Т.Г.Шевченка заарештували в
Гроші для викупу Т.Г.Шевченка з кріпацтва було виручено з продажу портрета, на якому був зображений
Із вироку Шевченка найбільше обурило
Провідний мотив вірша “Думи мої, думи мої”
Правильно названо особливості поезії “Мені однаково” в усіх рядках, ОКРІМ
Тема вірша “Ой три шляхи широкії”
Установіть послідовність рядків у вірші “Давня весна”
А “Вона летіла хутко, мов стокрила”
Б “У любий гай свій відгук з ним прислав”
В “Весни такої не було й не буде”
Г “А я лежала хвора й самотня”
Який художній засіб використано в рядку
“Щоб геть аж під яснії зорі полинути співом дзвінким”?
Події в поемі Лесі Українки «Давня казка» відбуваються в
До якого жанру належить вірш “Хотіла б я піснею стати”?
Установіть послідовність подій у творі "Давня казка"
А “Чим я маю привернути Б “От одного разу чує
Серце милої, - не знаю! ” граф лихі, тривожні вісті”
В “Почалися нескінченні мита, Г “Маю думи – чарівниці,
Панщина, податки” що для них нема на світі
ні застави, ні границі”
Установіть відповідність між провідним мотивом та назвою твору
А творчість як єдина втіха на засланні
Б віра письменника у неминучість повалення царського гніту, відродження України
В естетичне задоволення від приходу весни
Г мотив волелюбності та творчості
1«Давня весна» Лесі Українки
2«Хотіла б я піснею стати» Лесі Українки
3 «Думи мої, думи мої…»Тараса Шевченка
4 «Ой три шляхи широкії» Тараса Шевченка
5 «Мені однаково, чи буду…» Тараса Шевченка
Установіть відповідність між уривками з творів та їх назвами
А Ні, не забула! У вікно до мене
Заглянули від яблуні гілки,
Замиготіло листячко зелене,
Посипались білесенькі квітки.
Б Прилітайте, сизокрилі
Мої голуб'ята,
Із-за Дніпра широкого
У степ погуляти
В Десь, колись, в якійсь країні
Проживав поет нещасний,
Тільки мав талан до віршів
Не позичений, а власний
Г Лунали б тоді мої мрії
І щастя моє таємне,
Ясніші, ніж зорі яснії,
Гучніші, ніж море гучне.
1 «Давня казка» Лесі Українки
2 «Давня весна» Лесі Українки
3 «Ой три шляхи широкії» Тараса Шевченка
4 «Думи мої, думи мої…»Тараса Шевченка
5 «Хотіла б я піснею стати» Лесі Українки
Установіть відповідність між художніми образами та назвою творів
А гілки яблуні,зелене листячко, білесенькі квітки
Б нещасний поет, мисливські сурми, лицар, мандоліна
В три шляхи,три брати, три явори
Г вітер, яснії зорі,прозорі хвилі
1 «Хотіла б я піснею стати» Лесі Українки
2 «Давня весна» Лесі Українки
3 «Ой три шляхи широкії» Тараса Шевченка
4 «Думи мої, думи мої…»Тараса Шевченка
5 «Давня казка» Лесі Українки
Установіть відповідність(Леся Українка «Давня казка»)
А знайомство з поетом
Б конфлікт між Бертольдом і поетом
В зустріч поета з Бертольдом
Г довічне ув’язнення поета, його смерть
1 експозиція
2 зав’язка
3 кульмінація
4 розв’язка
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома