Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома
Створити тест
6
Громадянська освіта, 10 клас
Створено 18 травня 2020
Приклад запитання: Оберіть поняття, яке ототожнюється з корупцією:
12
Громадянська освіта, 10 клас
Створено 18 травня 2020
Приклад запитання: В якому році було підписано угоду про створення Єврорегіону "Верхній Прут"
12
Громадянська освіта, 10 клас
Створено 17 травня 2020
Приклад запитання: Основними субєктами міжнародної інтеграції є ...
20
Громадянська освіта, 10 клас
Приклад запитання: У 1995 році Україна була прийнята до:
20
Громадянська освіта, 10 клас
Приклад запитання: Маастрихтський договір був укладений з метою створення:
20
Громадянська освіта, 10 клас
Створено 17 травня 2020
Приклад запитання: 1. Як називають процес засвоєння людиною знань, норм та цінностей, що дозволяють їй бути повноправним членом суспільства?
18
Громадянська освіта, 10 клас
Приклад запитання: Маастрихтський договір був укладений з метою створення:
27
Громадянська освіта, 10 клас
Приклад запитання: Фінансово-економічною сутністю глобалізації є...
14
Громадянська освіта, 10 клас
Створено 17 травня 2020
Приклад запитання: 1. Соціально спрямована економіка- це така економіка, яка...
20
Громадянська освіта, 10 клас
Приклад запитання: Послідовний процес економічної інтеграції характерний для держав
24
Громадянська освіта, 10 клас
Створено 16 травня 2020
Приклад запитання: Міжнародне право — система юридичних принципів і норм договірного і звичаєвого характеру, які виникають у результаті погодження між державою та іншими суб’єктами міжнародного співтовариства і регулює відносини з метою мирного співіснування.
8
Громадянська освіта, 11 клас
Створено 16 травня 2020
Приклад запитання: Я всегда точно знаю, что нравится моему ребенку.
12
Громадянська освіта, 11 клас
Створено 16 травня 2020
Приклад запитання: Сколько игр у Максима на телефоне?
12
Громадянська освіта, 8 клас
Створено 15 травня 2020
Приклад запитання: Как зовут дракона из СН?
25
Громадянська освіта, 10 клас
Створено 15 травня 2020
Приклад запитання: Злиття економіки різних країн у єдину економічну систему, об'єднання фінансових, товарних та інформаційних потоків у світовому масштабі, це:
3
Громадянська освіта, 6 клас
Створено 15 травня 2020
Приклад запитання: хто такий пейтон
20
Громадянська освіта, 5 клас
Створено 15 травня 2020
Приклад запитання: У 1995 році Україна була прийнята до:
21
Громадянська освіта, 10 клас
Створено 15 травня 2020
Приклад запитання: Фінансово-економічною сутністю глобалізації є...
21
Громадянська освіта, 10 клас
Створено 15 травня 2020
Приклад запитання: Основоположним принципом співпраці в рамках ООН є
15
Громадянська освіта, 10 клас
Створено 14 травня 2020
Приклад запитання: У 1995 р. Україна була прийнята до
15
Громадянська освіта, 10 клас
Створено 14 травня 2020
Приклад запитання: Основоположним принципом співпраці в рамках ООН є
12
Громадянська освіта, 10 клас
Приклад запитання: Наука про організацію та управління матеріальним виробництвом:
12
Громадянська освіта, 10 клас
Приклад запитання: Наука про організацію та управління матеріальним виробництвом:
6
Громадянська освіта, 8 клас
Створено 14 травня 2020
Приклад запитання: 1-2
12
Громадянська освіта, 10 клас
Створено 14 травня 2020
Приклад запитання: 1. Маастрихтський договір був укладений з метою створення:
18
Громадянська освіта, 10 клас
Приклад запитання: Наука про організацію та управління матеріальним виробництвом, ефективне використання ресурсів, розподіл, обмін, збут і споживання товарів та послуг
13
Громадянська освіта, 10 клас
Приклад запитання: 1. Який із перелічених термінів позначає дедалі глибшу взаємозалежність людей і країн у всьому світі?
13
Громадянська освіта, 10 клас
Приклад запитання: 1. Який із перелічених термінів позначає дедалі глибшу взаємозалежність людей і країн у всьому світі?
13
Громадянська освіта, 10 клас
Приклад запитання: 1. Який із перелічених термінів позначає дедалі глибшу взаємозалежність людей і країн у всьому світі?
9
Громадянська освіта, 10 клас
Створено 14 травня 2020
Приклад запитання: Процес взамодії двох обо декількох держав, в якому є неможливим застосування збройного насильства й домінують спільні пошуки реалізації спільних інтересів це