40. Що є основною перевагою довіри в процесі комунікації?
41. Що забезпечує ефективна комунікація під час реалізації завдань в організації ?
42. Яку роль відіграє емоційний інтелект у комунікації?
43. Що є найважливішим аспектом для досягнення успішної комунікації в команді?
44. Які типи комунікацій використовуються для обміну інформацією між різними рівнями організації?
45. Хто є відправником у комунікативному процесі?
46. Який тип комунікації характеризується передачею інформації від керівництва до підлеглих або навпаки?
47. Яка комунікація відбувається між співробітниками, що займають однаковий рівень у організаційній iєpархії?
48. Зовнішня комунікація в організації включає:
49. Який тип комунікації дозволяє співробітникам різних відділів та рівнів ієрархії спілкуватися безпосередньо, без залучення керівників?
50. Горизонтальна комунікація сприяє:
51. Що є однією з важливих функцій зовнішньої комунікації ?
52. Які засоби комунікації належать до синхронних?
53. До якого типу засобів комунікації належить електронна пошта?
54. Який з наведених засобів дозволяє здійснювати візуальний контакт під час комунікації?
55. Які засоби комунікації дозволяють зберігати повідомлення та файли на постійній основі, доки вони не будуть видалені?
56. До яких бар'єрів комунікації належить страх перед керівництвом?
57. Що таке інформаційний шум?
58. Який бар'єр може виникнути через відсутність чи незручність засобів комунікації?
59. Що є основною метою процесу адаптації нового працівника?
60. Чим відрізняється первинна адаптація від вторинної?
61. Які з наступних факторів можуть викликати тривогу у нових співробітників?
62. Яка з наступних ситуацій найчастіше вважається проблемою при адаптації нових працівників?
63. Яка основна мета процесу адаптації нових співробітників?
64. Яка основна характеристика «оптичного» підходу до адаптації нових співробітників?
65. Які з перерахованих підходів найкраще сприяють розвитку лояльності та мотивації нових працівників?
66. Яка основна мета «армійського» підходу до адаптації нових працівників?
67. Що є характерним для «партнерського» підходу до адаптації нових співробітників?
68. Який тип адаптації спрямований на освоєння основних функціональних обов'язків новим працівником?
69. Який тип адаптації допомагає новому працівнику влитися в колектив і знайти спільну мову з колегами?
70. Що відбувається під час етапу повної інтеграції працівника?
71. Як компанія може допомогти працівникові під час психологічної адаптації?
72. Який тип адаптації включає ознайомлення з місією та цінностями компанії?
73. На якому етапі адаптації працівник відчуває себе повноцінним членом колективу?
74. Яка форма винагороди вважається нематеріальною мотивацією?
75. Які з наведених заходів можуть підвищити лояльність співробітників?
76. Що є важливим елементом ефективної корпоративної культури?
77. Як корпоративна культура може впливати на залучення нових співробітників?
78. Що є важливим для розвитку корпоративної культури в компанії?
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома