ГР1. Чи проходить графік рівняння х – у = 4 через точку:
ГР2. Спростіть вираз: (с + 4)2 + (с – 9)(с + 25)
ГР3. Розкладіть на множники: 5a2 – 45b2
ГР1. Які з наведених пар чисел є розв'язком рівняння
2х + 3у = 6?
ГР3. Розкладіть на множники вираз: 4х2 - 25
ГР1. У якій точці графік функції у = 1,2х - 12 перетинає вісь ординат?
ГР2. Спростіть вираз -4х4у7⋅(-2ху2)3
ГР2. Обчисліть 35 ⋅ 98 : 277
ГР3. Розв`яжіть систему рівнянь:
ГР1. Укажіть НЕ правильну формулу:
ГР3. Учень купив 10 зошитів та записник. За всю покупку він заплатив 126 грн. Скільки коштує один зошит і скільки записник, якщо відомо, що записник дорожчий від зошита у 8 разів?
ГР2. Розв'яжіть систему рівнянь:
ГР2. Укажіть многочлен, що тотожно дорівнює виразу (m + a)2.
ГР2. (b - m)⋅(b + m) =
ГР2. Подайте вираз d2 + 2⋅d⋅c + c2 у вигляді квадрата двочлена.
ГР2. Перетворіть вираз на многочлен: (3x + 2)² =
ГР2. Перетворіть вираз на многочлен: (2 + 5m)(5m − 2) =
ГР2. Розкладіть многочлен на множники: m² − 18m + 81 =
ГР3. Який із одночленів записаний в стандартному вигляді?
ГР3. Яка пара чисел є розв'язком системи
ГР2. Графік функції у=-х+5 перетинає вісь Ох у точці з координатами:
ГР1. При якому значені k графік функції у=kх+7 проходить через точку С(2; -1)
ГР1. У парку росли дерева. Акацій було удвічі більше ніж лип. Разом дерев було 18. Скільки акацій та лип?
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома