Екзамен "Конструювання програмного забезпечення"

Додано: 11 грудня
Предмет:
30 запитань
Запитання 1

Які основні компоненти складають архітектуру WPF?

варіанти відповідей

UI (інтерфейс користувача), Code-behind (логіка), Render Engine

XAML, Presentation Framework, Presentation Core, MIL (Media Integration Layer)

Контролери, Моделі, Подання

HTML, CSS, JavaScript

Запитання 2

Наведіть ключові ієрархії фундаментальних класів WPF.

варіанти відповідей

Object → UIElement → FrameworkElement → Control

System → Thread → Process → Application

DataSet → DataTable → DataRow → DataColumn

XMLReader → XMLWriter → XSLTProcessor

Запитання 3

Як здійснюється компонування елементів управління в WPF?

варіанти відповідей

За допомогою Layout-контейнерів (Grid, StackPanel, Canvas тощо)

Через таблиці стилів CSS

Використовуючи команди вирівнювання у властивостях Window Manager

Шляхом жорсткого визначення координат кожного елемента

Запитання 4

Який контейнер компонування в WPF дозволяє розташовувати елементи за точними координатами?

варіанти відповідей

Grid

StackPanel

Canvas

DockPanel

Запитання 5

Які з наведених є основними контейнерами компонування в WPF?

варіанти відповідей

Grid, StackPanel, Canvas, DockPanel

FlexBox, GridLayout, Canvas, UniformGrid

StackPanel, FlowLayout, AbsoluteLayout, WrapPanel

HTMLTable, StackPanel, DockLayout, Canvas

Запитання 6

Яке основне призначення класу Grid у WPF?

варіанти відповідей

Створення таблиці для організації елементів у рядках і стовпцях.

Розташування елементів із точними координатами.

Вертикальне або горизонтальне компонування елементів.

Автоматичне прикріплення елементів до країв контейнера.

Запитання 7

Яке основне призначення класу StackPanel у WPF?

варіанти відповідей

Організація елементів у вигляді таблиці з рядками та стовпцями.

Розташування елементів послідовно, вертикально або горизонтально.

Прикріплення елементів до країв контейнера.

Розташування елементів за точними координатами.

Запитання 8

Для чого призначені елементи керування вмістом у WPF?

варіанти відповідей

Для відображення та компонування графіки.

Для взаємодії з користувачем через кнопки, поля введення або списки.

Для розміщення та відображення одного дочірнього елемента вмісту.

Для обробки подій та логіки додатка.

Запитання 9

Яке основне призначення класу ContentControl у WPF?

варіанти відповідей

Для управління макетом вмісту у вигляді таблиці з рядками та стовпцями.

Для забезпечення доступу до властивостей стилю та тем оформлення.

Для компонування елементів у певному порядку, як-от горизонтально або вертикально.

Для створення елементів інтерфейсу, які можуть містити будь-який одиничний вміст.

Запитання 10

Які текстові елементи управління є в WPF?

варіанти відповідей

TextBox, TextBlock, RichTextBox

Label, Button, Canvas

Grid, StackPanel, WrapPanel

DataGrid, ListBox, ComboBox

Запитання 11

Які текстові елементи управління списками є в WPF?

варіанти відповідей

TextBox, ComboBox, ListBox

ListBox, ListView, RichTextBox

ComboBox, TextBox, GridView

ComboBox, ListBox, ListView

Запитання 12

Які спеціалізовані елементи управління є в WPF?

варіанти відповідей

Slider, ProgressBar, Calendar

TextBox, Label, Button

Canvas, StackPanel, DockPanel

Window, Page, Frame

Запитання 13

Яке призначення командної моделі в WPF?

варіанти відповідей

Забезпечення можливості створювати макети для елементів управління.

Організація обміну даними між елементами управління та джерелом даних.

Створення та виконання дій, що можуть бути повторно використані в різних частинах застосунку.

Налаштування стилів та шаблонів для елементів управління.

Запитання 14

Для чого призначені ресурси в WPF і як вони визначаються та використовуються?

варіанти відповідей

Ресурси в WPF дозволяють визначати повторювані стилі та дані, які можна використовувати в різних частинах застосунку. Вони визначаються за допомогою властивості Resources і використовуються через ключі ресурсів.

Ресурси в WPF дозволяють зберігати файли зображень і шрифти, які автоматично підключаються до проєкту. Вони визначаються в папці Assets.

Ресурси в WPF потрібні для налаштування властивостей елементів управління через код за допомогою класів ResourceManager.

Ресурси в WPF застосовуються для створення динамічної анімації, яка зберігається в розділі Triggers.

Запитання 15

Для чого призначені стилі в WPF і як вони визначаються та використовуються?

варіанти відповідей

Стилі в WPF використовуються для зберігання шаблонів управління макетом і визначаються тільки в XAML через тригери.

Стилі в WPF потрібні для організації даних між елементами управління та джерелами даних. Вони визначаються в класах DataTemplate.

Стилі в WPF дозволяють задавати зовнішній вигляд і поведінку елементів управління. Вони визначаються за допомогою об'єкта Style і застосовуються через властивість StaticResource або DynamicResource.

Стилі в WPF дозволяють створювати інтерактивні події для користувача і визначаються в розділі EventTriggers.

Запитання 16

Для чого призначені шаблони в WPF і як вони визначаються та використовуються?

варіанти відповідей

Шаблони в WPF призначені для зміни логіки програми та використовуються через команди.

Шаблони в WPF дозволяють визначати зовнішній вигляд елементів управління, такі як кнопки чи списки, без зміни їх функціональності. Вони визначаються за допомогою ControlTemplate або DataTemplate.

Шаблони в WPF використовуються для створення анімацій і визначаються через тригери анімації в XAML.

Шаблони в WPF потрібні для організації стилів і визначаються в об'єкті Style.

Запитання 17

Що відображає кожен елемент XAML-документа у WPF?

варіанти відповідей

Елементи XAML-документа створюють тільки текстові блоки та кнопки, які автоматично прив'язуються до логіки в коді.

Кожен елемент XAML-документа відповідає об'єкту в коді, який представляє візуальний або логічний елемент інтерфейсу користувача.

Усі елементи XAML-документа є стилями, які визначають зовнішній вигляд інтерфейсу, без логіки.

Кожен елемент XAML-документа відображає окремий ресурс, який використовується для зберігання анімацій.

Запитання 18

Чи можна вкладати один в одного елементи XAML?

варіанти відповідей

Так, це можливо, але лише для елементів тексту.

Ні, елементи XAML не можна вкладати один в одного.

Так, елементи XAML можна вкладати один в одного, оскільки XAML підтримує ієрархічну структуру.

Так, але лише для елементів графіки.

Запитання 19

Як визначаються в XAML-документі властивості класу?

варіанти відповідей

Через окремий XML-тег, що містить ім'я властивості.

За допомогою атрибутів елемента, де ім'я атрибута відповідає імені властивості.

Тільки через прив’язку даних (Data Binding).

Через спеціальні коментарі у XAML-документі.

Запитання 20

Що потрібно зробити, щоб використати кастомний клас у XAML?

варіанти відповідей

Просто написати ім'я класу у XAML без жодних додаткових дій.

Імпортувати клас у файл XAML через директиву using.

Додати простір імен класу за допомогою атрибута xmlns.

Зберегти клас у тому ж файлі, де знаходиться XAML.

Запитання 21

Як повинен починатися і завершуватися XAML-документ?

варіанти відповідей

Починатися з оголошення простору імен, завершуватися коментарем.

Починатися з кореневого елемента, завершуватися відповідним закриваючим тегом.

Починатися з директиви using, завершуватися ключовим словом end.

Починатися з пустого елемента, завершуватися тегом закриття </XAML>.

Запитання 22

Що таке простір імен XAML?

варіанти відповідей

Це набір атрибутів, які визначають зовнішній вигляд елементів у XAML-документі.

Це ідентифікатор, який використовується для групування елементів XAML у логічні блоки.

Це механізм, який дозволяє підключати і використовувати типи та класи з різних бібліотек у XAML-документі.

Це тег, який автоматично генерується під час компіляції XAML-документа.

Запитання 23

Який синтаксис використовується для задання простих властивостей у XAML-документі?

варіанти відповідей

<Елемент Властивість="Значення" />

<Елемент><Властивість>Значення</Властивість></Елемент>

<Елемент : Властивість = "Значення" />

<Елемент->Властивість(Значення);</Елемент>

Запитання 24

Яке призначення атрибута x:Name у XAML?

варіанти відповідей

Визначає тип елемента, який буде створено у XAML-документі.

Використовується для підключення зовнішніх стилів до елемента.

Додає опис до елемента для документування коду.

Використовується для задання унікального ідентифікатора елемента, щоб до нього можна було звертатися в коді.

Запитання 25

Який синтаксис використовується для задання складних властивостей у XAML-документі?

варіанти відповідей

<Елемент.Властивість><Значення /></Елемент.Властивість>

<Елемент><Елемент.Властивість><Значення /></Елемент.Властивість></Елемент>

<Елемент {Властивість=Значення} />

<Елемент Властивість={Значення} />

Запитання 26

Який синтаксис використовується для розширення розмітки у XAML?

варіанти відповідей

{Розширення Назва=Значення}

<Елемент Розширення="Значення" />

{НазваРозширення Параметр=Значення}

<Елемент>{Розширення: Значення}</Елемент>

Запитання 27

Який синтаксис використовується для задання приєднаних властивостей у XAML?

варіанти відповідей

<Елемент Властивість="Значення" />

<Елемент><Тип.Властивість>Значення</Тип.Властивість></Елемент>

<Елемент Тип.Властивість="Значення" />

<Елемент>[Тип].Властивість(Значення);</Елемент>

Запитання 28

Який синтаксис використовується для приєднання обробників подій у XAML?

варіанти відповідей

<Елемент Подія="Ім'яМетоду" />

<Елемент><Подія>Ім'яМетоду</Подія></Елемент>

<Елемент {Подія=Ім'яМетоду} />

<Елемент Подія="{Binding Ім'яМетоду}" />

Запитання 29

Що таке Data Binding у XAML?

варіанти відповідей

Це механізм створення стилів для елементів інтерфейсу.

Це процес прив'язки даних до елементів інтерфейсу для автоматичного оновлення їх значень.

Це спосіб визначення анімацій для елементів у XAML.

Це механізм для організації структури документа через вкладені елементи.

Запитання 30

Яке призначення атрибута x:Key у XAML?

варіанти відповідей

Використовується для задання унікального ключа ресурсу в словнику ресурсів.

Додає опис до елемента інтерфейсу для документації.

Прив’язує елемент до зовнішнього джерела даних.

Задає порядок відображення елементів у контейнері.

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест