Що прагнув показати «новий театр»
Назвіть ім’я головного героя драми Г. Ібсена «Ляльковий дім»
Укажіть професію головного героя «Ляльковий дім»
Позначте поняття, яке вигадав Б. Шоу, визначаючи особливості «нової драми»
Укажіть ім’я персонажа, за якого погрожує вийти заміж головна героїня п’єси Б.Шоу «Пігмаліон»
Установіть послідовність подій у п’єсі Б. Шоу «Пігмаліон»
А Лайза вперше потрапляє на шляхетний прийом
Б Батьки Лайзи вимагають, щоб вона сама заробляла собі на життя
В Лайза розказує, завдяки кому вона стала справжньою леді
Г Лайза продає квіти на вулиці
Укажіть ім’я персонажа, репліку якого наведено:
«Бачу, бачу… Справді, між нами лягла прірва… Але хіба її не можна заповнити…»
Позначте ім’я персонажа, якому належать слова: «Знаєте, пане, річ у тім, що ви не можете взяти собі дівчину, от ніби взяли й поклали в кишеню камінчик десь на узбережжі»
Назвіть місто, де відбуваються події п’єси «Пігмаліон»
Визначте персонажа, якому належать слова: «Це сталося сьогодні ввечері, коли диво примусило себе чекати. Я побачила, що ти не той, за кого я тебе вважала»
Установіть послідовність подій у драмі Г. Ібсена «Ляльковий дім»
А Нора підробляє батьків підпис на векселі
Б Чоловік Нори дізнається про злочин дружини
В Нора залишає чоловіка
Г До Нори приходить подруга дитинства
Установіть відповідність
1. «Ох, ви, жорстокий тиране! Я ж не можу розмовляти з вами: ви все обертаєте проти мене, хоч би що я сказала – все не так!»
2. «Облиште її, мамо. Хай вона говорить сама за себе. Тоді ви відразу переконаєтеся, що вона не має жодної думки, якої я не вклав би в її голову, чи слова, якого не вложив їй в уста»
3. «Така як я тепер, - я не можу бути тобі дружиною»
4. «Але внизу було додано ще кілька рядків – порука вашого батька за вас. Ті рядки мав підписати ваш батько»
А Нора
Б Гіггінс
В Лайза
Г Крогстад
Укажіть автора, назву твору, ім’я персонажа, репліку якого наведено:
«Мені ось кажуть, ніби і закони зовсім не те, що я думала. Але щоб ці закони були правильні – цього ніяк не збагну не збагну. Виходить, що жінка не має права помилувати свого вмираючого старого батька, не має права врятувати життя чоловікові! Цьому я не вірю»
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома