ОКР Маркетинг

Додано: 23 листопада 2020
Предмет: Економіка, 11 клас
Тест виконано: 220 разів
35 запитань
Запитання 1

Хто є кінцевим об'єктом маркетингового комунікаційного впливу?





варіанти відповідей

споживач;

конкуренти;

контрольний орган;

місцеві мешканці.

Запитання 2

Які дії є необхідними відповідно до стратегії маркетингових

комунікацій на першому етапі життєвого циклу товарів?





варіанти відповідей

привернути увагу споживачів до товару, розробити заходи щодо просування товарів на ринок через посередників;

активно просувати товари через посередників, здійснювати

поліпшення післяпродажних послуг, звертати увагу споживачів на окремі оригінальні атрибути товарів;

залучувати споживачів поліпшенням якості, упаковки товарів;

просувати товари через посередників.

Запитання 3

Яка реклама заборонена законом «Про рекламу»?





варіанти відповідей

соціальна реклама;

прихована реклама;

реклама алкоголю;

реклама зброї.

Запитання 4

На основі чого розробляється комунікаційна стратегія?


варіанти відповідей

загальної стратегії підприємства;

стратегії конкурентів;

звітності;

даних за минулий рік.

Запитання 5

Яке визначення характеризує буклет?



варіанти відповідей

рекламний листок містить суто рекламну, інформацію «помітніше» оформлено;

рекламний проспект, що містить безліч кольорових фотографій і малюнків, звичайно включає матеріали, що формують імідж фірми, часто випускається до ювілейних дат;

невеликий за обсягом, але якісно оформлений рекламний матеріал;


інформаційний лист виконується на фірмовому бланку, адресується конкретній особі і містить інформацію про фірму або товар.

Запитання 6

Які інструменти не належить до інструментів стимулювання

збуту?


варіанти відповідей

встановлення цінових знижок;

продаж товарів на умовах пільгового кредитування;

видача дисконтних карток;

зовнішня реклама.

Запитання 7

Які є основні способи стимулювання покупців?





варіанти відповідей

збільшення витрат на рекламу;

збільшення каналів розподілу товарів;

використання знижок, купонів та лотерей;

розширення логістичних операцій.

Запитання 8

Яке визначення розкриває зміст поняття торговий агент?





варіанти відповідей

особа, що продає товари одного або кількох підприємств за

договором;

посередник, що працює за винагороду;

людина чия діяльність, зумовлена стилем життя, вихованням, освітою й культурою;

особа, що займається збиранням, обробкою та аналізом фактів.

Запитання 9

Засоби одночасної передачі інформації групі людей це -


варіанти відповідей

а)Радіо

б)Телебачення

в)ЗМІ

г)Мас- медіа

Запитання 10

Форма комунікації, спрямована на поширення фактів, аргументів, чуток та інших відомостей для впливу на суспільну думку на користь певної спільної справи чи громадської позиції це -

варіанти відповідей

а)Мова ворожнечі

б)Агітація

в)Пропаганда

г)Маніпуляція

Запитання 11

Яке визначення розкриває поняття рекламування?

варіанти відповідей

це будь-яка форма неособистого платного пред’явника й пропонування продуктів, послуг та ідей від імені їхнього виробника або власника;

форма, створення та використання прямих особистих зв’язків між тими, хто пропонує товар, та споживачами цих товарів;

це пропозиція продуктів, послуг та ідей від імені виробника або посередника в місцях продажу цих товарів;

це пропонування продукції на телебаченні, радіо, пресі. 

Запитання 12

Що таке логотип?

варіанти відповідей

оригінальне написання найменування рекламодавця, що використовувався як символ товару або підприємства і дуже часто є його торговою маркою;

дотепний вираз, що використовується в рекламному зверненні;

реклама, яка застосовується для того, щоб не дати споживачам забути про певний товар;

вираз, що заохочує споживачів до придбання товарів. 

Запитання 13

Якою є мета паблік-рилейшнз (PR)?

варіанти відповідей

популяризація підприємств, організацій або окремих осіб серед цільових груп громадськості;

привернення уваги покупців, виклик зацікавленості і бажання придбати товар, здійснення поштовху до купівлі товарів;

привертання уваги споживача, стимулювання купівлі і створення передумов для повторних закупівель, розвиток тривалих стосунків з отримувачем;

посилення імпульсної купівлі.

Запитання 14

Які функції виконує реклама?

варіанти відповідей

комерційну; некомерційну,

стимулюючу; інформативну; психологічну;

престижну; психологічну, національну;

стимулюючу, спеціалізовану, престижну. 

Запитання 15

Рівень каналу збуту це

варіанти відповідей

кількість посередників, через яких товар проходить на шляху від виробника до споживача

будь-який посередник, що виконує ту чи іншу роботу щодо просування товару до споживача

канал прямого маркетингу

Запитання 16

Основними принципами посередницької діяльності є

варіанти відповідей

рівноправність сторін та підприємливість

оперативність та мобільність

усе вище перераховане

Запитання 17

Найбільш точне визначення поняття «бренд» – це:

варіанти відповідей

юридичний термін, що засвідчує право власності;

умовний цілісний образ, що складається з низки асоціацій;

перевага або вигода товару для споживача;

систематичний процес управління торговою маркою.

Запитання 18

Елемент маркетингової стратегії просування, який дає змогу охопити за короткий час найбільшу аудиторію – це:

варіанти відповідей

реклама;

пропаганда;

персональний продаж;

стимулювання продажу. 

Запитання 19

 Прямим каналом називається той, за допомогою якого товар продається:

варіанти відповідей

виробником – кінцевому споживачеві (користувачеві);

роздрібним торговцем – кінцевому споживачеві;

гуртовим торговцем – роздрібному торговцю;

виробником – гуртовому торговцю. 

Запитання 20

Виробникові доцільно використовувати прямі канали збуту в разі якщо:

варіанти відповідей

споживачі сконцентровані географічно;

споживачі купують товар дрібними партіями

виробник виходить на новий ринок

товар складний, потребує спецналагодження і монтажу

Запитання 21

Якою є мета стимулювання продажу?

варіанти відповідей

має на меті негайну зміну поведінки покупця, бо товар одразу постає в ореолі вирішальної переваги;

має знеособлений характер;

має на меті змінити поведінку покупця в довгостроковій перспективі;

має на увазі тривалі дипломатичні переговори. 

Запитання 22

Якою є мета паблік-рилейшнз (PR)

варіанти відповідей

популяризація підприємств, організацій або окремих осіб серед цільових груп громадськості;

привернення уваги покупців, виклик зацікавленості і бажання придбати товар, здійснення поштовху до купівлі товарів;

привертання уваги споживача, стимулювання купівлі і створення передумов для повторних закупівель, розвиток тривалих стосунків з отримувачем;

посилення імпульсної купівлі. 

Запитання 23

Які характеристики містить «нагадувальна реклама»?

варіанти відповідей

дотепний вираз, що використовується в рекламному зверненні;

кількісну характеристику рекламного звернення;

усне пред'явлення товару в процесі бесіди з одним або кількома покупцями (фактичними чи потенційними) з метою укладення угоди (контракту) про придбання товару;

рекламу, яка застосовується для того, щоб не дати споживачам забути про цей товар.

Запитання 24

Яке визначення характеризує переконувальну рекламу?

варіанти відповідей

реклама, що застосовується для формування вибіркового попиту на певну марку товару через переконування споживача, що за свої гроші він отримає максимально цінну річ;

публічна неоплачувана діяльність підприємства з формування сприятливого ставлення до певного товару цього підприємства або до самого підприємства;

реклама, яка застосовується для того, щоб не дати споживачам забути про цей товар;

конкретні газети, журнали, радіостанції або телестудії, які передають рекламну інформацію.

Запитання 25

Яке визначення розкриває зміст прямого маркетингу?

варіанти відповідей

продаж товару без торговельних посередників;

вивчення клієнтів у комп’ютерних базах даних;

продаж того, що виробляє фірма без урахування потреб;

персональні продажі. 

Запитання 26

Фірма, що займається виготовленням та реалізацією медичних препаратів, зробила внесок у благодійний фонд. У засобах масової інформації з’явилися повідомлення про цю подію, що створила позитивний образ фірми і відповідно сприяли підвищенню обсягів реалізації. Який елемент маркетингових комунікацій застосовано?

варіанти відповідей

особистий продаж

реклама

зв’язки з громадськістю

стимулювання збуту

Запитання 27

Хто такий ділер?

варіанти відповідей

продавець у магазині

працівник служби маркетингу на підприємстві

незалежний дрібний підприємець, який займається продажем товарів масового попиту

всі відповіді вірні

Запитання 28

Стимулювання збуту – це:

варіанти відповідей

короткочасні спонукальні заходи заохочення споживачів до купівлі

довгострокові спонукальні заходи заохочення споживачів до купівлі

матеріальне заохочення продавців.

Запитання 29

Незалежними називають оптових посередників, які:

варіанти відповідей

мають власну збутову мережу

перебирають на себе право власності на товар

мають консигнаційні склади

перепродають товар іншим посередникам

Запитання 30

.Інформативна реклама:

варіанти відповідей

нагадує про товар, місце й умови його продажу;

доводить до відома споживачів інформацію про товари, їх види,призначення, якість, принципи дії, рівень і динаміку цін на них;

переконує у необхідності придбати товар. 

формує імідж підприємства та торівельної марки

Запитання 31

“Паблікрілейшнз” – це:

варіанти відповідей

система зв’язків з пресою і громадськими організаціями, яка пов’язана з рекламною діяльністю;

реклама методом прямого поштового відправлення;

заголовок рекламного тексту, який відрізняється підвищеною емоційною цінністю.  

рекламування товарів у вигляді проспектів, каталогів, буклетів,листівок, карток тощо

Запитання 32

Рекламою називають:

варіанти відповідей

платну форму представлення і просування ідей, товарів або послуг;

засіб інформації про товар чи фірму;

комерційну пропаганду діяльності фірми. 

система зв’язків з пресою і громадськими організаціями, яка пов’язана з рекламною діяльністю;

Запитання 33

До головних завдань рекламної діяльності відносять:


варіанти відповідей

інформування споживачів про існування товару і його основних функціях

налагодження зв'язків з найбільш перспективних постачальників;

формування іміджу підприємства;

виділення з маси споживачів найбільш перспективного сегмента;

підтримання лояльності споживачів щодо торгової марки;

переконання в перевагах своєї продукції з ряду аналогічної

Запитання 34

Переваги власної збутової мережі:


варіанти відповідей

орієнтація тільки на реалізацію продукції фірми;

споживачі рівномірно розподілені по всій території ринку;

мінімальні витрати на організацію збуту

організація прямого впливу з кінцевими споживачами продукції;

можливість організації більш суворої системи обліку і клнтроля за рухом товарів;

кон'юнктура на цільовому ринку товару стабільна;

Запитання 35

Просування - це


варіанти відповідей

будь-оплачуване захід з інформування, переконання і підтримці лояльності споживача

форма повідомлень для інформації, переконання, нагадування про товари або послуги

один з видів зв'язків з громадськістю, що визначається як безоплатне стимулювання попиту

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест