групи курчат одного віку породи Х, готуємо звичайні та два різні комбіновані корми.
Ольга та Ілля вирішили провести дослідження, яке дозволить з’ясувати, чи впливає на проростання насінин гороху додавання кухонної солі до води, якою змочували папір для пророщення насіння. Вони приготували 8 коробок з-під старих DVD-дисків, у які поклали однакові паперові рушники. У кожну з коробок поклали по 10 насінин гороху однакового розміру. Вирішили поливати їх щодня по столовій ложці на коробку протягом тижня, після чого підбити підсумки – порівняти кількість пророслих насінин. Для коробок 1–2 брали чисту питну воду, для 3–4 – питну воду, в яку на 100 мл води додали одну чайну ложку солі без «гірки», для 5–6 – воду з двома чайними ложками солі на 100 мл, для 7–8 – з трьома.
Яку гіпотезу могли перевіряти у своєму дослідженні Ольга та Ілля?
Під час роботи над проєктом учні й учениці обговорювали, як батьки застосовують біологічні знання у професійній діяльності. Учень висловив думку, що для роботи у власному овочевому магазині приватному підприємцеві знання з біології не потрібні. Учениця сказала, що її мама працює лаборантом у цитологічній лабораторії і постійно застосовує знання з біології.
Хто каже правильно?
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома