У літературі та мистецтві Західної Європи романтизм як напрям виник у
Хто з відомих європейських письменників-романтиків став предтечею виникнення українського романтизму?
Вкажіть основні ознаки українського романтизму
Представниками поетів-романтиків були
П. Гулак-Артемовський у баладі "Рибалка" використав слова знаменитого європейського письменника
За що героїня дорікала Рибалці? (П. Гулак-Артемовський „Рибалка”)
Наприкінці твору парубок (П. Гулак-Артемовський „Рибалка”)
У байці "Ведмежий суд" Ведмідь і Вовки уособлюють
Укажіть, скільки художніх засобів використано в уривку:
"Як темная нічка, насупились хмари..."
У баладі "Човен" Є. Гребінки човен і море символізують
Романтичний герой - це
За жанром “Тарас Бульба”
Де навчалися Остап та Андрій (повість «Тарас Бульба»)
Тарас Бульба привітався з синами після довгої розлуки (повість «Тарас Бульба»)
Яка риса не властива Остапові (повість «Тарас Бульба»)
У повісті “Тарас Бульба” не порушена проблема
Основна думка повісті “Тарас Бульба”
Андрій зустрічається з коханою полячкою у (повість «Тарас Бульба»)
Панночка просила в Андрія передати шматок хліба, якщо не приїде сам, для (повість «Тарас Бульба»)
Як звали синів Тараса Бульби?
Андрій через свою любов до польської князівни (повість «Тарас Бульба»)
Як закінчився життєвий шлях Остапа? (повість «Тарас Бульба»)
Установіть правильну послідовність подій у повісті «Тарас Бульба».
Сюжетний елемент
1. Зав'язка
2. Розвиток дії
3. Кульмінація
4. Розв'язка
Подія
А. повернення у батьківський дім синів Тараса Бульби Остапа й Андрія
Б. загибель Тараса Бульби
В. Зрада Андрія, вбивство Тарасом Бульбою сина за зраду; Полон та страта поляками Остапа
Г. приїзд Тараса з синами на Січ.Битва козаків з поляками, осада фортеці Дубно
Про кого сказано: "Навчався він з більшою охотою і без тих особливих зусиль, з якими дається наука важкої і мужньої вдачі. Він був кмітливіший за брата; частіше верховодив у зухвалих, небезпечних пригодах і нерідко, завдяки своїм хитрощам, умів викрутитися від покарання, тоді як його брат ні на що не сподіваючись, скидав із себе свитку, лягав на лаву і навіть не думав просити помилування.
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома