Основні засоби стимулювання збуту

Додано: 24 червня 2020
Предмет: Економіка
Тест виконано: 147 разів
6 запитань
Запитання 1

Стимулювання продажу означає:


варіанти відповідей

проведення демонстрації товарів, мод, дегустації продуктів, виставок-продажів товарів

передача товарів споживачам без оплати

короткі спонукальні заходи щодо активізації продажу товарів

Запитання 2

Які засоби стимулювання посередників практикують найчастіше:


варіанти відповідей

премії за прискорений збут, знижки при купівлі великих партіях товару

нагородження цінними подарунками, купони

безкоштовні взірці товарів, лотереї, конкурси

Запитання 3

Найефективнішим та найдорожчим засобом стимулювання індивідуальних покупців є:


варіанти відповідей

упакування за пільговою ціною

купони

залікові талони

розповсюдження зразку товару поштою, роздача в крамниці

Запитання 4

Стимулювання збуту в межах стратегії маркетингу – це:


варіанти відповідей

нагадування клієнтам про необхідність купівлі товару

інформування потенційних клієнтів про товари

заохочення покупців до купівлі шляхом різних засобів, в основі яких лежить безкоштовна передача товарів

приваблювання покупців до товарів фірми

Запитання 5

Найефективнішим, але найдорожчим засобом стиму­лювання індивідуальних покупців є:


варіанти відповідей

товар у розфасовці, більшій за стандартну, але за ту саму ціну

купони, що дають право на знижку

розповсюдження безплатних зразків товару «у кожні двері», поштою, роздавання в крамниці

залікові талони

Запитання 6

Вибір конкретних засобів стимулювання індивідуаль­них покупців залежить від:

варіанти відповідей

ціни, упаковки, маркування, розфасовки товару

сезону торгівлі, періоду роботи фірми на ринку, фахового рівня маркетологів фірми

типу ринку, рентабельності торгівлі товаром, завдань зі стимулю­вання продажу, стану кон'юнктури ринку

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест