Генетика до іспиту 2

Додано: 8 грудня
Предмет: Біологія
35 запитань
Запитання 1

Причиною співвідношення фенотипових класів класів 12:3:1 у F1 може бути: 

варіанти відповідей

домінантний епістаз

рецесивний епістаз

домінування

кодомінування

комплементарність

Запитання 2

Причиною співвідношення фенотипових класів 13:3 у F2 може бути?

варіанти відповідей

домінантний епістаз

рецесивний епістаз

домінування

кодомінування

комплементарність

Запитання 3

Причиною співвідношенняфенотиповихкласів 9:7у F2 може бути:

варіанти відповідей

домінантний епістаз

рецесивний епістаз

Подвійний рецисивний епістаз 

кодомінування

комплементарність

Запитання 4

Причиною співвідношення фенотипових класів 1 : 4 : 6 : 4 : 1 у F2 може бути:

варіанти відповідей

домінантний епістаз

рецесивний епістаз

Подвійний рецисивний епістаз 

Кумулятивна полімерія

комплементарність

Запитання 5

Причиною співвідношення фенотипових класів 15:1 у F2 може бути:

варіанти відповідей

домінантний епістаз

полімерія

Подвійний рецисивний епістаз 

Кумулятивна полімерія

комплементарність

Запитання 6

 Причиною співвідношення фенотипових класів 9 : 4 : 3 у F2 може бути:

варіанти відповідей

домінантний епістаз

полімерія

Подвійний рецисивний епістаз 

рецесивний епістаз

комплементарність

Запитання 7

Фен це

варіанти відповідей

елементарна, дискретна, генетично обумовлена ознака

ген який пригнічує дію іншого гену в епістазі

ознака, що виявляється у гібридів першого покоління при схрещуванні чистих ліній

Запитання 8

Успадкування резус фактор у людини є прикладом

варіанти відповідей

епістазу

повного домінування 

неповного домінування 

кодомінування 

Запитання 9

 Скільки хроматид спостерігається в кінці профази 1 мейозу в яєчниках та сімяниках людини

варіанти відповідей

11

24

92

12

Запитання 10

У яких організмів прогамний тип визначення статі

варіанти відповідей

людина

коловертки

дильфіни

дрозофіла

Запитання 11

Який термін не стосується взаємодії неалельних генів

варіанти відповідей

епістаз

кодомінування

неповне домінування

повне домінування

Запитання 12

На якій стадії клітинного циклу починається конденсація хроматид:

варіанти відповідей

метафаза

інтерфаза

профаза

телофаза

Запитання 13

Диференційна репродукція та виживання особин з різними генотипами це:

варіанти відповідей

Добір

Дрейф генів

Потік генів

Запитання 14

Клітинне або неклітинне оточення, що забезпечує функціонування стовбурових клітин, називається?

варіанти відповідей

потентність

ніша

генетичне оточення

Запитання 15

Коефіцієнт добору (s) визначається за формулою (w- пристосованість d-дрейф генів):

варіанти відповідей

s=1*w

s=1-w

s=1/w

s=1+w

Запитання 16

Поворот фрагменту хромосоми на 180 градусів, якій охоплює район центромери:

варіанти відповідей

перицентрична інсерції

перицентрична інверсія

перицентрична транслокації 

Запитання 17

Мутація, що призводить до перетворення домінантного алеля у рецесивний називають

варіанти відповідей

пряма мутація

нонсенс-мутація

міссенс-мутація

Запитання 18

Мутація, що призводить до зміни амінокислоти, яка включається в поліпептид, що синтезується

варіанти відповідей

нонсенс-мутація

міссенс-мутація

пряма мутація

Запитання 19

Синдром Патау визначасться таким каріотипом

варіанти відповідей

трисомія по 18 хромосомі

Трисомія по 13 хромосомі

Трисомія по 21 хромосомі

Запитання 20

Синдром Едвардса пов'язаний з такими змінами каріотипу

варіанти відповідей

трисомія по 18 хромосомі

Трисомія по 13 хромосомі

Трисомія по 21 хромосомі

Запитання 21

. Причиною появи синдрому Мартіна-Белл (ламка Х-хромосома) у людини

варіанти відповідей

трисомія по 18 хромосомі

Трисомія по 13 хромосомі

Трисомія по 21 хромосомі

експансія тринуклеотидного повтору

Запитання 22

Заміна нуклеотиду в триплеті яка не призводить до зміни амінокислоти, яку він кодує це

варіанти відповідей

нонсенс-мутація

міссенс-мутація

пряма мутація

Сеймсенс мутація

Запитання 23

Оцінка ефективності дії добору в межах однієї і тієї ж чистої лінії

варіанти відповідей

безперспективний добір

стохастичний добір

рушийний добір

стабілізуючий добір

Запитання 24

До переваги в популяції одного з декількох фенотипових варіантів може призвести?

варіанти відповідей

Безперспективний добір

Рушийний добір

Сеймсенс мутація

Стабілізуючий добір

Запитання 25

Рекомбінація може призводити до виникнення хромосомних перебудов внаслідок

варіанти відповідей

трисомія за 18 хромосоми

помилок репарації

експансія тринуклеотидного повтору

Запитання 26

Скільки кластерів гомеозисних генів міститься в геномі людини?

варіанти відповідей

4

6

1

3

Запитання 27

Стовбуровою буде залишатися клітина, яка:

варіанти відповідей

утримує зв'язок із нішею

не утримує зв'язок із нішею

Запитання 28

Тип добору, який приводить до зменшення фенотипової мінливості

варіанти відповідей

Безперспективний добір

Рушийний добір

Стабілізуючий добір

Запитання 29

Особини, що виникають з зиготи XY, яка втратила Y у дрозофіл називаються

варіанти відповідей

Самці

Суперсамиці

Самка

Химера

Запитання 30

Особини, що виникають з поліплоїдної зиготи, що має ХУ статеві хромосоми у дрозофіл називаються:

варіанти відповідей

Самці

Суперсамиці

Самка

Химера

Запитання 31

Особини, що виникають з зиготи з набором хромосом ХХХ у дрозофіл називається

варіанти відповідей

Самці

Суперсамиці

Самка

Химера

Запитання 32

Особини, що виникають в результаті втрати Х-хромосоми при першому поділі зиготи ХХ у дрозофіли

варіанти відповідей

Самці

Суперсамиці

Самка

Химера (гінандроморфи)

Запитання 33

Вкажіть хворобу, яка спадкується як аутосомно-домінантна у людини

варіанти відповідей

хорея Гентінгтона

синдромом Кляйнфельтера

Тея-Сакса

Запитання 34

Міжлокусну генетичну гетерогенність генних хвороб можна визначити наступним твердженням:

варіанти відповідей

одна хвороба - багато генів

одна хвороба - один ген

багато хвороб - один ген

багато хвороб - багато генів

Запитання 35

У дріжджів РНК ASH1

варіанти відповідей

локалізується у бруньці

в ядрі

в стеблі

таких РНК не існує

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест