10 червня о 18:00Вебінар: Літній табір під час карантину, або організація позакласної діяльності онлайн

ДПА Березнюк М. Варіант № 2

Тест створено відповідно до першої частини збірника "Підсумкові контрольні роботи з математики. 9 клас" . Березняк М. В. - Тернопіль : Видавництво "Підручники і посібники", 2020. — 64 с.  

Додано: 12 березня
Предмет: Математика, 9 клас
Тест виконано: 336 разів
12 запитань
Запитання 1

Виконайте додавання 2 716 + 3 516.

варіанти відповідей

51232

51416

614

534

Запитання 2

Знайдіть відсоткове відношення 1,8 до 920.

варіанти відповідей

400%

4%

0,4% 

25%

Запитання 3

Три мандарини розділили порівну між п’ятьма дітьми. Яку частину мандарини одержала кожна дитина?


варіанти відповідей

53

3∕2

52

35

Запитання 4

Спростіть вираз (х - 2)(х + 2) - х(х + 3).

варіанти відповідей

- Зх - 4 

Зх - 4 

-7

х2 - 4

Запитання 5

Чому дорівнює значення виразу (6√5̅)2 ?

варіанти відповідей

30

36

900

180

Запитання 6

 Розв’яжіть рівняння х2 - 9х + 20 = 0.

варіанти відповідей

-5; -4  

4; 5 

-9; 20 

-4; 13


Запитання 7

Яка з наведених прямих паралельна до прямої у = Зх - 8?

варіанти відповідей

у = х - 5

у = 13 + Зх

у = -3х - 8

у = -8х

Запитання 8

У зв’язці є 42 повітряні кульки, з них 14 кульок — червоні, 16 кульок — сині, а решта — зелені. Одна кулька відчепилася й полетіла. Яка ймові­рність того, що ця кулька є не червоною і не синьою?


варіанти відповідей

13

821

57

27

Запитання 9

Знайдіть кут при основі рівнобедреного трикутника, якщо кут між біч­ними сторонами дорівнює 120°.


варіанти відповідей

60° 

30°

40°

90°

Запитання 10

Знайдіть меншу основу рівнобічної трапеції, якщо висота, проведена з вершини тупого кута, ділить більшу основу на відрізки 7 см і 22 см.

варіанти відповідей

29 см

14.5 см   

15 см             


11 см

Запитання 11

Знайдіть сторону АС трикутника АВС, якщо ∠В = 60°, АВ = 8 см, ВС = 1 см.                


варіанти відповідей

57 см

√7̅3̅ см

(б5 + 8√3̅) см

√5̅7̅ см

Запитання 12

Знайдіть координати вектора М̅N̅, якщо М(-3; 2), N(-1; -2).

варіанти відповідей

(-4; 0)        

(-2; 4) 

 (2; -4)        

(4;0)

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест