Виберіть три відповіді з семи. Які ознаки є спільними для усіх живих організмів: бактерій, рослин, грибів та тварин?
Укажіть значення грибів у екосистемах
Установіть роль рослин в екосистемі.
Вкажіть основні середовища життя організмів:
Оберіть ряд, у якому вказані лише мешканці наземно-повітряного середовища:
Укажіть газ, якого найбільше у повітрі.
Рослини не можуть жити без ґрунту тому, що з нього ...
1 вони вбирають воду
2 надходить світло
3 надходить тепло
4 вони вбирають поживні речовини
Що треба робити, щоб охороняти ґрунт?
1 правильно його обробляти, зрошувати й удобрювати
2 насаджувати дерева
3 не затримувати сніг
4 не забруднювати сміттям
Виберіть із переліку усіх мешканців грунту
Чим планета Земля відрізняється від інших планет нашої Сонячної системи?
Причиною забруднення грунтів є неправильне використання та збереження
Виберіть всі наслідки забруднення навколишнього середовища
Оберіть способи подолання екологічних проблем
Укажіть ряд, в якому перелічено властивості організмів
З'ясуйте, що є правдою про життя бактерій?
Ознаки екосистеми
З метою збереження навколишнього середовища, необхідно:
Виберіть ряд, у якому перелічено чинники неживої природи
Насіння гороху, посаджене у ґрунт, дає початок маленькому паростку. Поступово на ньому з'являється листочки, потовщується стебельце, і за кілька місяців паросток стає дорослою рослиною. Поява у рослини нових органів - це приклад
Які організми є отруйними?
Коливання температури в цьому середовищі невеликі, у ньому достатньо органічних речовин , проміжки між його частинками заповнені вологою і повітрям. Проте вміст кисню в ньому значно менший, а вуглекислого газу набагато більше. Він дуже щільний, і пересуватися в ньому складно. Тому в цьому середовищі переважають одноклітинні і дрібні багатоклітинні тварини, у яких газообмін відбувається через усю поверхню тіла.
Вкажи правильну послідовність організмів, які утворюють ланцюг живлення
Виберіть ряд, де перелічені тільки об’єкти природних екосистем
Водне серодовище характеризується особливими проявами таких чинників неживої природи, як:?
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома