Знайдіть координати точки А, зображених на рисунку.
Знайдіть координати точки В, зображених на рисунку.
Знайдіть координати точки С, зображених на рисунку.
Знайдіть координати точки Д, зображених на рисунку.
Побудуйте на координатній площині ΔABC,
якщо A(2; 1); B(-4; 1); C(2; -5). (Якщо трикутник побудований в попередньому завданні, то використовуйте його)
Знайдіть координати точок перетину сторони ВС трикутника з віссю абсцис.
Побудуйте на координатній площині ΔABC,
якщо A(2; 1); B(-4; 1); C(2; -5). (Якщо трикутник побудований в попередньому завданні, то використовуйте його)
Знайдіть координати точок перетину сторони ВС трикутника з віссю ординат.
Накресли на координатній площині замкнену ламану, послідовними вершинами якої є точки з координатами:
(-1; -3); (-2; 0); (-1; 2); (-3; 2); (-1; 5);( 1; 5); ( 3; 2); ( 1; 2); ( 2; 0);
( 1; -3); (-1; -3).
Яка фігура вийшла?
На якому з малюнків зображено паралельні прямі.
На якому з малюнків зображено перпендикулярні прямі.
У якій координатній чверті розміщена точка M(-2; 5)?
Укажіть точки, що належить осі ординат.
Укажіть точки, що належить осі абсцис.
На рисунку зображено графік руху велосипедиста.
За графіком визначте:
Яку відстань проїхав велосипедист за увесь час руху
На рисунку зображено графік руху велосипедиста.
За графіком визначте:
Упродовж якого часу велосипедист відпочивав?
На рисунку зображено графік руху велосипедиста.
За графіком визначте:
Яку відстань подолав велосипедист після зупинки?
Побудуйте на координатній площині ΔABC,
якщо A(2; 1); B(-4; 1); C(2; -5).(Якщо трикутник побудований в попередньому завданні, то використовуйте його)
Через точку А проведіть пряму m, паралельну стороні ВС та знайдіть точку перетину цієї прямої з віссю ОХ .
Побудуйте на координатній площині ΔABC,
якщо A(2; 1); B(-4; 1); C(2; -5). (Якщо трикутник побудований в попередньому завданні, то використовуйте його)
Через точку А проведіть пряму n, перпендикулярну до сторони ВС та знайдіть точку перетину цієї прямої з віссю ОУ .
На рисунку зображено графік руху велосипедиста.
За графіком визначте:
З якою швидуістю рухався велосипедист останні 2 год?
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома