Позначте рядок, у якому всі слова мають таку будову: один префікс, корінь, один суфікс, закінчення
Суфікс -ок- має однакове значення в усіх словах, ОКРІМ
НЕМАЄ закінчення в обох словах рядка
Суфікс -інн(я) має різне значення в словах рядка
Спільнокореневими до слова гнати є всі слова, ОКРІМ
Суфікс -ищ- має однакове значення в усіх словах, ОКРІМ
Спільнокореневими до слова зір є всі слова, ОКРІМ
Спільнокореневими до слова роса є всі слова, ОКРІМ
Не мають закінчення обидва слова в рядку
Суфікс -ен- має однакове значення в усіх словах, ОКРІМ
Спільнокореневим до слова радити є
Спільнокореневим до слова міняти є
Позначте рядок, в якому всі слова мають префікс
Позначте рядок, в якому всі слова мають закінчення, тобто є змінюваними
Суфікс -ець має однакове значення в усіх словах, окрім
У якому рядку всі слова утворені префіксально-суфіксальним способом?
Установіть відповідність між способами словотворення та словами:
1 безафіксний А від’їхати, по-козацьки, доповідь
2 префіксально-суфіксальний Б дослідник, надійний, багатіти
3 суфіксальний В розповідь, перехід, запис
4 префіксальний Г по-новому, провулок, заземлити
Ґ прозеленіти прадавній, залетіти
Укажіть словосполучення, у яких ужито слова, утворені переходом однієї частини мови в іншу:
Укажіть рядки, у яких усі слова пишуться з префіксом при-:
Укажіть ряди спільнокореневих слів:
Морфема - це...
Укажіть рядок, усі слова якого мають таку структуру: префікс, корінь, суфікс, закінчення:
Складанням основ утворено всі слова рядка
Нульове закінчення мають усі слова рядка
Помилку при поділі слів на морфеми допущено в рядку
НЕ МАЮТЬ закінчення всі слова рядка
Непохідну основу мають слова рядка
Серед переліку термінів оберіть назви способів словотворення
У котрому рядку слова спільнокореневі
Форми слова відрізняються...
Найпродуктивнішим в українській мові є:
Префіксальним способом утворено такі слова:
Через набуття нового значення утворено такі нові слова:
. Шляхом переходу з однієї частини мови в іншу утворилися такі слова:
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома