+11 Біологія (62)

насінні

Додано: 20 липня 2021
Предмет: Біологія, 6 клас
Тест виконано: 22 рази
25 запитань
Запитання 1

До голонасінних рослин належить:

варіанти відповідей

ульва

тополя

сосна

сфагнум

Запитання 2

Визначте, представники якого відділу утворюють плоди:


варіанти відповідей

Папоротеподібні

Плауноподібні

Покритонасінні

Голонасінні

Запитання 3

Насіння у Голонасінних рослин утворюється у:

варіанти відповідей

шишках

плодах

спорангіях

квітках

Запитання 4

Представником відділу Покритонасінні є:

   (Декілька правильних)

варіанти відповідей

Ялина сибірська

Бамбук

Сфагнум

Хламідомонада

Груша

Пшениця

Запитання 5

Укажіть основну ознаку, яка відрізняє покритонасінні рослини від голонасінних:

варіанти відповідей

розвинута коренева система

наявність плоду

наявність листа

наявність механічних та провідних тканин

Запитання 6

Основною спільною ознакою, виключно для Голонасінних та Покритонасінних, є наявність:

варіанти відповідей

листя

коренів

камбію

насіння

Запитання 7

Капуста відноситься до родини:

варіанти відповідей

Айстрові

Розові

Хрестоцвіті

Бобові

Злакові

Лілійні 

Запитання 8

Квасоля відноситься до родини:

варіанти відповідей

Айстрові

Розові

Хрестоцвіті

Бобові

Злакові

Лілійні

Запитання 9

Малина відноситься до родини:

варіанти відповідей

Айстрові

Розові

Хрестоцвіті

Бобові

Злакові

Лілійні

Запитання 10

Соняшник відноситься до родини:

варіанти відповідей

Айстрові

Розові

Хрестоцвіті

Бобові

Злакові

Лілійні

Запитання 11

Тюльпан відноситься до родини:

варіанти відповідей

Айстрові

Розові

Хрестоцвіті

Бобові

Злакові

Лілійні

Запитання 12

Рис відноситься до родини:

варіанти відповідей

Айстрові

Розові

Хрестоцвіті

Бобові

Злакові

Лілійні

Запитання 13

Оберіть характеристику капусти:

варіанти відповідей

Плід зернівка

Плід біб

Ч4П4Т6М1

Суцвіття кошик

Ч0П6Т6М1

Ч5П5Т М1-

Запитання 14

Оберіть характеристику малини:

варіанти відповідей

Плід зернівка

Плід біб

Ч4П4Т6М1

Суцвіття кошик

Ч0П6Т6М1

Ч5П5Т М1-

Запитання 15

Оберіть характеристику рису:

варіанти відповідей

Плід зернівка

Плід біб

Ч4П4Т6М1

Суцвіття кошик

Ч0П6Т6М1

Ч5П5Т М1-

Запитання 16

Хвоя - це відозміна:

варіанти відповідей

кореня

стебла

листка

квітки

Запитання 17

Оберіть ознаки однодольних рослин:

варіанти відповідей

Коренева система мичкувата, дві сім'ядолі, жилкування сітчасте, родини Лілійні та Розові

Коренева система стрижнева, дві сім'ядолі, жилкування паралельне, родини Хрестоцвіті та Бобові

Коренева система мичкувата, одна сім'ядоля, жилкування паралельне, родини Лілійні та Цибулеві

Коренева система стрижнева, одна сім'ядоля, жилкування паралельне, родини Лілійні та Айстрові

Запитання 18

Хвойні рослини, як і представники родини Цибулеві, виділяють речовини, що знищують хвороботворні бактерії:

варіанти відповідей

Фітонциди

Феромони

Нектар

Пилок

Фітогормони

Запитання 19

Бульби картоплі - це видозмінені:

варіанти відповідей

пагони

корені

листя

плоди

Запитання 20

До якої групи рослин належить щитник чоловічий:



варіанти відповідей

 плауни

водорості

папороті

мохи

Запитання 21

Листки папороті називаються:

варіанти відповідей

 гаметофіт

сорус

заросток

вайї

Запитання 22

Папороті цвітуть:

варіанти відповідей

лише навесні

на день Івана Купала

навесні і влітку

ніколи

Запитання 23

Визначте, які ознаки є спільними для плаунів, хвощів та папоро­тей:

(Декілька правильних відповідей)

 

варіанти відповідей

наявність плодів

 чергування в циклі розвитку нестатевого і статевого поколінь

 лускоподібні листочки

 умови, необхідні для запліднення

гетеротрофний спосіб живлення

наявність спорангіїв у вигляді стробіл (спороносних колосків)

Запитання 24

Заросток папороті має форму:

варіанти відповідей

безхлорофільного підземного утвору

серцеподібного листочка

розсічених листочків

витягнуту яйцеподібну

Запитання 25

Назвіть підземні видозмінені пагони папоротеподібних та хвощеподібних рослин:

 

  

   

   

варіанти відповідей

кореневища

заростки

ризоїди

корені

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест