Вкажи правильну відповідь:
Твір, у якому про щось розповідається, описується побут, історія життя, пригоди та вчинки героїв, називається ...
Із ким постійно боровся Федько з оповідання В.Винниченка через свою неординарну поведінку?
....був його ворогом, з яким він боровся на кожному кроці.
Із ким порівнював Винниченко головного героя оповідання "Федько-халамидник"?
Спірка, Стьопка та Федько домовилися зустрітися та йти завтра до річки кататися на кризі о ...
Укажіть правильні твердження:
В оповіданні "Федько-халамидник" уславлюються такі риси людини:
Укажіть удавані риси Федька-халамидника:
Щаслива та людина, яка має рідних, близьких людей, - вона зможе легше долати труднощі на життєвій дорозі, які б випробування і перешкоди на ній не виникали. Кожна людина повинна мати свою родину, вона належить до якогось роду.
Даний уривок стосується твору :
Які дитячі журнали любила читати ЖАР-ПТИЦЯ з однойменного вірша Ірини Жиленко?
Укажіть за біографічними даними автора:
....народився/народилася в Києві, ріс/ росла без батька, "по пальцях можна перерахувати наші кольорові враження..., адже навіть кіно було чорно-білим".
Прочитайте уривок з поезії:
Забула внучка в баби черевички...
Дитячим сміхом бризнувши в зело,
За повелінням вікової звички
Перекотилось літо за село.
У цих рядках НЕМАЄ:
Дані рядки належать до такого виду лірики:
Махнуло рученя на бензовозі –
І курява вляглась після коліс.
А бабка все стояла на дорозі,
Хустинкою торкаючись до сліз.
Укажіть назву твору за його основною думкою:
Трагедія індивідуальності, яка не здогадується про свою унікальність; уславлення справжньої дружби, щирості, уважності, чуйності.
Установіть правильну послідовність подій у творі Ярослава Стельмаха "Вікентій Прерозумний":
А - бенкет у князя на честь нового розумного гостя;
Б - розповіді про технічні досягнення ХХ століття;
В - подарунок від Линька;
Г - розмова з учителькою Людмилою Петрівною;
Ґ - втеча з полону;
Д - оголошення про продавця чудес;
Е - біля міської брами Вікентія доправляють до палацу.
Упізнай автора вивчених творів за його біографічними відомостями:
"працював/ла токарем і кочегаром", репресований/на, останні роки пише лише для дітей казки і вірші, добре знає історію карпатських опришків...
Творити добро, бути чуйним, допомагати іншим, а щедрих душею чекає у житті винагорода - це ідея твору
Визначте використаний художній засіб:
Теплота родинного інтиму.
Ще на шибах досвіток не скрес.
Встала мати. Мотузочком диму
Хату прив’язала до небес.
Слово СКРЕСНУТИ має кілька лексичних значень. Із запропонованих варіантів обери те, яке вжите у вірші Станіслава Чернілевського:
Теплота родинного інтиму.
Ще на шибах досвіток не скрес.
Встала мати. Мотузочком диму
Хату прив’язала до небес.
У якому творі йдеться про те, що будувати власне щастя за рахунок інших - не добре, треба самому дбати про власний добробут, і брати чужу річ - не можна...
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома