Онлайн-тести для 5 класу

очистити

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест
Приклад запитання: За якою основною ознакою безхребетних тварин відрізняють від хребетних?
, 5 клас
Створено 9 квітня
Приклад запитання: Найменшими елементами - одиницями будови і функцій організмів, є ...
Українська мова, 5 клас
Приклад запитання: Однорідні члени речення є в реченні
Німецька мова, 5 клас
Створено 9 квітня
Приклад запитання: Ich....Apfelsinen.
Англійська мова, 5 клас
Створено 9 квітня
Приклад запитання: 1. He _______ sick yesterday
Приклад запитання: До кишкових інфекцій і харчових отруєнь призводять...
Приклад запитання: У якому рядку поезії Т.Г.Шевченка "За сонцем хмаронька пливе"... є порівняння?
Приклад запитання: Вкажіть подію, яка відбулася 24 серпня 1991р.
Приклад запитання: Яка подія в середовищі Скретч реалізується за допомогою даного блоку?
Приклад запитання: Серце - порожнистий м"язовий орган
Приклад запитання: Complete the sentence. Заповніть пропуск у реченні.My dad never eats_______ food. He hates burgers.
Українська мова, 5 клас
Створено 9 квітня
Приклад запитання: Прочитайте текст.Золоті ворожбити Дивне відчуття проймає, коли слідкуєш за комахами. Починаєш розуміти, що це — непідвладний тобі досвід живого. Це глибоко впорядкований і несподіваний світ. Тут кожне створіння займає раз назавжди відведену нішу. ...Муравель снує, не відаючи атоми, по власних дорогах з упертою, майже людською затятістю й послідовністю, перетягуючи різні «будівельні» матеріали. Он там, майже біля самого берега степового озерця, мурашиний дім — ошатна будова з круглим куполом. Ми називаємо це муравлиною купою. Купа вся жива, ворушиться, здається, ніби величезна родина золотавих великанів праці має кудись переїздити... Тим часом численні «різнороби» тягнуть і тягнуть до свого дому то сухі дрібні стебельця, то мертвих мух, то зернову полову, то ще щось, утричі більше за кожного муравля зокрема. І все це скидається на вершечку купи. Інші муравлики звідти «перекантовують» здобуте на потрібне місце — і ніхто нікому на заважає! Наче величезний симфонічний оркестр, лише музики не чути. Втім, прислухаймося — неодмінно почуємо ще й яку музику! Якесь тихе шелестіння супроводить общинну працю — то скриплять, чіпляючись одне за одного, мурашині суглоби, голівки чи й невидимі хоботки — «робочі елементи» муравля. Довго стій і слухай ту музику. І вона відкриє тобі того, хто водночас із тобою тішиться цією музикою... в небесах. Інакше таких хористів не зрозуміти. І нехай холодно чи спечно, вітряно чи мокро — рух може уповільнитися, але не перерватися. Інша справа джміль. Весь поважний, тлустий, глибоко заклопотаний якоюсь власною «надідеєю», він на тебе й не гляне, хоч ти його і в руку візьми обережно. Він гуде поруч із тобою, роблячи «низьку посадку» голівку квітки. Темно-фіолетова медунка для нього — ніби справжній посадочний майданчик. Джміль всідається на краєчок пелюстки, трохи підгинає її під себе, щоб зберегти рівновагу, і запускає хоботок углиб чашечки.  Порпається довго й уперто, вишукуючи сліди нектару. Витягує хоботок на світло щось там бурчить собі під ніс, ніби хоче переконатися, що трудився недаремно. Потім так само діловито, з розмаху встромляє хоботок знову. Упоравшись тут, з коротким підстрибом перескакує на сусідню квітку. Так він рухається з годину чи й дві, повертаючись до квіток то одним, то іншим боком. Здається, так він вловлює нечутний для людини квітковий аромат, що кличе норовливого трудівника до себе. Низьке надвечірнє сонце червоним промінням гладить його золотаву спинку. Джміль ніби відчуває це, виймає хоботок і передніми кошлатими лапками здійснює якийсь обряд — наче б ритуальний танець, сплітаючи й розплітаючи їх, описуючи кола й проводячи по лапках тонким зігнутим хоботком. Очевидно, він задоволений медозбором. А може, кланяється квіткам-медоносам, що вже й помалу підгортають пелюстки, готуючись до сну.Чи сподобався вам текст?
Приклад запитання: Серце - порожнистий м"язовий орган
Приклад запитання: Скільки органів чуття ми знаємо?
Англійська мова, 5 клас
Копія з тесту: What an experience! Test
Приклад запитання: 1 Vocabulary.Cross out the odd word.
Приклад запитання: 1.Основні клітини нервової системи
Історія України, 5 клас
Копія з тесту: Україна у складі СРСР
Приклад запитання: У 1921 році більшість українських земель опинилася під владою російських більшовиків – прихильників ідеї всезагальної рівності.
Приклад запитання: Вірусні хвороби
Приклад запитання: Vocabulary.Cross out the odd word.
Приклад запитання: Людина - частина природи, тому їй притаманні властивості живих організмів, а саме? (з переліку виберіть необхідне)
Приклад запитання: Алгоритмічна структура, яка використовується для подання послідовного набору команд, що виконуються одна за одною
Приклад запитання: Алгоритм - це...
Приклад запитання: На скільки кроків переміститься об’єкт в результаті виконання даної програми?
Зарубіжна література, 5 клас
Створено 8 квітня
Приклад запитання: "Він не проти спочатку деякий час спати в кімнатці на горищі, і він обіцяє працювати. Але, думаю, він мені майже весь час буде потрібний, щоб гратися зі мною". Про кого це говорить Полліанна?
Приклад запитання: Безкорисливі взаємовідносини між людьми, що засновані на довірі, щирості, взаємних симпатіях, спільних інтересах, захопленнях - це:
Приклад запитання: Сума трьох чисел дорівнює 16,8. Перше число в 5 разів більше за друге, а третє — більше за перше на 3,6. Знайдіть ці числа?
Приклад запитання: Особлива форма поведінки людини, що виявляється в здатності робити ті чи ті дії, закріплені внаслідок багаторазового їхнього повторення - це...