Повідомлення, поширення відомості про щось (когось) для залучення споживачів або створення популярності товару, бренду або підприємства, це -
За цільовою орієнтацією виділяють наступні види реклам -
Залежно від способу розповсюдження інформації розрізняють таку рекламу -
За характером діяльності розрізняють, рекламу -
Реклама, яка вплетена в контекст фільмів, передач - це
До зовнішньої реклами відносять -
Реклама, яка підтримує обізнаність про підприємство, його товари і послуги. Застосовується тоді, коли підприємство чи торгова марка досить відомі та мають міцні позиції на ринку.
За ступенем охоплення території розрізняють такі реклами, як
Персоніфікована реклама - це
Сегментація ринку - це насамперед:
Яка реклама заборонена законом «Про рекламу»?
Які інструменти не належить до інструментів стимулювання збуту?
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома