Односкладними є всі речення,КРІМ
Вид речення
1 означено-особове
2 неозначено-особове
3 узагальнено-особове
4 безособове
Приклад
А Раніше, аніж наказувати, навчись коритися.
Б Мені невесело було й на нашій славній Україні.
В Ясени, ясени, бачу вас за селом край дороги.
Г Дівчині дарують квіти з напіврозквітлими пуп'янками.
Д Озеро в лісі, в озері - ліс
Правильно встановлено відповідність у рядку
Доберіть приклад до кожного виду речення.
Вид речення
1називне
2означено-особове
3неозначено-особове
4безособове
Приклад
А Яку ще хочемо собі славу?
Б Солодке тяжіння земної орбіти.
В В моїй сльозі є сіль землі.
Г Небо затягло сизими хмарками.
Д Тут уміють цінувати працю хлібороба.
Правильно встановлено відповідність
З’ясуйте вид наведених простих речень.:
1 називне
2 означено-особове
3 узагальнено-особове
4 безособове
Речення:
А Лови летючу мить життя.
Б І жити спішити треба…
В З усіх утрат утрата часу найважча.
Г Судженого конем не об’їдеш.
Д Людське життя…
Правильно встановлено відповідність у рядку
Односкладним є речення:
Речення У ніч перед Новим роком двері хат не замикали є
Односкладним узагальнено-особовим є речення
Неправильно визначено вид односкладного речення в рядку
Знайдіть серед наведених речень узагальнено-особове.
Визначте означено-особове односкладне речення.
Визначте, яке речення є односкладним.
Односкладними є всі речення,ОКРІМ
Односкладним називним є речення
Односкладним називним є речення
Односкладним називним є речення
Називними є всі речення, окрім
Односкладним означено-особовим є речення
Установіть відповідність між реченням та їхнім типом
1 означено-особове
2 неозначено-особове
3 узагальнено-особове
4 безособове
А Не вчи орла літати, а рибу – плавати.
Б Нема тієї драбини.
В В злагоді з совістю хочу жити.
Г Пройшли багато сіл, містечок, хуторів.
Д Ледачий двічі робить, а скупий двічі
платить.
Правильно встановлено відповідність у рядку
Тип односкладного речення:
1 називне
2 означено-особове
3 неозначено-особове
4 безособове
Приклад:
А Шкода даремно згаяного часу.
Б Гостей зустрічали щиро, з хлібом-сіллю.
В Кришталевий промінь сміливого сонця.
Г Допоки горіти буде долоні твоєї дотик.
Д Поверни золоті її очі, сині хвилі і вітер весни.
Правильно встановлено відповідність у рядку
Вид речення:
1 означено-особове
2 неозначено-особове
3 узагальнено-особове
4 безособове
Приклад:
А Пахне гіркотою осені.
Б Раніше в Україні на щодень пекли житній хліб.
В Старезний, густий, предковічний ліс на Волині.
Г Чесне діло роби сміло.
Д Сади свій сад, плекай свої надії.
Правильно встановлено відповідність у рядку
Тип односкладного речення:
1 означено-особове
2 узагальнено-особове
3 неозначено-особове
4 безособове
Приклад:
А На жаль, забули свою історію.
Б Заморосило осінь у сльозу.
В Смолою пахне дощок білий ряд.
Г Згаяного часу конем не доженеш.
Д Подбати мушу про тебе.
Правильно встановлено відповідність у рядку
1називне
2 означено-особове
3 неозначено-особове
4 безособове
Приклад:
А Яку ще хочем більшу славу укласти в блідість власних слів?
Б Криштальний промінь сміливого сонця.
В Мовчанка мудрості довкола.
Г Заморосило осінь у сльозу.
Д Таких чекають все життя заради миті.
Правильно встановлено відповідність у рядку
Вид речення:
1 означено-особове
2 неозначено-особове
3 узагальнено-особове
4 безособове
Приклад:
А Танцюють, співають, веселяться на вулиці.
Б Лінивим не находишся — ледачим не наробишся.
В Мило мені та спокійно серед тої лісової тиші.
Г Усоте прославляю буйноту життя.
Д З неба, як розтоплене золото, ллється світ сонця.
Правильно встановлено відповідність у рядку
Вид речення:
1 означено-особове
2 неозначено-особове
3 узагальнено-особове
4 безособове
Приклад:
А Задзвонили у Констанці рано в усі дзвони.
Б Учи дітей не страшкою, а ласкою.
В Із можливого в чудесне перекинуто мости.
Г Вечірнє сонце, дякую за день!
Д Яка орда нам гідність потоптала?
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома