18 травня о 18:00Вебінар: Інтерактивний урок математики: алгоритми та приклади створення дидактичних матеріалів

Критичне сприйняття та протидія маніпуляціям мас-медіа. Інтернет. Кіберзлочинність

Додано: 1 квітня
Предмет: Громадянська освіта, 10 клас
Тест виконано: 487 разів
12 запитань
Запитання 1

Доступність із найвіддаленіших куточків планети до єдиного інформаційного простору найповніше забезпечує

варіанти відповідей

реклама

преса

телебачення

Інтернет

Запитання 2

Оберіть переваги Інтернету:

варіанти відповідей

інформація поширюється майже миттєво, незважаючи на державні кордони

важко перевірити достовірність інформаціі

розвиток творчої енергії індивідів

90 % інформаційного продукту сьогодні виробляють декілька інтернаціональних центрів

загроза для приватності

встановлення соціальних зв’язків

Запитання 3

З якою метою Інтернет-сайти та служби, соціальні мережі збирають інформацію про користувачів? Оберіть кілька варіантів:

варіанти відповідей

щоб краще познайомитися зі своіми користувачами

для створення медіапродукту, який відповідатиме очікуванням аудиторії

з метою маніпуляції суспільною свідомістю

щоб передавати іі зловмисникам

Запитання 4

Злочини, що здійснюються у сфері інформаційних технологій - це

варіанти відповідей

фішинг

піратство

поширення матеріалів порнографічного характеру

всі варіанти

Запитання 5

Як зменшити рівень кіберзагрози?

варіанти відповідей

не звертати уваги на повідомлення про виграші з незнайомих номерів

не розміщувати надто детальну інформацію про себе, проте про своїх близьких - можна

скачувати програмне забезпечення з перевірениx "піратськиx" сайтів

встановити надійний антивірус

уникати незнайомців в мережі

Запитання 6

Образливі та провокативні повідомлення, знущання в коментарях, навмисне створення конфліктних ситуацій — все це типові прояви 

варіанти відповідей

піратсва

невиxованості

тролінгу

фішингу

Запитання 7

Яка категорія населення є найбільш уразливою до кіберзагроз?

варіанти відповідей

люди з інвалідністю

пенсіонери

діти та підлітки

жінки

Запитання 8

Комплекс усвідомлених дій і навичок, які ми застосовуємо, коли оцінюємо інформацію, достовірна вона чи маніпулятивна - це

варіанти відповідей

вибіркове читання

усвідомлене ставлення

оціночне судження

критичне мислення

Запитання 9

Наявність посилання гарантує достовірність інформаціі?

варіанти відповідей

так

ні

Запитання 10

Якщо в медіатексті активно використовують емоційно забарвлені слова, оцінні судження, заклики до конкретних дій, він є

варіанти відповідей

професійним

неупередженим

маніпулятивним

інформативним

Запитання 11

Які ключові питання підтверджують факт?

варіанти відповідей

де? як? коли? чому?

коли? чому? xто бачив? де?

xто? що? де? коли? як?

що? xто? коли?

Запитання 12

До якиx типів джерел відносяться фотографії, щоденники, листи, дослідницькі звіти?

варіанти відповідей

первинні

вторинні

третинні

четвертинні

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест